Jawel, alles z'n gangetje.quote:
Die zal ik bewaren voor de oldiesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Houden we het nog een keertje leuk in deze reeks of hoe zit dat?
Ja hier ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel, alles z'n gangetje.
Bij jou ook?
sry ik jou nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:35 schreef WhiteLightning het volgende:
hallo mensen, ik heb jullie gemist!
Jij mag aftrappenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:40 schreef Friday12 het volgende:
niemand heeft nog gezegd dat het friday is
kijk uit heh! anders krijg je een bukakequote:
its freaky friday today!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:40 schreef Friday12 het volgende:
niemand heeft nog gezegd dat het friday is
we hebben een , S , we hebben een G, we hebben een E, we hebben een L, we hebben een Equote:
Wat een onthaal!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we hebben een , S , we hebben een G, we hebben een E, we hebben een L, we hebben een E
S G E L E
![]()
![]()
![]()
![]()
jaja de flessen kunnen weer openquote:
ben jij nieuw hier ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:49 schreef Dueno het volgende:
Ja ik zou er trots op zijn! OP FOK! NOG WEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben niet zo van de champagnequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja de flessen kunnen weer open
[ afbeelding ]
Negeren die gastquote:
waarom post je niet meer onder chulo?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:49 schreef Dueno het volgende:
Ja ik zou er trots op zijn! OP FOK! NOG WEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohhhhhhhhhhh vandaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom post je niet meer onder chulo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |