Jughquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil pics zien van hoe die huisgenote haar billetjes afveegt (+kutje).
Met WC papier? Ik zou eerder zo'n idee krijgen als de rollen huishoudfolie erdoor vliegen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:25 schreef Maisnon het volgende:
misschien heeft ze een mummificatie fetisj
Smeer jij je telefoon op je gezicht?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:09 schreef luvley het volgende:
Zo hahaha echt iets voor een topic?
...
Make-up van de telefoon mee vegen,
..
Helaas, ze woont nu ergens anders, en ik heb geen idee waarquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil pics zien van hoe die huisgenote haar billetjes afveegt (+kutje).
wat vervelend voor jequote:Op donderdag 22 januari 2009 20:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Helaas, ze woont nu ergens anders, en ik heb geen idee waar
vertel... hoeveel rollen gebruik jij per dag?quote:
Fuck ja het is echt ongelofelijk. Dat kut wijf hier bij mij in huis ook. Ik heb echt bijna 2 maanden lang iedere 1.5 week een 6 of 8 pack wc papier neergezet en we zijn bijna de hele tijd met zijn 2e en toch ging het steeds op. Voor de lol eens een week neergezet maar dat wijf zet dus echt niks zelf neer. Nu ga ik dus steeds camping stijl met mijn pleerol naar de wc want ik ga niks meer neerzetten voor dat bonkige overgespierde wijf met haar grote voorhoofd en arrogante kut blik en der opmerkingen als ik ben blond iedereen wil mij wel. Nee mormel, zelfs als je met een zak geld aankomt wil er nog niemand over je heenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:56 schreef padlarf het volgende:
Toen mijn huisgenote hier nog woonde gebruikten we met zn 3en een 12pack per 2 weken.
Nu ben ik alleen nog met mn huisgenoot, en met zn tweeen gebruiken we nu een 4pack per 2 weken.
Nu snap ik dat vrouwen meer WC papier gebruiken dan mannen, maar 4x zoveel?![]()
![]()
Wat doen ze ermee?
Klacht: excessief wc papier gebruik
Subklacht: in afrika hebben ze geen wcpapier
Je denkt toch niet dat ik in dit ranzige gore topic ga reageren?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
vertel... hoeveel rollen gebruik jij per dag?![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Of TS had een lelijke wijf in huis wonen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:32 schreef Opperkwal het volgende:
Vier rollen in 2 weken? Poepen jullie niet?
Kijk zo'n antwoord maakt dit topic geweldigquote:Op maandag 2 februari 2009 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik in dit ranzige gore topic ga reageren?
Daarbij hangt het er nog vanaf.
gebruik je pauper pleepapier met minder laagjes is het inderdaad nogal snel op.
Dus ts is een pauper die goedkoop pleepapier koopt en denk dat zijn din het hierbij droog houdt.
Volgens mij jankt ze der suf op die plee door TS zijn houding.
Brrrrrrrrr
Denk dat jij ook wel een KLB topic kunt openenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:49 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Fuck ja het is echt ongelofelijk. Dat kut wijf hier bij mij in huis ook. Ik heb echt bijna 2 maanden lang iedere 1.5 week een 6 of 8 pack wc papier neergezet en we zijn bijna de hele tijd met zijn 2e en toch ging het steeds op. Voor de lol eens een week neergezet maar dat wijf zet dus echt niks zelf neer. Nu ga ik dus steeds camping stijl met mijn pleerol naar de wc want ik ga niks meer neerzetten voor dat bonkige overgespierde wijf met haar grote voorhoofd en arrogante kut blik en der opmerkingen als ik ben blond iedereen wil mij wel. Nee mormel, zelfs als je met een zak geld aankomt wil er nog niemand over je heen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Vreemd, want vrouwen poepen niet ...
Dit is inderdaad de reden!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:55 schreef AMDB het volgende:
Vrouwen maken proppen van het wc papiermannen vouwen, dat scheelt kilometers per jaar!
Tuurlijk wel, ik vind het altijd leuk om hun poep op te vangen met mijn mondquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Vreemd, want vrouwen poepen niet ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |