Ga maar vast op de bank liggen. De dokter komt zo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef wyccie het volgende:
Oh. Dat vind ik helemaal niet anaal. Best logisch. Maar misschien ben ik ook obsessief.
Da's ook een discon, inmiddels niet meer in de winkels. Een licht, romig zeepje die naar... tja, wat? ruikt.quote:
Ik vind er weinig bijzonders aan maar er zijn veel mensen die er een moord voor zouden doen.quote:Alkmaar is genoemd naar de Nederlandse kaasstad Alkmaar. Elk stuk Alkmaar zeep lijkt dan ook sprekend op een wit stuk kaas. Eet het niet op! Alkmaar is in feite een sensuele bloemenzeep gemaakt van sterke, exotische jasmijnextracten, ontspannende vetivertolie, verzachtende styrax en extracten van kamperfoelie en amaranthus. Daarom is de geur zo buitengewoon lekker en vragen wij ons af wie er niet voor deze zeep zal vallen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil hem zien en ik vind niet dat je je iets moet besparen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
En waar ging jij nou ook alweer al die potjes laten?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
En waar ging jij nou ook alweer al die potjes laten?
Het staat wel keurig!!!
Ik werk bij een huisarts, maak regelmatig afspraken voor mensen voor diverse onderzoeken. Ik associeer het dan iets andersquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef Cat22 het volgende:Ik had ongeveer dezelfde gedachte als een psychologie student
![]()
Tsjah, ik ben ook zo'n 'softe' alfa.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:DIPKIP!
Geweldig!
Ik wil ook een labelmaker
Ben gisteren toch mijn laboratorium ingedokenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snowtramp!
Laat ik nu wel Snowfairy in huis hebben maar geen Tramp.Ik kan allicht een Santa Moritz slopen om mijn mengsel te maken.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb dit met mn printer, schaar en plakband gedaan. Kun jij ook. Alleen moet je dus niet de dekseltjes labelen want daar laat het van losop de zijkant blijft het zitten gelukkig.
quote:
Neenee, dat zie je verkeerd. Ik heb potjes jelly in cellofaan gewikkeld en ze daarna in een doos gedaanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:07 schreef Cat22 het volgende:
Al maak ik me wel enigzins zorgen om je nu ik zie dat je zelfs potjes jellies bij elkaar een een doos hebt gedaan.
Da's nog zorgwekkender.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Neenee, dat zie je verkeerd. Ik heb potjes jelly in cellofaan gewikkeld en ze daarna in een doos gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |