?quote:

Ik bedoelde natuurlijk:quote:

moet je wel zorgen dat je goed uitgeslapen bentquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb ze 4 uur in gehad. Nadat ik een uur bezig ben geweest om 1 lens erin te krijgen![]()
Morgen 6 uur. Vraag me af hoe dat gaat, met erin doen

Lijkt me echt vreselijk eng om zo dicht met je vingers bij je oog in de buurt te komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb ze 4 uur in gehad. Nadat ik een uur bezig ben geweest om 1 lens erin te krijgen![]()
Morgen 6 uur. Vraag me af hoe dat gaat, met erin doen

dan is het goedquote:

Ja, dat vond ik dus uiteindelijk ook. Mijn oogwit aanraken, no problem. Maar je moet met je vinger recht voor je pupil. Dan zeggen je hersenen gelijk 'Nooo!' en dan ga je knipperen. Lens wegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk eng om zo dicht met je vingers bij je oog in de buurt te komen.

doe je de ogen dichtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk eng om zo dicht met je vingers bij je oog in de buurt te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*

quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je de ogen dichtLameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||

niet doenquote:

kwam zomaar in me opquote:

quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je de ogen dichtLollerdeboller!!11!~1!Einz zwei polizei!!1:D!!~!!1:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.

Nee? Ohquote:

quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee? Oh![]()
Nadat we het hadden over vastbinden enzo.. en dan jij en bart ik..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |