Zeg vlerk, mojje vechte?quote:
Omdat ik zin heb om te slowchatten en dus naar de reeks ga waar ik al enkele honderden delen in rondhang van tijd tot tijd.quote:
Interpunctie. Dat mist je zin nog.quote:
Want je kunt het in je eentje niet af?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben Turks. Ik heb meer broers en neven die ik kan uitnodigen
/carequote:Op donderdag 22 januari 2009 16:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Interpunctie. Dat mist je zin nog.
Oh, en een goed gebruik van het Nederlands.
En een spellingcontrole.
Maar kan je ook de vliegtickets betalen om ze te importeren?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben Turks. Ik heb meer broers en neven die ik kan uitnodigen
Omdat ik zin heb om te posten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat ik zin heb om te slowchatten en dus naar de reeks ga waar ik al enkele honderden delen in rondhang van tijd tot tijd.
Waarom ben jij op FOK!?
Waarom iets in je eentje doen als je het gezellig samen kunt doenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Want je kunt het in je eentje niet af?
Je bent wel heel gevoelig he. Ben je al lang uit de kast?quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom iets in je eentje doen als je het gezellig samen kunt doen
Dat kan geregeld worden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:41 schreef TwyLight het volgende:
Jullie zijn heus niet van mij af hoor![]()
/carequote:Op donderdag 22 januari 2009 16:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent wel heel gevoelig he. Ben je al lang uit de kast?
Van een trap graag. Of een flat. Hoofd naar voren.quote:
Alles.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Red_Cat het volgende:
Zeg gasten wat is er mis met het feit dat wij een topic zoeken om ook gezellig in te posten in plaats van meteen afgezeken te worden door kliekjes?
Ontgroeningen horen erbij. Lees je in.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Red_Cat het volgende:
Zeg gasten wat is er mis met het feit dat wij een topic zoeken om ook gezellig in te posten in plaats van meteen afgezeken te worden door kliekjes?
Het motto van elke importnederlander.quote:
Precies. Dus ga nu maar stemmen op Geert Wilders en je mening verkondigen in een slecht POL topicquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het motto van elke importnederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |