quote:Op maandag 26 januari 2009 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wouter* rulerofdeath kijkt terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ja, Wouter, nou ben je de lul.quote:
neuh hoorquote:
ik vanavond misschien ook ff naar Enschede/Hengelo voor een nieuwe autoradioquote:Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
net even naar enschede geweest. stofzuiger halen en even langs school
is oude stuk?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vanavond misschien ook ff naar Enschede/Hengelo voor een nieuwe autoradio
dat niet, maar wil er graag 1 die ook MP3 pakt en waar een USB-poot opzit, want CD's van maximaal 80 minuten schiet ook niet op! helemaal niet met livesets van meer dan 80 minutenquote:
USB voor of achter?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat niet, maar wil er graag 1 die ook MP3 pakt en waar een USB-poot opzit, want CD's van maximaal 80 minuten schiet ook niet op! helemaal niet met livesets van meer dan 80 minuten
en heb een mooie Pioneer gevonden van ¤ 120, dus die wilde ik dan vanavond ff gaan halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |