Zonder het klemmenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij lult met je kots geklemd tijdens 't janken?
Dat dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:32 schreef HostiMeister het volgende:
Tandarts... ben ik al sinds ik hier studeer niet meer geweest
Ja ik moet iedere keer als ik er ben foto's maken want dat is zoveel jaar geleden.. Dus laatst zo heul niet hebben jullie vorige keer nog gedaan!! maar toen kwamen ze dus met een of ander smoesje en mama zei zo van jah doe nu maar gewoon..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:32 schreef HostiMeister het volgende:
Tandarts... ben ik al sinds ik hier studeer niet meer geweest
Slaap lekker PP!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga maar eens pitten, truste relbeertjes.
Matig manquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik moet iedere keer als ik er ben foto's maken want dat is zoveel jaar geleden.. Dus laatst zo heul niet hebben jullie vorige keer nog gedaan!! maar toen kwamen ze dus met een of ander smoesje en mama zei zo van jah doe nu maar gewoon..
En toen zagen ze dus een beginnent gaatje zitten
Ik ging altijd als d'r pa op vakantie was, dan was de partner van hem hoofdtandarts , andere tandarts zoeken is zo'n gedoequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:38 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt dan natuurlijk een andere tandarts zoeken hè
Truste, jij topmeidquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar een slapen
Truste zoete kinderkes
Later, lekker ventquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:45 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga d'r ook vandoor, truste Hosti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |