Neequote:
http://podiuminfo.nl/zoek.phpquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hmz, zal ik het toch op de ouderwetse manier moeten volgen. En Olafúr, zou die er wel op staan denk je?
Als je een privégesprek wil dan gebruik je maar pm, als je in een topic post dan loop je namelijk de kans dat er iemand op reageert. Helemaal als je in een reeks post waar je eigenlijk niet gewenst bent.quote:
Het liefst van een hoog gebouw af vallenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik volgde de link, wat moest het dan zijn volgens jou?
FOK! overleeft heus wel zonder jullie hoor. Users genoeg dus een paar baggeraars minder mist niemand.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:25 schreef Olep het volgende:
Doe eens lief tegen ons.
Zonder users kon jij ook wel oprotten.
fokforum_dark.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:22 schreef Dagonet het volgende:
Trouwens! Blauwe smilies, hoe tof zijn die!
Die zin sloot op geen enkele manier aan op mijn vraag.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het liefst van een hoog gebouw af vallen
Op zich best knap.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:28 schreef Dagonet het volgende:
Die zin sloot op geen enkele manier aan op mijn vraag.
Weet ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die zin sloot op geen enkele manier aan op mijn vraag.
Oude layouts wordt niets meer aan gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:27 schreef rompompom het volgende:
fokforum_dark.. Álle PI's zijn blauw. Alleen heb ik die van bupa en het hartje hierin niet. Kun jij daar niet es wat aan doen?
Veel succes!quote:
Is dat niet wat veel gevraagd van ze?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:29 schreef Misstique het volgende:
Speltip #4: als je ergens binnenkomt pas je je aan.
Ach wat een onzin. Ik deed niets raars totdat er ineens een topic gesloten moest worden en er iemand dacht een beetje tof te zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:29 schreef Misstique het volgende:
Speltip #4: als je ergens binnenkomt pas je je aan.
Ah, dus die spatie die er mist tussen de '|' en "Bookmarks" wordt ook nooit meer toegevoegd?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oude layouts wordt niets meer aan gedaan..
En alleen admins kunnen smilies toevoegen..
En PI's zijn al helemáál lastig om uit te breiden..
Nope.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:30 schreef rompompom het volgende:
Ah, dus die spatie die er mist tussen de '|' en "Bookmarks" wordt ook nooit meer toegevoegd?.
Ja! Ik vind het ook heel matig dat de T-Ford niet meer te koop is! En dat we zijn afgestapt van modder en urine als geneesmiddelen, die klotepenicilline heeft alles verpest!quote:Sowieso matig dat je mensen op zo een manier gaat dwingen een bepaalde lay-out te gebruiken..
Ik vraag me alleen af waarom je je zo nodig wil wringen in een plek waar je niet gewenst bent. Doe je dat ook in het echt? Dat je midden tussen een groepje mensen gaat staan die niets met je te maken willen hebben en dat je dan niet weggaat? Omdat je niets verkeerd doet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
Voor de rest ga ik er overigens geen woorden aan vuil maken. Ik ben hier. Zo lang ik niets doe wat niet door de beugel kan, mag ik her blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |