Oh een proefje vind ik nog fijnerquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Pfew, had ik toch gelijk.Je wilde de creme voor het proberen toch? Neem ik een proef voor je mee waar je twee weken mee vooruit kan en dan ist goed. Mag je de rest van je spul lekker zelf opmaken cq wegruilen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
Het stuk roze en de billen van Santa waren groter hoor, die waren helemaal heel! Daar heb ik vanmiddag Maes ook nog een stukje van meegegeven, die vond zij het lekkerst ruiken!
Deal!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh een proefje vind ik nog fijnerhet gaat me er alleen om of ik er allergisch op reageer, zo niet koop ik een pot. En dan kun jij het bakje houden voor het inruilen tegen maskers
![]()
thnx
Hilarische conversatie!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik al aan de beeb vragen: "Heb jij stukken bruisbal afgesneden van de ballen in het doosje dat op mijn bureau stond?"
Beeb: ....Huh??? Doosje
ballen
Ik weet niet waar je het over hebt
En verder: my pleasure. Geniet ervan!
Ik weet waar ze werktquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik haar morgen gaan stalken?Je wil je super duper loterijprijs naturlijk zo snel mogelijk ontvangen. Die van mij zijn nog niet eens verstuurd.
Ja, je zou nooit meer een pakketje voor iemand aan durven nemenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ok river reageer je nu niet een beeeetje overdrevenals ik een pakje aanneem voor mn buren en ik bend e rest vd dag aan het werk zou ik t niet heel tof vinden als ik dan op mn werk wordt gestalkt, oke als ze het pakket inmiddels weken in huis heeft ofzo
Ja, ik was ff puzzeled; ik dacht zeker te weten dat ze er héél ingegaan waren. Staan ze ineens half op de fotoquote:
Oeps, zo erg is het ook niet hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, je zou nooit meer een pakketje voor iemand aan durven nemen![]()
Rustig, river, het komt heus wel goed
Help me even, ik heb die fotootjes elk 16 keer bekeken maar er is niets geks op te zien, right?quote:
Ik denk dat vooral het camera standpunt aanleiding geeft tot hilariteit.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Help me even, ik heb die fotootjes elk 16 keer bekeken maar er is niets geks op te zien, right?![]()
![]()
Nee hoor, niks te zienquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Help me even, ik heb die fotootjes elk 16 keer bekeken maar er is niets geks op te zien, right?![]()
![]()
Comforter en Butterball!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:59 schreef River1 het volgende:
Welke combinaties/mixen van douchegels zijn aan te raden ? Ik weet dat er combinaties zijn die niet lekker zijn (voorzichtig uitgedrukt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest geen tips hier, behalve die op het Lush forum staan. En dat topic heb je vast al doorgespit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee joh, niks te zien, maar gewoon, hoe kom je dr op, zelf foto's maken van die bal tussen je benen, echt geweldigquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |