ach ja, zien lachen doet lachen, vrees ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?
Het ligt mss aan mijn humeur van vandaag, maar ik vind er echt geen flikker aan.
Nep-artiesten en een jury die ook maar lacht om het lachen want dat scoort zo leuk bij de kijkers.
Wmb het obvious einde van dit soort programma's. Nu komen er alleen nog maar clowns op af die ook eens grappig op tv willen komen...
Ze zit op de rock academy, volgens haar hyves, verklaart een hoop...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:08 schreef Steve het volgende:
Beetje standaard stem, maar ze kon wel zingen.
Wat een onzin, een 'rock academy'.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:10 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ze zit op de rock academy, volgens haar hyves, verklaart een hoop...
volgens mij is 't vooral de school "van" Krezipquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat een onzin, een 'rock academy'.
Is dat de MBO variant van het conservatorium ofzo?
En bijna alle kandidaten van Rock Nation!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij is 't vooral de school "van" Krezip
dat zegt me dan weer niks.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:13 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En bijna alle kandidaten van Rock Nation!
Als ze dat hier nou ook eens zouden doen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij American Idol hebben ze het nu heel slim gedaan, ze racen er in een sneltreinvaart de jokers doorheen in een kort 30-seconden clipje. En laten verder voornamelijk de goede audities zien. Zo blijft dat soort sullen de volgende keer weg.
Dit is best goed. HE HE EINDELIJK.
Ja, bij Idols had je aan het eind van iedere uitzending zo 20-seconde-compilatie van "oh ja, en deze mensen zijn ook door naar het theater, trouwens". Jammer was dat altijd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als ze dat hier nou ook eens zouden doen!
Soms zie je mensen in de liveuitzendingen of workshops of weetikhoehetheet die je nog nooit eerder gezien hebt. En dan ben ik best wel benieuwd naar die audities.
bwhehehequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat een onzin, een 'rock academy'.
Is dat de MBO variant van het conservatorium ofzo?
Pokemon 4lifequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:
We all live in a Pokemon world.![]()
[ afbeelding ]
I wanna be the greatest master of them all.
Hij zag er wel zanger-achtig uit. Wat een mallootquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is nog slechter dan Def Rhymz in het kwadraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |