FOK!forum / Klaagbaak / De Rabo Notabox in combinatie met Ziggo
gebrokenglasvrijdag 23 januari 2009 @ 20:41
Ik heb bij de Rabobank bij de Notabox Ziggo aangezet.
"Met de Rabo NotaBox kunt u via Rabo Internetbankieren elektronische nota's en andere betaalinformatie inzien en op eenvoudige wijze betalen."

Dat werkt dus niet.

Ik kreeg een aanmaning dat ik 100 euro niet betaald zou hebben.
Ik heb net mijn Rabo-rekeningen even nagezien en inderdaad, er missen betalingen: er is wel zomaar een bedrag in december afgeschreven, maar niet op die maanden en tijdstippen waarop het zou moeten.
Waardeloze kutzooi is het weer. Wat een werk heb je er weer van.
Ik meld me maar weer af, en doe het ouderwets maar weer met acceptgiro's. Bleh.

Iemand anders ook soortgelijke problemen met de Rabobox?
zovtyvrijdag 23 januari 2009 @ 20:46
Geld hoort van metaal of een duurzame kunststof gemaakt te zijn. Iets anders levert alleen maar problemen op.
vigiervrijdag 23 januari 2009 @ 20:47
Al met Rabolijn gebeld om te checken wat er aan de hand is?
gebrokenglasvrijdag 23 januari 2009 @ 21:05
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef vigier het volgende:
Al met Rabolijn gebeld om te checken wat er aan de hand is?
Hmja ik denk dat er ook iets aan mij ligt. Er stonden nog dingen in behandeling.
Maar ik mis volgens mij nog een factuur. Niet ontvangen.
B..zaterdag 24 januari 2009 @ 01:02
HOAX!
Dartanionwoensdag 10 juni 2009 @ 23:06
Het is toch algemeen bekend dat je niet via de Rabo Notabox bij Ziggo kan betalen?
de_boswachterwoensdag 10 juni 2009 @ 23:08
Is dat voor nop TS?
Zie trouwens niet echt de toegevoegde waarde, maar kan aan mij liggen..
Dartanionwoensdag 10 juni 2009 @ 23:10
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Is dat voor nop TS?
Zie trouwens niet echt de toegevoegde waarde, maar kan aan mij liggen..
De Notabox is inderdaad een gratis dienst. Het is een soort acceptgiro systeem, maar dan zonder acceptgiro's, acceptgiro kenmerken en administratie kosten.
gebrokenglasdonderdag 11 juni 2009 @ 07:03
Kep de rommel afgemeld. Gewoon weer papieren nota's. Nog geen garantie dat het goed gaat (met Ziggo) maar wel een stukje vertrouwder.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Zie trouwens niet echt de toegevoegde waarde, maar kan aan mij liggen..
Nouja het zijn nu nog 3 schermen aan bedrijven die dit doen. Als echt veel bedrijven hieraan meewerken zou het wel eens wat kunnen worden, nu kun je er nog te weinig mee.
Ik vertik het om Ziggo en Essent automatisch te laten incasseren. Eerst eens een fatsoenlijk administratiesysteem, dan praten we verder.