mwa, gaat wel redelijk hoor, niets om over naar huis te schrijven. maar goe dbijna weekendquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben niet zo van de champagne
Maar toch bedankt
Hoeist met WL?
Kunnen we elkaar een hand gevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mwa, gaat wel redelijk hoor, niets om over naar huis te schrijven. maar goe dbijna weekend
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:53 schreef Dueno het volgende:
Omdat ik me voor die naam mijn gedrag schaamde.
Ik kan het zo al lezenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Chinese ogen test
[ afbeelding ]
Als je dit niet ontcijferen kunt, probeer dan je ogen opzij te trekken
alsof je een chinees bent, dat helpt echt!
Hmmm dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef Dueno het volgende:
[..]
nee hoor, wat ik gedraag me nu niet anders.
a dirty mind is a joy forever!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
* LL typt met volle mond
Lunch is lekkah
en waar het hart van vol is, loopt de mond van overquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever!
.quote:
aardig van mij hequote:
oh ja...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
kan je niet net alsof doen ?
nu kun je vanacht rustig slapen zekerquote:
nou doe k het weerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en waar het hart van vol is, loopt de mond van over
kijk! jij mag blijven!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja...
Ik heb hele slechte ogen.. wat staat er nou?
dat je minder moet fokken en meer moet neukenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja...
Ik heb hele slechte ogen.. wat staat er nou?
jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu kun je vanacht rustig slapen zeker
Whehe dat was ook mijn bedoelingquote:
Erg he.. vreselijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)verblijf-belgie.html
WTF!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |