Nou het was gezellig druk:P had de ruimte mooi enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gok trouwens prop- en propvol, gezien ook de hoeveelheid die vanuit Haaksbergen e.o. richting Dieka ging
[..]
kijk aan, viel dus meequote:Op maandag 26 januari 2009 12:12 schreef Silaz het volgende:
[..]
Nou het was gezellig druk:P had de ruimte mooi enzo![]()
![]()
daarom was het met Hard Bass 2008 dus zo teringkoud in zaaltje 2quote:Daarbij zal niet alleen de ijshal in gebruik worden genomen, maar ook de sfeervolle curlinghal staat weer geprogrammeerd.
Vind het wel opvallend hoevaak Zatox ergens wegens omstandigheden last minute niet kan komen... Maar kan aan mij liggen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef ElDani het volgende:
Hoop Zatox dan eindelijk eens te zien.. 2x moest ie afzeggen..kwam ie niet opdagen
hij heb onwijze rugklachten schijnt het, en dan is dj'en niet echt ideaal. Hij zegt in zn hardbass interview echter dat ie er dit jaar alles aan gaat doen om wel overal te komen knalle en veel producties af te leverenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:31 schreef MrDice het volgende:
[..]
Vind het wel opvallend hoevaak Zatox ergens wegens omstandigheden last minute niet kan komen... Maar kan aan mij liggen.
Wat een helden trackquote:
dit kan echt vies zijn met draaien. Ik heb het zelf ook, en na een uurtje begin ik het echt goed te voelen... Dus kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
hij heb onwijze rugklachten schijnt het, en dan is dj'en niet echt ideaal. Hij zegt in zn hardbass interview echter dat ie er dit jaar alles aan gaat doen om wel overal te komen knalle en veel producties af te leveren
Kannie dan niet op een stoeltje gaan zitten draaien ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
dit kan echt vies zijn met draaien. Ik heb het zelf ook, en na een uurtje begin ik het echt goed te voelen... Dus kan me er wel wat bij voorstellen.
Hoogte van je draaimeubel wel aangepast aan de lengte?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
dit kan echt vies zijn met draaien. Ik heb het zelf ook, en na een uurtje begin ik het echt goed te voelen... Dus kan me er wel wat bij voorstellen.
wát een vette track..de vocal werd al best vroeg ingemixed ik ging al helemaal los toen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef HarryVanDeTap het volgende:
The Music Made The Addict in meeeeetoptrack
jij hebt als enige in het rookhok gestaan?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef OmeCo het volgende:
was der iemand jarig?int rook hok stond gegeven moment iemand op een tafel te zingen en zn maten lang zal ie leven
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef HarryVanDeTap het volgende:
zo is dat,quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef HarryVanDeTap het volgende:
x2quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef HarryVanDeTap het volgende:
jup, precies de goede hoogte, maar het is gewoon een bepaalde houding waardoor je er last van kunt krijgen.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:23 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Hoogte van je draaimeubel wel aangepast aan de lengte?
Allright, zelf nooit geen last van gehad eigenlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
jup, precies de goede hoogte, maar het is gewoon een bepaalde houding waardoor je er last van kunt krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |