Ook al had je een team dan ik het voor jou nog een hele kluifquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef The_Hives het volgende:
foetre nepper
Maar ff ontopic, ik kan nog niet eens mn diploma halen
Moet je eerst een team hebben enzo
Meld je anders even aan bij Sealand ofzo..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dan moet 5 ook nog lukken, spamhoeren hier...
kan niet iedereen even in zijn bijschrift: 'formely known as' erbij zettenquote:
Neuh... Ik wilde even kijken of ik het nog in me had...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Meld je anders even aan bij Sealand ofzo..
En toen kon ik sneller quoten dan jij editquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Ook al had je een team dan ik het voor jou nog een hele kluif
Wat was die vraag. Maar inderdaad, het spammen moet ophoren. Het ging tot dit en het vorige topic weer redelijk goed...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:09 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dit gaat weer helemaal nergens over natuurlijk![]()
Ik vroeg op de vorige pagina iets over Hattrick, maar iedereen heeft het te druk met spammen
Dan zal het aan de layout liggen, ervanuitgaande dat jullie gedrieën aan die prut-baggerlayout zitten. Voor andere lay-outs zijn de plaatjes te breed; volgens mij is 520 px de max breedte in alle niet-bagger layouts. Is dus de vraag of je het voor iedereen mooi wil maken of alleen voor de baggeraars.quote:
Spelbreker...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En toen kon ik sneller quoten dan jij edit
Die vraag staat in post nummer 48. Een post die ik een klein kwartiertje ofzo geleden postte, maar na alle spamposts hier te ver is weggezaktquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat was die vraag. Maar inderdaad, het spammen moet ophoren. Het ging tot dit en het vorige topic weer redelijk goed...
Denk dat het daar aan ligt ja. De plaatjes staan nu op 305 pix beide. Voor jou kan ik dan max 250 aanhouden en dat vond ik in deze layout niet uit zien aangezien ik ze niet in de midden kan zetten dan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:10 schreef rompompom het volgende:
Ik knipperde even met m'n ogen en we zijn een topic verder. Wel oppassen dat we geen mensen wegjagen met dat gespam, dat lijkt me niet de bedoeling. Zeker gezien het feit dat er al mensen hebben aangegeven dat ze het niet echt tof vinden als er zo'n moordend tempo wordt gehanteerd.
Dit ging over de twee plaatjes in de OP:
[..]
Dan zal het aan de layout liggen, ervanuitgaande dat jullie gedrieën aan die prut-baggerlayout zitten. Voor andere lay-outs zijn de plaatjes te breed; volgens mij is 520 px de max breedte in alle niet-bagger layouts. Is dus de vraag of je het voor iedereen mooi wil maken of alleen voor de baggeraars.
Ik heb zelf eerlijk gezegd geen idee. Hangt er uiteraard ook van af wat voor middenveld en aanval je haalt.. Welke opstelling(en) wil je spelen en welke tactiek?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Is een wonderbaarlijk keeper voldoende om mn jonge defensie vol trainees te ondersteunen in VI?
Een wat oudere keeper, met ervaring
Kun je een inschatting maken van welke stats je gaat halen? Met uitstekend/formidabel bijvoorbeeld kom je een aardig eind, maar zul je gerust tegenstanders tegenkomen die er over heen kunnen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Is een wonderbaarlijk keeper voldoende om mn jonge defensie vol trainees te ondersteunen in VI?
Ook niet als je bij beide de [cimg] tag gebruikt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Denk dat het daar aan ligt ja. De plaatjes staan nu op 305 pix beide. Voor jou kan ik dan max 250 aanhouden en dat vond ik in deze layout niet uit zien aangezien ik ze niet in de midden kan zetten dan.
Ik denk het wel. Ik haal redelijk in de verdeding met uitstekend en goed verdedigers van 17 jaar. En mijn keeper is wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Mij lukt het aardig. Maar ik heb dan ook een relatief sterk middenveld en aanval.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee heb het geprobeerd maar je komt er dit seizoen nog ni echt ver mee
In een 4-4-2 opstelling met een uitstekende keeper haalde ik:quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kun je een inschatting maken van welke stats je gaat halen? Met uitstekend/formidabel bijvoorbeeld kom je een aardig eind, maar zul je gerust tegenstanders tegenkomen die er over heen kunnen.
[..]
Ook niet als je bij beide de [cimg] tag gebruikt?
quote:Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging zwak (zeer hoog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |