ja het is wat he?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]en dan doen RealBizkit666 en ik niet eens echt actief mee
alweer pagina 4???
Nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef One_conundrum het volgende:
haha, kun je niet mooiere gouden schoenen vinden?
OMG.. die schoenen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een eerste versie:
[ afbeelding ]
Iemand nog..?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ehm.. Ik heb nu ook een beetje advies nodig..
Kevin Elderman is 17j53d, haalt 5,5* IM en 6* FW. Volgens z'n scoutingsrapport had 'ie ttv scouten redelijk scoren, kon hij redelijk PM halen en is hij [Krachtig]. Laatste trainingsrapport zegt dat Elderman uitgetraind is op PM, daarnaast heeft 'ie zwak verdedigen, slecht vleugelspel en is uitgetraind op passen (aldus trainert). Volgende jeugdwedstrijd/training zal volgende week zondag op z'n vroegst zijn, dus op korte termijn heb ik nog niet zoveel aan 'm..
Levert dat redelijk scoren nog wat op tegenwoordig (als in: heeft het nut om te proberen er goed scoren van te maken)? Of zal ik hem maar gewoon promoveren en op de TL zetten? Ik heb namelijk ook genoeg ander spul om (op PM/Passen/Verdedigen) te trainen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
dat ziet er een stuk beter uitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
De schoen is aangepast. Even refreshen om het te zien.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Iemand nog..?Gewoon promoveren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mwoah, mwoah.. Ach, meer zat er ook niet in (tenzij ik scoren was gaan trainen..quote:
ik ben voor de derde.. (maar dat wist je alquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een:
[ afbeelding ]
Tweede:
[ afbeelding ]
En derde:
[ afbeelding ]
2 Keer redelijk. Is toch aardig netjes... Er zijn genoeg gekken die daar op zullen bieden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah.. Ach, meer zat er ook niet in (tenzij ik scoren was gaan trainen..
Kevin Elderman (232836475), 17 jaar en 53 dagen
rampzalig ervaring, zwak leiderschap
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 350 ¤/week
Specialiteit: [Krachtig]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: redelijk
Spelhervatting: waardeloos
Op TL, deadline: 26-01-2009 21:59
Ieder openingsbod is welkom
Dat is ook wel weer waar.. Hoewel ik dan weer liever de specialiteit [Technisch] had gehad in dit gevalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2 Keer redelijk. Is toch aardig netjes... Er zijn genoeg gekken die daar op zullen bieden.
Zie quotequote:
Dat is dus nu 2 keer de eerste, 2 keer de tweede en 1 keer de derde.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voorzover mijn mening op prijs wordt gesteld ga ik voor de tweede
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja het is wat he?
ohw ja even speciaal voor jou.. bij de trainingsupdate had ik een verdediger die van redelijk naar goed passen ging.. dus zo heel lang duurt dat ook weer niet
Om t lekker makkelijk te maken. Ik vind de 1e het leukst! Daar zitten de onderdelen die we hier op fok! hebben in. De andere 2 vind ik wat kaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een:
[ afbeelding ]
Tweede:
[ afbeelding ]
En derde:
[ afbeelding ]
Die is interesant voor positiespel trainers en spitsen trainers. En zelf erg leuk voor lampies die nog steeds denken dat scoren een leuke bij stat is voor een mid.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah.. Ach, meer zat er ook niet in (tenzij ik scoren was gaan trainen..
Kevin Elderman (232836475), 17 jaar en 53 dagen
rampzalig ervaring, zwak leiderschap
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 350 ¤/week
Specialiteit: [Krachtig]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: redelijk
Spelhervatting: waardeloos