We zijn vandaag, hoe zeer het ons ook spijt, niet naar Tyler geweest. Wat ik gisteravond al voelde opkomen, heeft vannacht doorgezet. Ik heb de griep

En dat terwijl ik jaarlijks een griepprik krijg vanwege mijn astma! Blijkbaar een gemuteerd virus, waardoor ik hier niet tegen was ingeënt. Vandaag zijn met met z'n drietjes dan ook naar de huisarts geweest. Voor Ingrid en Kim kon de dokter weinig betekenen, ik hem antibiotica meegekregen om een luchtweginfectie in te dammen.
Allemaal niet zo mooi dus, ik heb me zelfs ziek gemeld op mijn werk. Van de acht zijn er nu dan ook nog twee man over, de rest zit ziek thuis. En ik dus ook, ik heb ook gezegd dat ik het geestelijk allemaal niet meer trek. Ingrid heeft trouwens nog contact gehad met de gynaecoloog, maar deze kon niets voor haar doen. Er zit dan ook niets anders op dan te wachten tot vrijdag.
We hebben vandaag veel gebeld met het ziekenhuis. Wel erg jammer is dat de arts vandaag wel tijd had, en al een gesprek met ons had ingepland. Maar ze begrepen het wel, het is ook niks als we Tyler nog zieker maken dan hij al is. Hij is trouwens een paar luttele grammetjes aangekomen, de sondevoeding slaat goed aan. Hij slaapt erg veel. Ik zei dat hij ook niet suf moet worden, maar dat is niet het geval. Hij meldt zich goed voor zijn flesjes. Als deze leeg zijn, is hij makkelijk te troosten met zijn speentje.
Maar goed, weinig nieuws dus. Helaas dus geen arts gesproken. Ik opperde nog dat hij ons wel kon bellen, maar dit is op niets uitgelopen. Ik ga nu weer gauw onder de wol, ik heb het zo koud en benauwd. En dat hoesten word je ook niet vrolijk. Hopelijk ben ik morgen een heel eind opgeknapt, zodat we dan wel naar ons mannetje kunnen!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?