Opgegeten door een hondquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals al tijden. Wat is er met je ceiling kat gebeurd?
Vuile hond!quote:
En wie ben jij?quote:
Iemand die jou niet negeert.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mensen die tegen me willen praten
En u bent?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:09 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Iemand die jou niet negeert.
(Italiaanse) pizza of lahmacun? Eet smakelijk, ook.
Kant-en-klare of home made? Mijn vraag was ietwat dom, ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Lahmacun natuurlijk. I think i knows you.
Heb je kant en klare lahmacun?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:13 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Kant-en-klare of home made? Mijn vraag was ietwat dom, ja.
We has a secret, hmm.
Omdat G. en zG. achter elkander gestopt zijn, G. aangeeft te weten wie ik ben, aldus deze constatering?quote:
Nee, omdat ik mn trukendoos heb geopend, daarom.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:15 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Omdat G. en zG. achter elkander gestopt zijn, G. aangeeft te weten wie ik ben, aldus deze constatering?
Tegenwoordig komt alles in diepvriesvak- en magnetronmaaltijdformaat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Heb je kant en klare lahmacun?
Nee dus. Home made. Heerljk, imo
Ik heb de mazzel dat ik neit vaak diepvriesspul hoef te eten, godzijdankquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:17 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt alles in diepvriesvak- en magnetronmaaltijdformaat.
En die mening deel ik.
Je trukendoosje is ietwat roestig en je bezit best overijverige vingertjes.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, omdat ik mn trukendoos heb geopend, daarom.
Bier?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:23 schreef Misstique het volgende:
Zo, waar waren we?
én frituurquote:
Je hebt toch een trukendoosquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:25 schreef Misstique het volgende:
Goh, van wie zou deze kloon nou zijn?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |