Dat is goed en welkom bij het spelletjequote:
Inderdaad. Ik had de foto van funda en ik weet precies waarom dat huis te koop staatquote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuweklap heet de kleine kern eigenlijk
Klopt, netjes!quote:
En aangezien je nu dan wel gedeeld 1e staat hou je je aan je woordquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
* TARAraboemdijee zou gaan zoeken in Hoornse Meer en omgeving
(ik heb zelf nog helemaal niet gezocht trouwens)
JufMariska heeft vandaag al een hele tijd zitten zoeken, vooral op deze plek..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
* TARAraboemdijee zou gaan zoeken in Hoornse Meer en omgeving
(ik heb zelf nog helemaal niet gezocht trouwens)
Ik was 2 jaar oud!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:17 schreef maok het volgende:
Had jij toch moeten weten TARA, daar heb je vlak bij gewoont.
Ik zie hm niet en Tara mag van mij best antwoorden, hij is al ingehaald Maokquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef JufMariska het volgende:
En ik zou graag een inhaalslagje beginnen, maar dan moet wel eerst mijn straat geraden worden!
Oeh, heel dicht bij!quote:
Juistquote:
Volgens mij reageer je op iets van de vorige pagina ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:05 schreef Jesse_ het volgende:
Het is de voermanstraat ook.
De Perseusstraat bestaat niet meer sinds ze daar aan het verbouwen zijn
Check, keek verkeerdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij reageer je op iets van de vorige pagina ofzo
Correct!quote:
Dat doe je dan toch weer snel :-)quote:Op zondag 8 februari 2009 19:54 schreef JufMariska het volgende:
Ah, ik heb 'm: Tweede Willemsstraat!
Op nummer 2 ? Die heb ik vroeger dan regelmatig zien zitten want ik woonde op 17quote:Op zondag 8 februari 2009 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar woonden, lang geleden, m'n opa en oma.
Ik weet niet meer op welk nummer, volgens mij ergens in de 20. Het is zo'n 35 jaar geledenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Op nummer 2 ? Die heb ik vroeger dan regelmatig zien zitten want ik woonde op 17
Juistquote:
Dank je, nu mag ik weer mee doenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef maok het volgende:
Ik ben weer (bijna) terug van vakantie.
Ulgersmaweg?
Correct!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef maok het volgende:
Ik ben weer (bijna) terug van vakantie.
Ulgersmaweg?
1 schop was meer dan genoegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kleine schop, ik kan hem echt niet vinden
Het lijkt er op, maar is het volgens mij toch niet helemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat het de Sloep in Lewenborg is
De stijl zeker, en de straat beslaat verscheidene blokken daar , of het is een van die andere blokken zoals de Valreepquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het lijkt er op, maar is het volgens mij toch niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |