Vaak tegen jezelf dat zeggen, of geloof je het al?quote:
Dat eerstequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vaak tegen jezelf dat zeggen, of geloof je het al?
Oi, waar blijven de foto's?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:15 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga slapen
Morgen beginnen aan 280 pagina's samen te vatten
Zweetend, jankend, masturberend, mezelf verachtendquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Aai.gif
Hoe ga je nu de nacht doorkomen?
Wat doe jij hier dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:12 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, mensen met humor zijn altijd een aanwinst voor het topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Normaal zweet ik niet als ik rukquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:19 schreef IrishBastard het volgende:
Was daar overigens anders aan dan normaal?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan?BaggerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dudequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Normaal zweet ik niet als ik ruk
Dankjullie, jullie waren een geweldig publiekquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan?Hij was wel de meest humorvolle user volgens de awardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet in die combinatie, neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankjullie, jullie waren een geweldig publiek
* maakt buiging
zwetend jankend, met je lul in je vuist geklemd kotsen van jezelf, alsof jij dat nooit doet![]()
Zonder het klemmenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij lult met je kots geklemd tijdens 't janken?
Dat dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:32 schreef HostiMeister het volgende:
Tandarts... ben ik al sinds ik hier studeer niet meer geweest
Ja ik moet iedere keer als ik er ben foto's maken want dat is zoveel jaar geleden.. Dus laatst zo heul niet hebben jullie vorige keer nog gedaan!! maar toen kwamen ze dus met een of ander smoesje en mama zei zo van jah doe nu maar gewoon..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:32 schreef HostiMeister het volgende:
Tandarts... ben ik al sinds ik hier studeer niet meer geweest
Slaap lekker PP!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga maar eens pitten, truste relbeertjes.
Matig manquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik moet iedere keer als ik er ben foto's maken want dat is zoveel jaar geleden.. Dus laatst zo heul niet hebben jullie vorige keer nog gedaan!! maar toen kwamen ze dus met een of ander smoesje en mama zei zo van jah doe nu maar gewoon..
En toen zagen ze dus een beginnent gaatje zitten
Ik ging altijd als d'r pa op vakantie was, dan was de partner van hem hoofdtandarts , andere tandarts zoeken is zo'n gedoequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:38 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt dan natuurlijk een andere tandarts zoeken hè
Truste, jij topmeidquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar een slapen
Truste zoete kinderkes
Later, lekker ventquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:45 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga d'r ook vandoor, truste Hosti
Truste, toppertjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:58 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, ik ga maar 's stoppen met posten, want ik weet nu waarom ik niet kan slapen: misselijkhet borrelde al, maar nu
Truste voor straks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |