Trondheim. Mijn kast staat vol met tax-free booze, dat is het probleem niet... maar het is geen Nieuw Ligt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar woon je ergens in Noorwegen? Een vriend van me heeft een half jaar in Kristiansand gestudeerd en die gingen altijd met de boot naar Denemarken om daar booze te halen.
quote:
Ja waar blijft die kloon eigenlijk in dit topic?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het wel jammer, dat je niet
"Voor de DUIDELIJKHEID" zei Mikkie
Wat nou randdebielquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
IB wil gewoon rellen
Yashi leest mee in Slank en heeft eigen redenen
Hosti is gewoon een randdebiel
Pietje is een Blauwhelm
en jij bent gewoon jezelf
en ik, ook
De naaktfoto's krijgt alleen Hosti te zienquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en die heb ik dan gelukkig niet gezien. Bikinishot was genoeg
Toch mooi, hoe jij die dingen kunt combinerenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou het echt niet weten
mn bed roept, morgen weer een lange dag studeren op 't werk![]()
De kroeg roept harder, echt waar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap de grap niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het wel jammer, dat je niet
"Voor de DUIDELIJKHEID" zei Mikkie
Dat jong heeft genoeg meegemaakt de laatste tijd, laat hem met rust wil je..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De naaktfoto's krijgt alleen Hosti te zien
Is studeren hier het codewoord voor Fok!ken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
Voor mij is binnenkort studeren hetzelfde als werken (ga aan mijn phd beginnen). Maar dan natuurlijk niet voor een studentenloonquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toch mooi, hoe jij die dingen kunt combineren
Poserquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor mij is binnenkort studeren hetzelfde als werken (ga aan mijn phd beginnen). Maar dan natuurlijk niet voor een studentenloon
Ahh doe jij op hem passen, das ook alweer zo liefquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat jong heeft genoeg meegemaakt de laatste tijd, laat hem met rust wil je..
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
liefkozend, liefkozend![]()
![]()
je weet toch dat ik van je houd?
Gelukkig ben je wel heel bescheidenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En ik ben een lekker wijf dus daar voelt ie zich alleen maar beter door
You made me lolquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Miss_S het volgende:
Iedereen is lief tegen mij omdat ik gewoon heel aardig benquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh doe jij op hem passen, das ook alweer zo lief
Goed hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig ben je wel heel bescheiden.
Via PM dan graag, eens en nooit weer.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen is lief tegen mij omdat ik gewoon heel aardig ben
En eerst foto'sZullen we zien hoeveel beter ik me voel
Naja, zolang je dat zelf vind en dat vaak genoeg tegen jezelf blijft zeggen dan ga je het misschien ook wel een keer echt geloven...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |