abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_232824
Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om er een aparte topic voor te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, commentarenen aanvullingen.
Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken ( en voor het nageslacht te behouden) is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, datspeciaal voor dit soort zaken is bedoeld.
dus heb je......

-specifieke vragen aan de verslaggevers
-commentaren op de inhoud van de verslaggeving
-moeilijkheden met de intrepretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners(of verslaggevers)
-aanvullingen met informatie van elders
-steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
-vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en wanneer

Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom

laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden (en onthoud...het is VRIJWILLIGERSWERK)

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232825
Realplayer gaf problemen, ik had al gemaild naar iemand van VOO die ik vaker mail en voor degenen die zich afvragen wat er nu was. Deze mail kreeg ik terug:

Hoi Margot, al onze servers zijn vannacht down geweest vanwege onderhoud bij UUNet. Ik heb gemerkt dat de realservers inderdaad geen beelden kregen en heb het gedoe net een schop gegeven. We hebben nieuwe server software geinstalleerd. RealServer G2 7.0 om precies te zijn, die is een stuk stabieler, maar behoeft blijkbaar een RealAudio G2 plugin. Werkt weer, Succes met je streamverslagen!

Gelukkig werkt het dus weer, je kunt die plugin downloaden als je een stream opstart, dan geeft die dat zelf aan, dat even ter informatie voor degenen die dachten dat het aan hun systeem zou liggen, ik dacht dat bovenstaande misschien wel handig was om te weten

alleen is FOK nu traag
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

zaterdag 18 december 1999 @ 15:11:00 #3
1829 Jewel
De enige echte!
pi_232826
Even een hele domme vraag die op zich eigenlijk helemaal niet op een forum mag.
Maar, hoevaak wast de gemiddelde huisvrouw/man/werkster/werker nou eigenlijk de hoezen van de banken?
Ik zie de bewoners dat op t.v. vaak doen en ik las het net in de weer eens in de streamverslagen. Ik bedoel dat je ze nou geregeld uitslaat bij gebrek aan stofzuiger, ja daar kan ik inkomen, maar om ze nou elke week door een sopje te halen!? Laten die mensen dan zoveel lichaamsvocht achter in de bank? Maar goed het zal wel aan mij liggen.
------------------
Goede slapers zijn egoisten voor acht uur per dag.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 18 December 1999).]

pi_232827
hoi coos
ik wil nog even iets toevoegen aan het antwoord van Oliebol
de reclame die je krijgt als je de streams opent kun je vermijden door als ze in de buffer geplaats worden op 'vorige'te klikken (volgens mij |<< )
Bij de reclame die ze er tussendoor gooien doe ik dat ook wel eens soms lukt het soms niet.
succes,
groetjes Beppie
pi_232828
Oliebol, 't is heel flauw, maar ik moest wel grinniken om je zin:

'Karin is uit bed en heeft zijn tanden gepoetst'

Ik las ergens iets over de vermeende bi-seksualiteit van Maurice....

En beppie: het is Alex Higgins.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_232829
ART haha ik lees het nu ook,
pi_232830
Over de Hoezen van de banekn.

Ik lees dat Oliebol schrijft dat Karin ze van de banekn haalt en in een sopje doet.

Ik zie dat 9 minuten later al geschreven wordt dat Ruud en karin ze weer om de bank doen. Hoe kan dat nou ?

En waarom ze zo vies zijn ? Omdat iedereen het daar normaal vind om met zijn of haar vuile schoenen en/of voeten op de bank te zitten.

Blijft zich verbazen
pi_232831
Kierewiet ik zou het niet weten, in ieder geval heeft Karin 1 hoes in het water gezet en de rest weet ik niet. Dus dat als aanvulling .
  zaterdag 18 december 1999 @ 16:44:00 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_232832
Even een opmerking naar aanleiding van het streamverslag van Beppie:

De snookerspeler waar Ruud het over had is Alex 'hurricane' Higgins, een beruchte Ierse speler die vooral furore maakte in de jaren '80. Is daarna in diskrediet geraakt omdat(als ik het me goed herinner) hij iemand een lel had verkocht. En had het ook niet iets te maken met drugsgebruik? Nou ja, daar wil ik vanaf wezen.
In ieder geval heet hij Alex.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_232833
Jane en Art bedankt !
zoals je ziet geen verstand van...
groetjes Beppie
  zaterdag 18 december 1999 @ 18:05:00 #11
242 Pinball
Electric Monk
pi_232834
quote:
op 12-18-1999 om 04:33 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Karin leest nog wat voor uit de krant.

Ruud je bent mijn maatje, veel succes, Paul de Leeuw

Lachen! Ik hoop dat ruud het onthoud voor als hij naar alle PdL afleveringen zit te kijken. Wel humor van de Leeuw

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 18 december 1999 @ 18:40:00 #12
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_232835
Weer eens een keer de complimenten voor de verslaggevers, in woord en beeld... Ik zou het liefst de hele dag meekijken maar heb helaas andere verplichtingen. Dus dank jullie wel!

Ook nog een verzoeknummertje: Ik zag en las dat Ruud zijn eigen haar heeft geknipt! Moest erg lachen om de screenshot waarop je hem dat ziet doen, maar kan iemand misschien ook even een plaatje neerzetten van het eindresultaat?
Ben zoooo benieuwd!

zaterdag 18 december 1999 @ 18:48:00 #13
1464 ART
FOK!member
pi_232836
Ik ben helaas niet zo bedreven in het copy/paste van een plaatje, maar het plaatje dat Wich om 18:36 van Bart voor de spiegel postte, deed me erg denken aan een beroemde foto van Andy Warhol met zijn pruik (gemaakt door Christopher Makos). Warhol heeft daar ook een serie gezeefdrukte schilderijen van gemaakt. Helaas, ik heb geen scanner noch een homepage, anders had ik misschien een voorbeeld op het scherm kunnen zetten.
pi_232837
Ik zal Ruud eens even in de gaten houden met zijn mooie kapsel. Dus afwachten voor een mooie shot.
  zaterdag 18 december 1999 @ 18:52:00 #15
1343 BamBam
make music not war
pi_232838
Noem je dat een kapsel? Je bent vast geen kapper van beroep!
It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!
pi_232839
quote:
op 12-18-1999 om 06:48 PM schreef ART het volgende:
Ik ben helaas niet zo bedreven in het copy/paste van een plaatje, maar het plaatje dat Wich om 18:36 van Bart voor de spiegel postte, deed me erg denken aan een beroemde foto van Andy Warhol met zijn pruik (gemaakt door Christopher Makos). Warhol heeft daar ook een serie gezeefdrukte schilderijen van gemaakt. Helaas, ik heb geen scanner noch een homepage, anders had ik misschien een voorbeeld op het scherm kunnen zetten.

Het was even zoeken, maar ik denk dat je deze afbeelding bedoelt:

Bart moet wel z'n haar nog een beetje laten groeien
pi_232840
Dag Oliebol,
Een gelukje bij een ongeluk. Ik had ook die dagboekkamerplaatjes gecaptured, maar mijn programma crashte, voordat ik ze bewaard had . Maar gelukkig had jij ze ook gemaakt .
pi_232841
Ik heb even een stukje gemist:
Waar zijn die eieren gebleven???
pi_232842
WISH, haha ja maar het is weer dubbel. Maar goed ze staan erop als ik ze eraf moet halen hoor ik het wel. Was in elk geval goed teamwork. Zoals vanavond bij de stelling "toeval bestaat niet"..haha jawel die bestaat wel, want jij had de chrash en ik dacht laat ik ook eens weer shots nemen

en de eieren heeft Ruud opgehaald.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

zaterdag 18 december 1999 @ 21:18:00 #20
1464 ART
FOK!member
pi_232843
WOW WICH, thanx. Precies wat ik bedoelde. Haalde je die uit het persoonlijk archief (zo ja, what is your line of work?) of na gesnuffel op internet.

Nogmaals dank.

zaterdag 18 december 1999 @ 21:42:00 #21
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_232844
Prachtig Wich, alsof Bart ervoor geposeerd heeft! Mooi gedaan ook, alletwee in zwart-wit, alsof het een onderdeel is van een expositie.

En natuurlijk iedereen weer erg bedankt voor haar of zijn bijdrage aan de verslagen.

Terug uit het enge bos
pi_232845
quote:
op 12-18-1999 om 09:18 PM schreef ART het volgende:
WOW WICH, thanx. Precies wat ik bedoelde. Haalde je die uit het persoonlijk archief (zo ja, what is your line of work?) of na gesnuffel op internet.

Nogmaals dank.

Ik kende die foto niet, maar omdat je de naam van de fotograaf erbij zette, was de foto redelijk snel op het internet te vinden.
Dit is de link voor de liefhebbers: http://www.audart.com/warhol/Artists/makoswarhol2.htm

pi_232846
hallo allen die aanwezig zijn vanavond, ik was van plan om vanavond een stuk streams te gaan verslaan maar ik heb geen geluid...ik hoop dat er iemand anders is met een betere verbinding die even de moeite wil nemen om een poosje te gaan tikken...alvast bedankt!
groetjes
Beppie
pi_232847
quote:
op 12-18-1999 om 11:23 PM schreef Beppie het volgende:
hallo allen die aanwezig zijn vanavond, ik was van plan om vanavond een stuk streams te gaan verslaan maar ik heb geen geluid...ik hoop dat er iemand anders is met een betere verbinding die even de moeite wil nemen om een poosje te gaan tikken...alvast bedankt!
groetjes
Beppie

Beppie,
Geen geluid ligt niet altijd aan de streams, maar aan de eigen PC. Als een programma om de een of andere reden niet netjes afgesloten is, wordt de geluidskaart niet vrijgegegeven, en kunnen programma's die de streams laten zien de geluidskaart niet gebruiken. Herstarten van de computer is dan de enige oplossing. Zelf heb ik dat probleem soms ook.

pi_232848
hé Wich, bedankt voor de tip, ga het meteen proberen, ik heb er namelijk wel vaker last van... thanks

nou helaas, er is nog steeds geen geluid bij mij. ik ga er dus nu ook vandoor.
bye

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 19 December 1999).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')