abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_232936
Ik vondt het een leuke uitzending en de stemming zit er goed in bij de bewoners vindt ik zelf. Ook zag je hier weer dat Bart en Karin er voor elkaar zijn als ze het wat moeilijk hebben, ik denk dan aan de emotie van het optreden van het koor. Lief van Bart.
Maare ik heb daar niets van gelezen in de streams, jammer .

Gelukkig is er dan nog een uitzending

Trouwens ik vindt Wipo erg stilletjes worden bij het enge af, zou hij doorhebben dat de koffers al in de regiekamer staan van hem voor a.s woensdag

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232937
Het kan aan mij liggen, maar verstond ik Ruud nou goed? Zei hij (op het laatst in de dagboekkamer): "Ik heb een klein kutje gemaakt" ?

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 18 December 1999).]

Van alles is weer waardeloos

pi_232938
HAHA...jannie ik heb het niet gehoord maar wel met het wijnproeven had hij weer van die praat

JANNIE, Hij zei in de DBK " ik heb een klein kwisje gemaakt", dat zei hij zelfs met de ogen open
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zaterdag 18 december 1999 @ 21:21:00 #4
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_232939
Ik wil de kerstkrans aan de buitenkant van de voorkant, want dat hoort zo.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, en weg is ze weer.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_232940
ha ha ha oliebol je hebt gelijk Willems koffers staan al klaar en hij is nu alvast een beetje afscheid aan het nemen Willem is saai en hij heeft ook niets meer te roddelen nu Maurice weg is.

De bewoners zijn erg vrolijk ja en ze hebben nu wel door dat ze errug bekend zijn in the real world.

Ruud kwam echt weer met zo'n Ruud opmerking:
Ik kreeg echt kippevel in mijn bilnaad.
ha ha ha Ruud is weer de ouwe.

Bart blijft goed in zijn rol zitten. Hij liet Karin weer lekker tot 10 tellen, het zit er misschien daarom juist wel in dat Karin Bart niet gaat nomineren.

Ik kan niet wachten tot maandag!!


Greetz Tina

pi_232941

Willem bij Karin in bed, dat gaat Karin erg veel stemmen kosten als zij genomineerd wordt.

Zoiets pikt het grote kijkerspubliek niet.


pi_232942
Vond iedereen aardig, sociaal, en vrij zichzelf ; ook Willem !
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_232943
quote:
op 12-18-1999 om 09:05 PM schreef oliebol2000 het volgende:

Trouwens ik vindt Wipo erg stilletjes worden bij het enge af, zou hij doorhebben dat de koffers al in de regiekamer staan van hem voor a.s woensdag


Het is mij ook opgevallen dat sinds de uitspraak van Bart (dat Willem als horecaman en leraar wéét hoe hij aardig moet doen), Willem zich nogal op de achtergrond houdt.
Misschien voor de bewoners nog niet te laat om van gedachten over Willem te veranderen, maar voor mij wel!!

Voor de rest een leuke uitzending, ze zijn allemaal erg uitgelaten na het ontvangen van de krant. En zich nu ook bewuster hoe BB buiten het huis leeft en waar de kijker op let.

De cliff-hanger vond ik een beetje 'yakkie', was dat nou een poging van Ruud om popie-jopie over te komen?? 'k Wil gewoon nog twee weken lekker BB kijken en géén tv spelletjes doen met Ruud!

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_232944
DiEr, ik ben het helemaal met je eens. Ik begin me behoorlijk te ergeren aan Karin. Ze blijkt behoorlijk conservatief en truttig en zodra Bart er ook maar tegenin durft te gaan (als lekker ondogmatische jongeling) raakt ze al geïrriteerd. Vanavond vond ik het bijna schoferend hoe ze Bart als vervelend klein kind behandelde. Bart bleef weer eens meesterlijk rustig. Ik heb het al vaker geschreven, ik zou het niet kunnen.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_232945
quote:
op 12-18-1999 om 09:22 PM schreef tina het volgende:
Ik kan niet wachten tot maandag!!

en ik niet tot Donderdag..haha WIPOdag...I hope so.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 1999 @ 21:42:00 #11
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_232946
Wat is Karin toch eigenlijk een verstokte dwangneuroot.
Gaat helemaal in de stress asl iets niet gaat zoals zij vind dat het HOORT.
Kerstkrans, omgooien kerstboom, verbranden van een overgebleven stuk hout,de Molton etc.

Ze laat haar leven dicteren door een fictie die alleen in haar hoofd zit, zielig .

Was dat het BB-verslaafden koor daar buiten. Wel een leuk moppie van die Verdi

The future is after you
pi_232947
Tijdens het gesprek over wat er na BB gaat gebeuren plaatste geloof ik Willem de opmerking dat het ook wel interessant zou zijn voor psychologen.

Bart reageerde hierop met : inderdaad, voer voor psychologen !!

Heh.. en dan ook nog (volgens de streams) een discussie hebben vanavond of toeval wel of niet bestaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Li0nHeart (Datum 18 December 1999).]

pi_232948
Misschien hebben ze bij mij ook een gevoelige snaar geraakt, maar met die mooie muziek achter de hekken moest ik ook even snieken. Het was gewoon mooi muziek en gaat in het hard ! Alles bij elkaar - leuke uitzending! Karin is inderdaad wat oudewets na voren gekomen met haar kerststuk, maar de mens is een gewoonheidsdier en ieder diertje zijn pleziertje . Leuk de reactie van Bart om dit bij haar te doorbreken. Hij zorgt voor de spanning in het huis.Het viel me ook op dat Karin erg op haar uiterlijk staat. In een morgenrock , zonder make-up , met de jas van Willem en de schoenen van Bart: nou en ? slechts een paar honderdduizend mensen die dat zien...mij stoort het niet .. Willem in bed van Karin ? wat een slijmbal ..sorry !!
pi_232949
quote:
op 12-18-1999 om 10:46 PM schreef Charisma het volgende:
Willem in bed van Karin ? wat een slijmbal ..sorry !!

Bart met zijn armen om Karin tijdens het luisteren naar het koor ? wat een slijmbal ..sorry !!

  Redactie Frontpage zaterdag 18 december 1999 @ 23:33:00 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_232950
Leuke uitzendig kan ik niet zeggen, heb fragmenten gezien, de laatste kopspijkers was er en erg leuk!
ik heb wel tranen gekregen van het slavenkoor, prachtig! En dat van de kerstboom, wat kan karin zeiken. Alsof ze iets beters te doen hebben, inderdaad Bart.
Ik wil zeggen dat Karin niet met Wim in bed lag, Wim lag er naast boven de dekens. Maar de suggestie is gewekt.
Ik wil nog wel meer zeggen maar over een half uur wordt ik 29 en dat ga ik in de stad vieren. Neem een biertje op me jongens. Ik drink er een op Tina en Oliebol2000! (en alle lieve en minder lieve fokkers :-))))))
pi_232951
Gefeliciteerd Sunchaser... met de laatste dag dat je nog 28 bent
  zondag 19 december 1999 @ 00:03:00 #17
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_232952
quote:
Wat is Karin toch eigenlijk een verstokte dwangneuroot.
Gaat helemaal in de stress asl iets niet gaat zoals zij vind dat het HOORT.
Kerstkrans, omgooien kerstboom, verbranden van een overgebleven stuk hout,de Molton etc.

En maar lopen verkondigen dat ze niet snapt waar mensen zich zo druk over maken als ze willen afvallen omdat ze een paar kilo te zwaar zijn... er zouden belangrijker dingen in het leven zijn.
"IK ben me toch zo bevrijd van alle ketenen van het grote moeten."
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 19 december 1999 @ 00:29:00 #18
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_232953
Ik ook bij dat koor, hoe is 't mógelijk ! Het feit dat nu blijkt dat ik GELUKKIG niet de enige was.........pfew, OPLUCHTING!

toch wel

live life in beats per minute
  zondag 19 december 1999 @ 01:46:00 #19
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_232954
Erg gelachen met Bart. De opmerking tegen ruud 'inwendige stokslagen' of zoiets. Vond toch wel leuk.
Ontroerend het koor, ligt het aan de tijd van het jaar dat ik daar ook kippevel van kreeg?

wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_232955
quote:
op 12-18-1999 om 09:05 PM schreef oliebol2000 het volgende:
...ik denk dan aan de emotie van het optreden van het koor. Lief van Bart.
Maare ik heb daar niets van gelezen in de streams, jammer .


hier heb ik dus ook ff stevig van gebaald. eerst hoopte ik nog dat ik het in de verslagen over het hoofd had gezien maar als oliebol het ook niet heeft gezien dan hebben we dat dus mooi gemist. schande!


  zondag 19 december 1999 @ 05:22:00 #21
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_232956
Shit, ik heb de uitzending gemist. (Ik had gekozen voor Kopspijkers op video) Klinkt alsof ik heel wat gemist heb.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_232957
quote:
op 12-19-1999 om 02:14 AM schreef renaisy het volgende:
hier heb ik dus ook ff stevig van gebaald. eerst hoopte ik nog dat ik het in de verslagen over het hoofd had gezien maar als oliebol het ook niet heeft gezien dan hebben we dat dus mooi gemist. schande!


Precies renaisy, ik baalde er ook van om het niet te lezen in de streams. Ik nog zoeken en pluizen maar nee het stond er niet in. Heel jammer.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 19 december 1999 @ 11:11:00 #23
521 ruby
Hell yeah!
pi_232958
Gelukkig, ik was dus niet de enige met tranen wat dat koor betreft Ik begon me al af te vragen of ik niet erg sentimenteel aan het worden was. Maar het was gewoon erg mooi gezongen en ik kan me voorstellen dat de bewoners volschoten. Nu zag ik alleen Karin met traantjes maar volgens mij waren alle bewoners ontroerd. Heel erg mooi ja....en leuk initiatief van het koor
Ik denk als ze bij mij voor de deur staan, dat ik ook sta te blèren. Tja, emoties hè!

Voor de rest vond ik het deze keer ook een leuke uitzending.

Oh ja Sunchaser, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 19 december 1999 @ 11:52:00 #24
242 Pinball
Electric Monk
pi_232959
quote:
op 12-19-1999 om 12:03 AM schreef Verbal het volgende: En maar lopen verkondigen dat ze niet snapt waar mensen zich zo druk over maken als ze willen afvallen omdat ze een paar kilo te zwaar zijn... er zouden belangrijker dingen in het leven zijn.
"IK ben me toch zo bevrijd van alle ketenen van het grote moeten."

Helemaal mee eens!! Heb zelf trouwens ook nooit een molton gehad

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 19 december 1999 @ 11:58:00 #25
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_232960
quote:
op 12-18-1999 om 09:59 PM schreef Li0nHeart het volgende:
Tijdens het gesprek over wat er na BB gaat gebeuren plaatste geloof ik Willem de opmerking dat het ook wel interessant zou zijn voor psychologen.

Bart reageerde hierop met : inderdaad, voer voor psychologen !!

Dat was mij ook al opgevallen kan geen toeval meer zijn Bart heeft wel vaker dit soort opmerkingen waarbij ik denk die zit iedere dat even fokforum te lezen
Heh.. en dan ook nog (volgens de streams) een discussie hebben vanavond of toeval wel of niet bestaat.


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')