Speelt er wat tussen Q. en Ripleyquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:16 schreef dawg het volgende:
Plato! Oud nieuws. Het wordt Ripley jr.
Wat niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Speelt er wat tussen Q. en Ripley.
Weet ik niet. Ripley zei het in singles.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Immer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Whehe, één van mijn katten doen dat altijd vrijwillig. Als je dan een snoepje/speeltje gooit, dan gaat ze expres een hele harde aanloop nemen, en vlak voordat ze bij het snoepje/speeltje is, gooit ze d'r kont opzij, zodat ze met een gigantische slide exact 180 graden om het snoepje/speeltje heen draait. Handig om te kunnen zien waar het volgende snoepje/speeltje naartoe gegooid gaat wordenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef nectarientje het volgende:
Dweilen is fijnBen blij dat het gedaan is.
De katten vinden het maar niets, ze glijden uit![]()
LOL! Dat doen die van mij niet. Mijn schaapjes denken ergens rustig naartoe te lopen en glibberen dan met 4 poten alle kanten op. Lang leve nagels knippenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:40 schreef Burdie het volgende:
Whehe, één van mijn katten doen dat altijd vrijwillig. Als je dan een snoepje/speeltje gooit, dan gaat ze expres een hele harde aanloop nemen, en vlak voordat ze bij het snoepje/speeltje is, gooit ze d'r kont opzij, zodat ze met een gigantische slide exact 180 graden om het snoepje/speeltje heen draait. Handig om te kunnen zien waar het volgende snoepje/speeltje naartoe gegooid gaat worden.
Oh ja, dat moet ik ook eens doen maar ik durf niet meer. Ik weet nog wel dat ik Naina een keer pilletjes probeerde te geven...quote:
pillenschieterquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook eens doen maar ik durf niet meer. Ik weet nog wel dat ik Naina een keer pilletjes probeerde te geven....
Waarom moet ik nu aan een berenvelletje denken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
LOL! Dat doen die van mij niet. Mijn schaapjes denken ergens rustig naartoe te lopen en glibberen dan met 4 poten alle kanten op. Lang leve nagels knippen
Geeeeen ideequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:56 schreef Burdie het volgende:
Waarom moet ik nu aan een berenvelletje denken?.
Hoera!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Rijles 3 overleefd, paar fouten gemaakt, niemand doodgereden, zat te trillen achter het stuur toen ik 80 had gereden. Volgende week weer
.
Daar moet je dus ook 80 rijdenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Was wel leuk hoor, dat 80. En het ging stukken beter dan al die kleine rotweggetjes in die oude buurten
.
Met het risico dat ze dan iemand dood rijdt. Maar ik weet natuurlijk niet of dat echt een probleem isquote:
Met 30 over een drempel schijnt ook niet zo goed te zijn, dus met 80 over een kind zal m'n instructeur ook niet blij zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Met het risico dat ze dan iemand dood rijdt. Maar ik weet natuurlijk niet of dat echt een probleem is
80 leuk?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Was wel leuk hoor, dat 80. En het ging stukken beter dan al die kleine rotweggetjes in die oude buurten
.
Daar in de buurt? Nee. Alhoewel hier in de buurt nog beter zou zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Met het risico dat ze dan iemand dood rijdt. Maar ik weet natuurlijk niet of dat echt een probleem is
Dat zal je niet vaak meer overkomenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Rijles 3 overleefd, paar fouten gemaakt, niemand doodgereden, zat te trillen achter het stuur toen ik 80 had gereden. Volgende week weer
.
Nu eerst tandarts over anderhalf uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |