quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar met jou wil ik wel vriendjes worden hoor k_man!
Er is wel een k_man sekte tot nu toe zonder volgelingen, helaas.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:09 schreef kres het volgende:
Is er ook een k_man fanclub waar we lid van kunnen worden ?
quote:foto Op donderdag 22 januari 2009 18:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit wordt het Grote K-Man fantopic.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Just because we can!
arm schaapquote:foto Op donderdag 22 januari 2009 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Er is wel een k_man sekte tot nu toe zonder volgelingen, helaas.
Nou daar gaan wij verandering in brengen....quote:foto Op donderdag 22 januari 2009 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Er is wel een k_man sekte tot nu toe zonder volgelingen, helaas.
Dacht dat jij net nog afscheid van ons hebt genomen ?quote:
ja kloptquote:foto Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef kres het volgende:
[..]
Dacht dat jij net nog afscheid van ons hebt genomen ?
Maar ?quote:
That's the correct answer.......quote:foto Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef DarkElf het volgende:
D: ik moest even iemand mailen en kwam even langs om te kijken, maar ga zo weer weg
Als t zoiets zou zijn zou ik dat nooit zomaar zeggen natuurlijkquote:foto Op donderdag 22 januari 2009 18:34 schreef kres het volgende:
[..]
That's the correct answer.......
Hoewel ik op antwoord A hoopte![]()
Ik laat het gezicht van k_man over mijn hele rug tattoeëren denk ik!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef kres het volgende:
[..]
Nou daar gaan wij verandering in brengen....
Ik heb al 4000 k_man stickers besteld.
5 min zendtijd op 3fm ingekocht.
Oh ja niet vergeten sbs6 ziet er ook een item in......
En ben nog in onderhandelingen met de makers van Man bijt hond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop