Misschien viel dat nog wel mee.. gewoon geestelijk compleet gestoord.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:15 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoe ver onder de drugs moet je zitten om BABIES dood te steken
Dat vroeg ik me ook af... t is gewoon ziek dit, geen woorden voorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:15 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoe ver onder de drugs moet je zitten om BABIES dood te steken
Moet toch wel een hele grote vent zijn die me op dat moment bij mijn kind weg zou houdenquote:De ouders moeten in het opvangcentrum hun kinderen herkennen, ze mogen hen niet bezoeken in de ziekenhuizen
Niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet toch wel een hele grote vent zijn die me op dat moment bij mijn kind weg zou houden
Als je kindje op de operatietafel zou liggen is het natuurlijk niet zo handig als je daar binnen zou stormen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Moet toch wel een hele grote vent zijn die me op dat moment bij mijn kind weg zou houden
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:18 schreef Mylene het volgende:
Derde kindje overleden na wilde steekpartij in kinderdagverblijf Dendermonde
Ja, want als je naar het ziekenhuis gaat sta je natuurlijk direct in de Operatiezaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je kindje op de operatietafel zou liggen is het natuurlijk niet zo handig als je daar binnen zou stormen.
Ik ook niet. Wat bezielt iemand om dergelijke foto's te gaan lopen maken en die meteen op het internet te pleuren. Laat die mensen toch met rust, ze hebben het al moeilijk genoeg nu!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het posten van zulke foto's vind ik dan weer niet echt netjes.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.
Je snapt neem ik aan wel wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, want als je naar het ziekenhuis gaat sta je natuurlijk direct in de Operatiezaal.
Van de 20 mensen in het KDV zijn er 12 gewond en 3 overleden, bijna iedereen dus neergestoken zegquote:Er zijn nog 12 gewonden, 11 kinderen en twee volwassenen, van wie enkelen nog in levensgevaar zijn. Ze kregen een groot aantal messteken en hun verwondingen zijn bijzonder ernstig. In het dagverblijf waren 18 kinderen tussen 0 en 3 jaar en zes personeelsleden aanwezig.
Zo wilde ik het eigenlijk ook tijpen, maar jij weet het beter te verwoorden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:24 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ook niet. Wat bezielt iemand om dergelijke foto's te gaan lopen maken en die meteen op het internet te pleuren. Laat die mensen toch met rust, ze hebben het al moeilijk genoeg nu!!
Blegh, ramptoerisme is echt walgelijk. Totaal respectloos tegenover de gevoelens van mensen die slachtoffer zijn.
quote:Alle kindjes die vrijdagochtend gewond raakten bij de steekpartij in het kinderdagverblijf Fabeltjesland in Sint-Gillis, worden overgebracht naar het Universitair Ziekenhuis Gent (UZ Gent). Dat zegt Dominique Potteau, woordvoerster van het Algemeen Ziekenhuis Sint-Blasius in Dendermonde.
Van de elf kindjes die gewond raakten, werden er vrijdagochtend twee naar het Sint-Blasiusziekenhuis van Dendermonde gebracht. Eén van de twee is ondertussen in het ziekenhuis overleden aan zijn verwondingen, het andere kindje is ernstig gewond. De negen andere gewonde kinderen werden naar ziekenhuizen in de buurt gebracht. Volgens Potteau gaat het waarschijnlijk om ziekenhuizen in Sint-Niklaas, Aalst en Gent. Al die gewonde kindjes worden overgebracht naar het UZ Gent. "Dat is een universitair ziekenhuis met een zeer goede kinderafdeling. De meeste slachtoffers zijn er zeer ernstig aan toe", zegt Potteau. Verschillende kinderen verkeren nog in levensgevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |