Ze zitten weer pr0n te kijken op de FOK! serversquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Watskebeurt?
Ja, maar dan wel fake drachtigquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je bedoelt dus gewoon "drachtig", HW.
Google: Evangeline Lillyquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar MoozzzzzzzzzzZzzZzzzZie.
Hoezó is die knapper dan dames uit Lost!? Noem een Evangeline Lilly bijvoorbeeld.
Dat ben ik heul niet!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sorry, ik ben een beetje hitsig
Daar weten we wel wat op hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Typ @@@ voor privéchat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Die zin in de TT en ik geef het topic 3 min voor we op 300 zittenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Maar nee, U moet weer zo'n niet commerciele dramaTT verzinnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zin in de TT en ik geef het topic 3 min voor we op 300 zitten.
Hoilo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:53 schreef Tally het volgende:
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Zit je nu al aan de bubbeltjeswijn?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je ook een vrouw in koel water?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef Anosmie het volgende:
Voor de mannen: Cool water.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ok, ok. My bad.. erm..
Memento Mori. Goeie film toch?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef Anosmie het volgende:
Voor de mannen: Cool water.
[ afbeelding ]
Je wil haar laten afkoelen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je ook een vrouw in koel water?
Ohm, die vind ik ook zo leuk! En hij´s australischquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ok, ok. My bad.. erm..
Memento Mori. Goeie film toch?
[ afbeelding ]
Misschien moet je even een miss_bleutje op de wc, R.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef Ripley het volgende:
Dit is niet goed voor mijn hitsigheidsgehalte, A
Sorry..quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is niet goed voor mijn hitsigheidsgehalte, A
Ja, geweldig he? Als ie zo maar 2 kubussen van 1 kubus maakt! Of als die alien voorbij komt! Of als ie over die teckels heenvliegt! Sterk staaltje videotechniek hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Die animated is zo fout he?.
al is er weinig on-fout aan DH natuurlijk.
Met je bekquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad zwarte vlekken in mijn witte borsthaar.
Ik heb van de zomer gezoend met een jongen die een feyenoord tattoo hadquote:
Aha, Eau de Kakkerlakquote:
Vond jei het nie lekkert dant?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
Ik heb van de zomer gezoend met een jongen die een feyenoord tattoo had
Kan jij ook niets aan doen Wippie..quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mwoah. Het was weer zo'n jonkie he. Dan kun je net mazzel hebben en net nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vond jei het nie lekkert dant?
O, wordt bij vrouwen de wilsbeschikking uitgeschakeld vlak voor het zoenen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:38 schreef Tally het volgende:
Kan jij ook niets aan doen Wippie..
En dit was net niet dus?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
Mwoah. Het was weer zo'n jonkie he. Dan kun je net mazzel hebben en net niet
Ook bij vrouwen word het bloed uit hun hersenen gezogen en verplaatst naar een bepaald lichaamsdeelquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
O, wordt bij vrouwen de wilsbeschikking uitgeschakeld vlak voor het zoenen?
Gatsie Rip. Dan was je wel heul dronken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was heel dronken jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Gatsie Rip. Dan was je wel heul dronken.
Zeg dat je heul dronken was. Anders daal je in mijn aanzien.
Ik had het over de clit die menig man niet kan vinden of xpres overslaatquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:46 schreef HeatWave het volgende:
twas meer een lange tenen bij vrouwen in het algemeen grapje.
Lieverd, meestal zit er al geen bloed in de hersenen bij vrouwen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:42 schreef Tally het volgende:
Ook bij vrouwen word het bloed uit hun hersenen gezogen en verplaatst naar een bepaald lichaamsdeel
Het was op het strandquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:46 schreef Anosmie het volgende:
Of kwam die tattoo pas later in zicht? Nadat je hem naar je appartement had meegesleurd en half nakend voor hem stond en hij zn shirt uitdeed en zenuwachtig aan zn gympies begon te rukken en dat jij toen zei: Sorry. maar nu kan ik het niet meer. En hem toen weer naar buiten heb gekegeld omdat ook jij grenzen hebt.
Zo ging het. Vast!
Toch?
Ach, hier kan ik wel weer heel erg patsend en verdedigend op gaan reageren, maar weet je, Ik doe het niet. Check Boe;s lijstje maar ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het over de clit die menig man niet kan vinden of xpres overslaat
Nog zo'n Hoax.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:47 schreef Tally het volgende:
Ik had het over de clit die menig man niet kan vinden of xpres overslaat
daar staat echt niet bij of de dames in kwestie tevreden warenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, hier kan ik wel weer heel erg patsend en verdedigend op gaan reageren, maar weet je, Ik doe het niet. Check Boe;s lijstje maar ofzo.
Dattus!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
daar staat echt niet bij of de dames in kwestie tevreden waren
Mja, daar zou iemand dan weer over kunnen zeggen dat het aantal al dan niet helemaal labiele Fok!sters die je in bed hebt gekregen na zuippartijen tijdens meets helemaal niks, maar dan ook echt niks zegt over jouw vaardigheid om de al dan niet bestaande clit van dezelfde voornoemde Fok!sters te vinden, maar dat doe ik maar niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Ach, hier kan ik wel weer heel erg patsend en verdedigend op gaan reageren, maar weet je, Ik doe het niet. Check Boe;s lijstje maar ofzo.
Nee, en dat is heel verstandigquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, daar zou iemand dan weer over kunnen zeggen dat het aantal al dan niet helemaal labiele Fok!sters die je in bed hebt gekregen na zuippartijen tijdens meets helemaal niks, maar dan ook echt niks zegt over jouw vaardigheid om de al dan niet bestaande clit van dezelfde voornoemde Fok!sters te vinden, maar dat doe ik maar niet.
Soms he JK.. Heel soms denk ik dat je toch best een beetje verstand hebt.. een beetje!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, daar zou iemand dan weer over kunnen zeggen dat het aantal al dan niet helemaal labiele Fok!sters die je in bed hebt gekregen na zuippartijen tijdens meets helemaal niks, maar dan ook echt niks zegt over jouw vaardigheid om de al dan niet bestaande clit van dezelfde voornoemde Fok!sters te vinden, maar dat doe ik maar niet.
Past allemaal in het masterplan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:54 schreef Tally het volgende:
Soms he JK.. Heel soms denk ik dat je toch best een beetje verstand hebt.. een beetje!
En dan ook maar heel soms he!
zo bedoelde ik het dan weer niet!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Past allemaal in het masterplan.
Eerst doe ik heel dom, lomp en onbenullig (nouja, "doe ik alsof", dan ben ik gewoon mezelf dus).
Dan opeens gooi ik er zo'n opmerking doorheen en denken sommige mensen: "Die JK, daar zit meer in, die heeft heel wat in zijn mars!".
JK is net brood. Daar zit ook wat in.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Past allemaal in het masterplan.
Eerst doe ik heel dom, lomp en onbenullig (nouja, "doe ik alsof", dan ben ik gewoon mezelf dus).
Dan opeens gooi ik er zo'n opmerking doorheen en denken sommige mensen: "Die JK, daar zit meer in, die heeft heel wat in zijn mars!".
Ach jij, jij bent typisch zo'n meisje van bijna 21, eerst stoer met de grote jongens meeposten, maar als puntje bij paaltje komt gedraag je je als een prinsesje. Nou, daar pas ik dus voor.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
jij bent typisch zo'n meisje van bijna 21
Ze doen altijd zelf hun deur open. Super verbaasd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:15 schreef Tally het volgende:
Roomraiders op MTV vond ik al niets.. Nu is er een aflevering voor homo's.. Nu heb ik niets tegen homo's maar deze zijn erg
Serieus is ze nog maar 21? Ik dacht dik in de 40 ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach jij, jij bent typisch zo'n meisje van bijna 21, eerst stoer met de grote jongens meeposten, maar als puntje bij paaltje komt gedraag je je als een prinsesje. Nou, daar pas ik dus voor.
Dus.
Hoezó!? Vind jij Rip er uitzien als 40 dan!?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Serieus is ze nog maar 21? Ik dacht dik in de 40 ofzo
Dat hele MTV is zijn naam niet meer waardig. Een programma tussendoor ok, maar er komt soms een clipje tussen de programma's doorquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:15 schreef Tally het volgende:
Roomraiders op MTV vond ik al niets.. Nu is er een aflevering voor homo's.. Nu heb ik niets tegen homo's maar deze zijn erg
My super sweet 16 presents: Exiled. Dat is nog wel leuk. Alle prinsesjes die opeens in hutjes moeten slapen in Afrika, poep moeten ruimen en schapen moeten slachten voor eten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hele MTV is zijn naam niet meer waardig. Een programma tussendoor ok, maar er komt soms een clipje tussen de programma's door.
EN roomraiders is idd nogal suf, net als Cribs, maar de laatste keer was er gewoon een 48 uur marathon Mtv Cribs.. MEN wat een achterlijke zooi.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Serieus is ze nog maar 21? Ik dacht dik in de 40 ofzo
Ah die foto's heb ik laatst nog gephotoshop'd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Dit topic is echt geniaal... 138 pagina's meer dan 6 MILJOEN views, en het is allemaal nep.
http://www.sherdog.net/fo(...)weekend-pics-877461/
Geen idee, maar dat dacht ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezó!? Vind jij Rip er uitzien als 40 dan!?
Néé. Hoe kon je zoiets zeggen Mooz!?quote:
De reacties zijn gewoon briljant, mensen die echt heel pissig worden etcquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah die foto's heb ik laatst nog gephotoshop'd.
Ik heb toch een fobo, stomme kutnewbquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat dacht ik
Heb ik een foto gezien van Ripley?
Al die gifjes ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De reacties zijn gewoon briljant, mensen die echt heel pissig worden etc. En uiteraard de honderden soeps in het topic
.
Ik weet niet wat me bezieldequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Néé. Hoe kon je zoiets zeggen Mooz!?
Die wou ik liever niet bezoeken, je weet nooit wat je tegenkomt hequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb toch een fobo, stomme kutnewb
Ik dnek het ook. FLIKKER DAN MAAR OP StOMME KUTNEWB MET JE BEKquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Omg. Ik denk dat Moozzie je haat Rip.
Dat heb ik heul nooit gezegd, nu geeft ze me ook niks om van te houden met der opmerkingen. Maar ik waardeer het wel dat ze van Ajax houd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Omg. Ik denk dat Moozzie je haat Rip.
Ik heb een vies huisquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat heb ik heul nooit gezegd, nu geeft ze me ook niks om van te houden met der opmerkingen. Maar ik waardeer het wel dat ze van Ajax houd.
Als ze deze bedoelt:
[ afbeelding ]
Is er eindelijk een vrouw met verstand van voetbal
En als ze dit bedoeld:
[ afbeelding ]
Heeft ze in ieder geval een schoon huis
Loop nou niet zo te zeikenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dnek het ook. FLIKKER DAN MAAR OP StOMME KUTNEWB MET JE BEK![]()
!!!1111!!!
quote:Quote uit Ripley's fobo
I
.... zeikwijven ....
Ja. Koleretyfuscholerapleurismongool. Maar dat mag ik niet zeggen van mijn moederquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kutnewb, kutkind
Ken je er nog meer?
Maar wel typen zo te zienquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Koleretyfuscholerapleurismongool. Maar dat mag ik niet zeggen van mijn moeder
Ik zou het maar hebbequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ken ook nog een woord. Opkankeren Mooz!
Ik slijm nooit. Vrijwel alles wat ik doe is voor mezelf.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:02 schreef Moozzie het volgende:
En wat moet jij nou dikke? Beetje slijmen bij Ripley?
En zo hoort datquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik slijm nooit. Vrijwel alles wat ik doe is voor mezelf.
Dit ook wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat had best wel in 1 reactie gekund dikke
Ja best wel, je verstoord het een beetjequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:34 schreef Adelante het volgende:
Heb je het naar je zin hier alleen?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Moozzie het volgende:
I captured this topic
[ afbeelding ]
And now i will protect it with my life
[ afbeelding ]
Oke bedankt ik fix het evenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:38 schreef Adelante het volgende:
het is precious en nou ophoeren hier!
Het lijkt wel een plaagquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
Wie maakt die kutnewbie even dood?
He, lachen. Goeie grap, bosmongoolquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En als ze dood gaat is het rip rip
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
En onthoudt dan niemand behalve U ( de platonische meest geweldige man ter wereld) en HW (ok tof) dat ik jarig ben vandaag?
Dat weet je nooit! Ik ben de matrix! KIJK UIT!!!quote:
Tuurlijk! Ik zei 't gister nog.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
En onthoudt dan niemand behalve U ( de platonische meest geweldige man ter wereld) en HW (ok tof) dat ik jarig ben vandaag?
0:00 had ik je al gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
ChronoTrigger is leuk, Mario Kart DS ook, Pokemon blijft leuk, Dragon Quest ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
0:00 had ik je al gefeliciteerd. Maar hier nogmaals
.
Ik heb uit verveling gisteren maar een Nintendo DS Lite gekocht, voor 6 dollar een flashkaartje erbij en gaan.
Vergeet zelda nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ChronoTrigger is leuk, Mario Kart DS ook, Pokemon blijft leuk, Dragon Quest ook.
Check, check, check, check. Torrents hebben hun best al flink gedaan vanachtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ChronoTrigger is leuk, Mario Kart DS ook, Pokemon blijft leuk, Dragon Quest ook.
Je PM-box is vast weer vol.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef Ripley het volgende:
Er is mij een geile verjaardagspm beloofd, maar die is nog niet binnen
Nintendogsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Dr. Shitaki's Braintraining niet meer iets voor mensen van jouw leeftijd, HW?
uiteraard, die heb ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Dr. Shitaki's Braintraining niet meer iets voor mensen van jouw leeftijd, HW?
Oh ja. Thanx for reminding me.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef Ripley het volgende:
Er is mij een geile verjaardagspm beloofd, maar die is nog niet binnen
Wie? Marty?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef Ripley het volgende:
Ik had van marty een roze nintendo DS gekregen (en hij van mij een psp) en daarop heb ik weken mijn hondje Zoe geknuffeld. Maar toen ging de verkering uit en wilde ik dat takkebeest ook niet meer. Dus toen heb ik hem verkocht via marktplaats
Voor 6 dollar?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef Ripley het volgende:
Ik had van marty een roze nintendo DS gekregen (en hij van mij een psp) en daarop heb ik weken mijn hondje Zoe geknuffeld. Maar toen ging de verkering uit en wilde ik dat takkebeest ook niet meer. Dus toen heb ik hem verkocht via marktplaats
Ik heb nog niets echt gespeeld eigenlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond braintraining niet zo heel tof. Nintendogs was leuk voor 2 dagen.
Ik wilde je nog een piraatplaat kado doen hier, maar nu je er al zelf over begonnen bent, doe ik dat niet meer.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
Heeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Henk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:41 schreef SHE het volgende:
Hoi! Met Henk!!
you could be the glitch in the Matrixquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet je nooit! Ik ben de matrix! KIJK UIT!!!
Nóg een lekker wijf! Het stopt niet meer vandaag!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:41 schreef SHE het volgende:
Hoi! Met Henk!!
Puik plan!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef Joene het volgende:
Bijna weekend overigens
Ik ook. Keelpijn, neus dicht, druk achter m'n ogenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Puik plan!
Ben verkouden, niet normaal meer.
Had ik ook. Voorhoofdsholteontsteking.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:20 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik ook. Keelpijn, neus dicht, druk achter m'n ogen.
Ik heb al weekendquote:
Nou, dat is het niet. Gewoon stuffed.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Had ik ook. Voorhoofdsholteontsteking.
Hmm.. Ik ben benieuwd of die beste man me nog kentquote:Even naar de HA. Antibiotica!
zoek een wat meer risico volle hobby!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:05 schreef n00cL30n het volgende:
De mijne kende mij doordat ik mijn ziekenfonds via hem heb lopen.
Maar ik was ondertussen al bijna 25 jaar niet meer bij hem geweest.
Ben jaren lang aggressive inline skater geweest. (Grinden, trappen springen/rijden en dat soort)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:10 schreef TALIN het volgende:
[..]
zoek een wat meer risico volle hobby!
de mijne weet wat ik in de koffie heb
Ik heb tijden geskateboard en 't enige waar ik in die tijd voor naar de dokter ben geweest is omdat mijn vinger uit de kom ging in het zwembad.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ben jaren lang aggressive inline skater geweest. (Grinden, trappen springen/rijden en dat soort)
Dat was wel voldoende denk ik.
Ja, das een beetje karig idd....quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik wil anders wel in jouw plaats..
Liep pas hierlangs http://www.scotchwhisky.net/bars/whiskycafelb.htm op de site staat nog 575 soort, maar er stond een bordje buiten met "nu meer dan 1000 soorten"quote:Op maandag 26 januari 2009 09:31 schreef Metatron het volgende:
Woensdag een whisky nosing & tasting avondje. Ik hoop dat m'n neus dan weer een beetje open is.
Oe, bijna 3 jaar lang elke dag een andere proberen.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Liep pas hierlangs http://www.scotchwhisky.net/bars/whiskycafelb.htm op de site staat nog 575 soort, maar er stond een bordje buiten met "nu meer dan 1000 soorten".
Hmmmm.... Whisky, good!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liep pas hierlangs http://www.scotchwhisky.net/bars/whiskycafelb.htm op de site staat nog 575 soort, maar er stond een bordje buiten met "nu meer dan 1000 soorten".
Is dat van datzelfde mens die die kattentassen maakt?quote:
Ik heb geen idee, kwam het plaatje ergens tegenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is dat van datzelfde mens die die kattentassen maakt?
quote:
Ik kan hem niet zien ?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, zo een koperen ploert aan de hemel?
Dan moet je de gordijnen open doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:44 schreef Joene het volgende:
Ik kan hem niet zien ?
Wat ?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je de gordijnen open doen.
Wij hebben wel ramen!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, ITC-mensen zitten natuurlijk altijd in duistere serverruimtes zonder ramen.
Alleen een dakluik en daar komt iets van licht door de groene aanslag naar binnen.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, ITC-mensen zitten natuurlijk altijd in duistere serverruimtes zonder ramen.
Je bedoelt toch niet de ramen in de serverrackbehuizingen, hè?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:56 schreef Tally het volgende:
Wij hebben wel ramen!
dagje te vroeg?quote:
Morgen Mo!quote:
Neuhquote:Op maandag 26 januari 2009 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de ramen in de serverrackbehuizingen, hè?
Ik heb uitzicht op The Wall/Hessingquote:Op maandag 26 januari 2009 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit hier in een zonovergoten kantoor, met balkon en uitzicht op het Vondelpark....
vandaar rip derquote:Op maandag 26 januari 2009 12:08 schreef Joene het volgende:
Ik krijg net een alert dat het dinsdag is ?
Wel makkelijk blussen , je zette de kraan van de wastafel aan en vervolgens stroomt het vanzelf over de kaarsquote:Op maandag 26 januari 2009 12:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was een enerverende zondag. De afvoer van de wasbak in de badkamer liep niet goed door. Ontstoppingsmiddel gebruikt. Nu is de afvoer helemaal verstopt. Vervolgens brandje in de badkamer, omdat een kaars niet vanzelf uitging en er vlammen van 25 cm hoog uit het glazen potje kwamen. Tot slot bleef Ripley eten.
sexy hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 12:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was een enerverende zondag. De afvoer van de wasbak in de badkamer liep niet goed door. Ontstoppingsmiddel gebruikt. Nu is de afvoer helemaal verstopt. Vervolgens brandje in de badkamer, omdat een kaars niet vanzelf uitging en er vlammen van 25 cm hoog uit het glazen potje kwamen. Tot slot bleef Ripley eten.
Helaas, de kraan en de kaars zitten zo'n 3 meter van elkaar af en beiden staan niet op de grond. Dat kan dus wel even duren voordat het water de vlammen bereikt heeft. Zal vanavond een foto schieten van het glazen potje. Deze stond bovenop een ander potje en die zijn nu aan elkaar versmolten.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef Joene het volgende:
Wel makkelijk blussen , je zette de kraan van de wastafel aan en vervolgens stroomt het vanzelf over de kaars
Wel opgemaakt mag ik hopen?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
En het eten was heel lekker. En de dure wijn die niet voor mij was maar die ik per ongeluk toch openmaakte ook
Duhquote:
Hij kan nog koken ook! Nou ja kokenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Duh
En U had coquilles met chorizo gemaakt, met rucola en kikkererwten. Echt heel lekker
Goed puntquote:Op maandag 26 januari 2009 13:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij kan nog koken ook! Nou ja koken
Kweenie of het een goed of een slecht punt is
Voor mijn volgende Odequote:
oftewel je bent naar de MaC geweest na de tijd!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Duh
En U had coquilles met chorizo gemaakt, met rucola en kikkererwten. Echt heel lekker
Echt niet, ik kreeg toe ook nog tira misuquote:Op maandag 26 januari 2009 13:18 schreef TALIN het volgende:
[..]
oftewel je bent naar de MaC geweest na de tijd!
Ze hebben tegenwoordig zoiets hips en moderns als electriciteit en gloeilampen U.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Gloeilampen zijn de wortel van alle kwaad! LED-lampen zijn hip!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:36 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig zoiets hips en moderns als electriciteit en gloeilampen U.
Ik dacht, ik maak het even gezellig.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:36 schreef Metatron het volgende:
Ze hebben tegenwoordig zoiets hips en moderns als electriciteit en gloeilampen U.
In de kelder?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik dacht, ik maak het even gezellig.
Ik probeerde hem voorzichtig up-to-speed te brengen HW. Eerst rustig de 19e eeuw introduceren. Dan gaan we via gasontladingslampen, TL en halogeen kalmpjes richting LED.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gloeilampen zijn de wortel van alle kwaad! LED-lampen zijn hip!
Vertel mij wat, de spambox staat echt vol met FOK!mail spam..... heb er nog nooit een normaal mailtje op gehad geloof ikquote:
Ik krijg er ruim 1000 per dagquote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Vertel mij wat, de spambox staat echt vol met FOK!mail spam..... heb er nog nooit een normaal mailtje op gehad geloof ik.
allemaal tieten fotos?quote:
het is ook volkomen nutteloos dat accountquote:
die met die magneten die ze opladen?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op mijn stadsfiets heb ik ook van die sjiek hendige LED-verlichting.
Die nieuwe van de HEMA zijn fel, FEL! Bizar!
Gezelligquote:Op maandag 26 januari 2009 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zullenw e een Ode aan U topic openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |