quote:
is juist weinig voor een mooi horloge..quote:
neem een grapefruit en ga opzoek naar liefdequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik verveel me, ik heb nog 40 minuten om niks te doen, ik heb geen zin in het tentamen en 'moet' daarna ook nog even de stad in voor wat kleren, waar ik ook geen zin in heb.
Mijne is prachtigquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is juist weinig voor een mooi horloge..
Heb er hier 1 van 80.000http://bensontrade.nl/producten.asp?productcat_id=1&productsubcat_id=30&product_id=3514&naam=Zenith-96.0525.4035/21.M52
[ afbeelding ]
En niet eens mooi!
Ik houd niet van grapefruit. Dus dat wordt 'm ook niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
neem een grapefruit en ga opzoek naar liefde
Heb jij je vriend nog.. of heb ik dat ook allemaal gemistquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
neem een grapefruit en ga opzoek naar liefde
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik houd niet van grapefruit. Dus dat wordt 'm ook niet.
Hij gaat al 1,5 jaar mee hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik hou nie zo van goedkoop en nep
ben je al zolang wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb jij je vriend nog.. of heb ik dat ook allemaal gemist
Nou weet je, ik hoef niet zo'n duur ding (naast dat ik het niet kan betalen). Ik heb gezocht naar iets moois en betaalbaars. Toen kwam ik op deze uit om het te proberen. Enkel houd dat ding het nou al zo lang uit dat het geen proberen meer isquote:
maakt toch ook niet uit. Als je er maar tevreden mee ben, maar ik wil die!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou weet je, ik hoef niet zo'n duur ding (naast dat ik het niet kan betalen). Ik heb gezocht naar iets moois en betaalbaars. Toen kwam ik op deze uit om het te proberen. Enkel houd dat ding het nou al zo lang uit dat het geen proberen meer is
Nu maar hopen dat hij in ieder geval wel van grapefruit houdt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ben je al zolang weg
hosti en ik hebben het uitgemaakt in oktober
maar er is weer liefde in de luchtvan mijn kant iig
Whoopsquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ben je al zolang weg
hosti en ik hebben het uitgemaakt in oktober
maar er is weer liefde in de luchtvan mijn kant iig
Geduldquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maakt toch ook niet uit. Als je er maar tevreden mee ben, maar ik wil die!
jah neequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Whoops![]()
Maar leuk, van je liefde in de luchtPics
tis echt een zeur qua eten... zou het niet wetenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat hij in ieder geval wel van grapefruit houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |