Komt Misstique ook weer eens voor de schermen.quote:
Naast de macaroni en de gebakken duif.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef Het_hupt het volgende:
mên, 'k heb zin in gebakken mosselen
Ik bedoel maar...quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Komt Misstique ook weer eens voor de schermen.
Die kun je bij de AH kopen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef Het_hupt het volgende:
mên, 'k heb zin in gebakken mosselen
liever met friet/patatquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Naast de macaroni en de gebakken duif.
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:56 schreef Snakey het volgende:
Ik heb in ieder geval geen trek in macaronie, de eerstkomende 5 jaar.
nah, liever in een chique restaurantjequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik net op, van de AH.
Ik ben regelmatig voor de schermen heur.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Komt Misstique ook weer eens voor de schermen.
quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik zat Fok! te F5-en tijdens downtime
Bring it on.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]!
Warme worst is ook nog wel te regelen.
Nee, ik was druk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geef het toe! Jij ook.
Ik ben trouwens ontzettend suf vandaag
Geen last vanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:38 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, ik was druk.Ik moest wat doen in ... real life.
In het weekend druk?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geen last van
Hoewel, misschien in het weekend
no problemo.quote:
Gelukkig maar, werken doe ik de rest van de dag niet meer.quote:
Dat moet je relaxt doenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Er moet bier gedronken worden. En plezier gemaakt worden
Is dat wel halal?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Er moet bier gedronken worden. En plezier gemaakt worden
Gewoon uitzetten is ook een optie.quote:
Ik wilde net beginnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gelukkig maar, werken doe ik de rest van de dag niet meer.
nah, de aandacht was ook wel weer leukquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoon uitzetten is ook een optie.
Flikker dan op.quote:
Wij hebben vanochtend een leuke mededeling van de directie gehad waardoor mn motivatie 0,0 is geworden.quote:
of je gaat met je smilie parade maar naar PUBquote:
Loonsverlagingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wij hebben vanochtend een leuke mededeling van de directie gehad waardoor mn motivatie 0,0 is geworden.
Ze kunnen mn rug op dus, ik doe ff niks meer.
Mmm, das minder.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wij hebben vanochtend een leuke mededeling van de directie gehad waardoor mn motivatie 0,0 is geworden.
Technisch gezien is een fundamentalistische [iets] een heiden voor een anders-gelovige natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Dan ben je een fundamentalist, dan ben je weer een heiden!
Het is je lot.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Dan ben je een fundamentalist, dan ben je weer een heiden!
RIP aan de nabestaanden. Zet een X voor je MSN naam uit restecp.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
I know. Ik verdien de strop.
Het was mij een genoegen, jongens
[ afbeelding ]
Directiesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Truequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Technisch gezien is een fundamentalistische [iets] een heiden voor een anders-gelovige natuurlijk.
ON-GE-LOOF-LIJK!!!!! Dat dit kan in Nederland!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
I know. Ik verdien de strop.
Het was mij een genoegen, jongens
[ afbeelding ]
Ow maar ik heb ook 3 functies in 1 hoor. Mensen worden ontslagen en niet vervangen en dan komt er een 'herverdeling' van het werk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Directies
Hier niet zo héél veel last van gelukkig. Ik heb meer last dat mijn support afdeling die titel totaal niet verdiend. We moeten zelf alle (buitenlandse!) belastingperikelen, contracten en alles uitzoeken..
Daar zijn ze voor. Dat staat in hun geheime functieomschrijving "alles wat mensen denken dat je moet doen voer je omgekeerd evenredig uit".quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef rompompom het volgende:
mijn support afdeling die titel totaal niet verdiend.
Functie-omschrijvingen zijn hier ook dynamisch en flexibel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar zijn ze voor. Dat staat in hun geheime functieomschrijving "alles wat mensen denken dat je moet doen voer je omgekeerd evenredig uit".
Dat merken ze vanzelf wel wanneer de sleutelfiguren allemaal weglopen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef Misstique het volgende:
Functie-omschrijvingen zijn hier ook dynamisch en flexibel.
En werkdruk is omgekeerd evenredig met beloning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |