Maar wat houdt die playlist precies in, is dat wat dit uur gaat komen of zo?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op 3fm.nl, maar A Brand staat bij 3FM hits. Bij de nieuwe singles staan maar 2 erg fijne platen (imo) en dat is de nieuwe Mr. Oizo en White Lies
MarijeH
Wat bij nieuwe singles staat is free choice van de dj's. Dus mogen ze zelf bepalen of ze die op de playlist zetten en dat zal ook wel gelden voor de 3FM hits, maar kan ook zijn dat in elke show een paar van die 3FM hits gedraaid moeten worden. Zoiets zal het wel zijn. Misschien dat Kevin vanavond het e.e.a. wil toelichtenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:53 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Maar wat houdt die playlist precies in, is dat wat dit uur gaat komen of zo?
quote:Voor vrijdagavond tijdens de Freaknacht zijn we op zoek naar mobiele reporters: mensen die met hun camerafoon verslag willen doen van hun bijzonder activiteiten op de vrijdagavond.
3fm.nl..
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:06 schreef TheZapster het volgende:
Leuk he met pappa spelen wat een foute reclame
Hij's fijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"I never"
Ow wacht... eigenlijk altijd
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:15 schreef on_air het volgende:
Time flies when you're on coke.
[ afbeelding ]
eensch. die plaat en ekstra weekend zijn gewoon aan elkaar verbondenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind trouwens nog het fijnst om te horen dat Somebody Told Me wordt ingestart zodra Gerard en Michiel WWEEEKKEEEEEENNDD!!! roepen.
quote:FHM is mad at me for missing my column-deadline. I wonder if they´ll invite me to the office for an over-the-desk-spanking.
quote:
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:16 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond allemaal
Ik weet niet of het al gezegd is maar het is...
WE
E
K
E
N
D
We come 1
Omgekeerde wereld!quote:Antiroos: Pulling a rob stenders, te laat voor mijn kx show. Mijn programma werd alvast begonnen door... Rob stenders :-)
Marijequote:
3FMasterquote:
Dat komt ook niet vaak voorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Deze tweet is pas humor:
[..]
Omgekeerde wereld!
Ik heb dat ook regelmatig... en mensen vinden het erg vreemd!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef Timo20 het volgende:
Eergisteren gelachen op het werk: moet ik samen met een collega een volle kar met dozen naar een verpleegafdeling brengen, staat er in de ruimte waar we die kar met halen een pallet in de weg. Zegt die collega tegen me: " je moet gewoon door trekken." Ik er bovenop : "dat heb je ook wel eens geiler gezegd." Het floepte er zo uit![]()
![]()
Och arme!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef Timo20 het volgende:
Eergisteren gelachen op het werk: moet ik samen met een collega een volle kar met dozen naar een verpleegafdeling brengen, staat er in de ruimte waar we die kar met halen een pallet in de weg. Zegt die collega tegen me: " je moet gewoon door trekken." Ik er bovenop : "dat heb je ook wel eens geiler gezegd." Het floepte er zo uit![]()
![]()
raar hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb dat ook regelmatig... en mensen vinden het erg vreemd!
Op zich wel triest idd. dat dat soort uitspraken ingeburgerd zijnquote:
Een open deur.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Een deur winnen? Ik kan wel een deur gebruiken!
winampquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |