N.a.v. mijn opmerking in mijn topic
Bo & Lola are in the house! O+ open ik toch maar even een apart topic.
Ons katje van 3 maanden, Bo, geeft sinds een aantal dagen 's avonds over na het eten. We dachten eerst dat het kwam door wat voerwisselingen, maar inmiddels gebruiken we een paar dagen hetzelfde voer (Royal Canin, speciaal voor kittens van 3 - 12 mnd) en geven we afgepaste beetjes om de zoveel uur.
Het is afgelopen zaterdag begonnen en sindsdien heeft 'ie 4x zijn eten uitgespuugd. Dit zijn zowel bijna helemaal verteerde brokjes, als zowel de brokjes die er dan 10 minuten eerder zijn ingegaan. Hij heeft wel heel duidelijk de buikreflex tijdens het spugen. Hij drinkt wel, gaat weinig naar de bak voor de grote boodschap (ook wel logisch als je alles eruit gooit) en heeft ook gewoon zin in eten. Hij is door dit alles wel al wat afgevallen, maar niet meer dan 100 gr. Lijkt weinig, maar normaal groéide 'ie 20 gr. per dag ongeveer.
Verder is er niks met 'm aan de hand. Zodra de boel eruit is, jaagt ie alweer door het huis. Hij geeft geen teken van pijn als we op z'n buikje drukken.
Morgenochtend gaan we naar het inloopspreekuur van de dierenarts, maar misschien is er iemand die weet wat het zou kunnen zijn?
Needless to say maak ik me behoorlijke zorgen

.
[b]Op
dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef
Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!