quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:36 schreef MNR het volgende:
Ik moet zeggen, ze hebben een leuk trucje gevonden voor het F5-en
Nee geen mooie damequote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:06 schreef Adolecens het volgende:
In navolging op wat Q. zei, dat ik er maar eens op in zou gaan, hieronder het verhaal![]()
Ik ben het plusje, zij is het minnetje, PLAY ON!![]()
[..]
En om het beeld compleet te maken;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wss omdat menen F5-enquote:
nein, uitgaan is niks meer dan een vleeskeuring en het gaat niet veel verder dan half schreeuwend vragen hoe ze heetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:43 schreef Kuwaro het volgende:
Waarom hebben we zoveel views?![]()
Ik zal wel een stelling maken anders schiet het hier ook niet op:
STELLING:
Als je uitgaat, maak je meer kans op een potentiele relatie materiaal als je niet uitgaat?
Wat vind je er van?
It's a giftquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:28 schreef MNR het volgende:
LOL!!!! Wat een briljante chat!![]()
![]()
Ow Ado, je hebt je weer van je beste kant laten zien. Heerlijk
Ligt eraan waar je uitgaat ? Om jonge dames te scoren moet je niet naar een bingo toe gaan ofzoquote:Als je uitgaat, maak je meer kans op een potentiele relatie materiaal als je niet uitgaat?
Het lijkt mij heel raar om iemand tijdens het boodschappen doen of tijdens het shoppen te ontmoeten.. Die kans is volgens mij zeer klein.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:49 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Uhmmm en weet je dat de meeste mensen elkaar hebben gevonden bij de dagelijkse dingen? Zoals boodschappen doen , werk , shoppen etc.
Ik vind het onzinquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:43 schreef Kuwaro het volgende:
Als je uitgaat, maak je meer kans op een potentiele relatie materiaal als je niet uitgaat?
Wat vind je er van?
So I noticequote:
Wie zijn hier die dingen dan aan het regelen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:05 schreef ArTiC het volgende:
ik geloof niet dat er veel mensen zijn die die stellingen nog boeien, ik zie voornamelijk mensen die hopen hier een date/sex te regelen
Kletsen we verder in SCquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:02 schreef Q. het volgende:
MNR!Hoe is het? Oh. Dit is weer te SC'erig. Nog single?
![]()
Hmmm.. dat is mij niet opgevallen vandaag en gisteren, maar ja, ik ben er dan ook niet geweest. En van voorheen: mja... zou kunnen, maar dan ga ik gewoon in op de dingen waar ik wel wat op te zeggen hebquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:05 schreef ArTiC het volgende:
ik geloof niet dat er veel mensen zijn die die stellingen nog boeien, ik zie voornamelijk mensen die hopen hier een date/sex te regelen![]()
ze hopen het te kunnen regelen, een paar springen er wel bovenuitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie zijn hier die dingen dan aan het regelen?
Ik doe niets!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 19:05 schreef ArTiC het volgende:
ik geloof niet dat er veel mensen zijn die die stellingen nog boeien, ik zie voornamelijk mensen die hopen hier een date/sex te regelen
ik kijk af en toe eens en spring in als ik wat te zeggen heb of gewoon iets wil zeggen maar vaak haak ik ook maar weer af omdat het weer over sex gaatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Kletsen we verder in SC
[..]
Hmmm.. dat is mij niet opgevallen vandaag en gisteren, maar ja, ik ben er dan ook niet geweest. En van voorheen: mja... zou kunnen, maar dan ga ik gewoon in op de dingen waar ik wel wat op te zeggen heb
Ik regel niets. Toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 19:05 schreef ArTiC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |