abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65321891
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een lijst. Daarop staan zelfs de forumnamen en echte namen van de mensen die komen.
En per persoon heb ik een zakje gemaakt met de naam en de ruilprodukten.

*is super georganiseerd*
Dat doe ik óók hou je ook een lijst bij van wat je allemaal al hebt geprobeerd van Lush en wat je er van vond?

Ik wil verder ruilen:
- die gekke roze zeepsterren (2x dus)
- de GFB jelly ook, die heb ik al
- de 2 champagne snow showers ook wel want daar heb ik er al 2 van
- een chocolate santa (een hele of een halve)

En van een aantal dingen wil ik een stukje ruilen tegen (een stukje van) wat anders. De Queen of Hearts Complexion Soap (= voor je gezicht) is een groot stuk bijvoorbeeld, die krijg ik in geen jaar op. En de Playdoze heb ik gekocht voor een keertje een gek bad en schijnt genoeg te zijn voor +/- 4 baden, dus daar wil ik ook best de helft van ruilen.

En van de non-Lush heb ik een setje badbruistabletten van Therme Skincare (5x75 gram).
pi_65323053
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat doe ik óók hou je ook een lijst bij van wat je allemaal al hebt geprobeerd van Lush en wat je er van vond?

Nee joh, da's gestoord!

Ik zie verder op je lijstje helaas niks wat ik niet al (veel) heb of wil proberen. Acherrum... moet je nog gaan shoppen in Haarlem voor mij ook nog.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65323199
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:09 schreef Dipkip het volgende:
ik heb de beste deal ooit met mn vriend gesloten

meneer kip 'wil jij de helft betalen als ik [ingewikkelde naam van spelletje waarbij je plastic drumstellen bespeelt] koop?'
kip 'nou... ik vind dat niet zo heel leuk eigenlijk, hoe duur is het dan?'
meneer kip '85 euro'
kip 'oh dus 42 euro?'
meneer kip 'nee.... nee de hélft is 85 euro'
kip 'oh. nou dat vind ik dus wel duur eigenlijk'
meneer kip 'maar... maar jouw lush is ook duur!'
kip 'maar dat betaal jij niet'
meneer kip 'nou, maar, maar... maar als jij nou 85 meebetaalt betaal ik 85 mee aan de volgende Lush bestelling!!'
kip 'really?'
meneer kip 'mag het nou alsjeblieieieft!!!'
kip

85 euro OMFG
Geen ruzie meer maken met je vriend dus, hij's best lief.
pi_65323264
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie verder op je lijstje helaas niks wat ik niet al (veel) heb of wil proberen. Acherrum... moet je nog gaan shoppen in Haarlem voor mij ook nog.
Wil je meer dan een bruisbal voor je BBS dan?
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:15 schreef wyccie het volgende:
Geen ruzie meer maken met je vriend dus, hij's best lief.
Haha als je denkt dat ik degene ben die ruzie maakt zit je dr naast.... Vriendje is explosiever aangelegd dan ik
pi_65323630
Bedoelde jou daar niet mee, maar gewoon van beide kanten.

Ben benieuwd of Oh-oh haar Bling al heeft gekregen.
pi_65323754
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wil je meer dan een bruisbal voor je BBS dan?

Jij wilde de Celestial toch ook nog? Of vergis ik me? Als je alleen de BBS wil dan steken we gelijk over natuurlijk!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:34:26 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65323867
Mijn lush-pakket is ook binnen .
En die let them eat cake ruikt (en smaakt) naar dood en verderf .
KuikenGuppy
pi_65324067
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:34 schreef Burdie het volgende:
Wat een LTEC haters hier.

En voor het pakket! Bevalt de rest wel?
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 17:44:57 #84
43556 miss_dynastie
pi_65324240
quote:
Je hebt het lef gehad hem op te doen ? Held
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:45:06 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65324246
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat een LTEC haters hier.

En voor het pakket! Bevalt de rest wel?
Misschien is het geen goede batch? Ik las op het lushforum dat het per batch verschilt.

De rest is helemaal fantastisch, foto's:

.
KuikenGuppy
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:49:18 #86
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65324404
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je hebt het lef gehad hem op te doen ? Held
Ja, ik dacht: misschien is dit typisch zo'n ding dat vies ruikt, maar lekker smaakt.
I was wrong .
KuikenGuppy
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 18:16:17 #87
163650 Greys
pi_65325184
Kijk dit heb ik allemaal van ElisaB gekregen!

En vanavond ga ik er mee in bad!!!!!
Elisa, dankjewel!!! Ik ga me nog even beraden wat jou terug te sturen, maar dat komt goed!

Morgenavond even de spulletjes bij Nokwanda afgeven die heer G voor haar had meegenomen uit Aberdeen.
Hij had ook nog wat proefjes gekregen maar die vind ik persoonlijk niet zo lekker ruiken. Die heb ik al boven gelegd maar ik zal zo even kijken wat dat voor naam had!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65325396
Niiice Burdie!

Greys: wat een mooi pakket! Ik ben erg benieuwd wat je van die hoekige blauw bruisbal vindt. Magic Die niet in tweeën doen he! Gewoon in één keer erin plonken en jezelf er gauw achteraan gooien. Je verdient het!

Witches Ball en Blues Skies is ook , Lush Pud en Candycane daarentegen vind ik

Oh, en je hebt de billen van Santa!
pi_65325487
Tis handig als de TNT een pakket afgeeft bij de "buurvrouw", die vervolgens niet meer te bereiken is. Kan buurvrouw niks aan doen, maar ik vind dat de TNT het beter kan regelen, en niet afgeven bij iemand die vervolgens niet meer thuis is.
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:28:12 #90
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65325591
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef River1 het volgende:
Tis handig als de TNT een pakket afgeeft bij de "buurvrouw", die vervolgens niet meer te bereiken is. Kan buurvrouw niks aan doen, maar ik vind dat de TNT het beter kan regelen, en niet afgeven bij iemand die vervolgens niet meer thuis is.
Die zit in bad
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 januari 2009 @ 18:30:18 #91
163650 Greys
pi_65325663
Ik ben ook benieuwd naar de blauwe hoekige bruisbal!
Naar alles eigenlijk. Welke zijn die twee die jij opnoemt die je niet zó vindt?

Het stuk roze en de billen van Santa waren groter hoor, die waren helemaal heel! Daar heb ik vanmiddag Maes ook nog een stukje van meegegeven, die vond zij het lekkerst ruiken!
Dat wat ze gisteravond mee had waren stukjes zeep (van de monstertjes van oh-oh) en dat van vanmiddag is dus bad-spul Maes, dat moet je dus kruimelen onder de kraan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65325739
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:31 schreef Cat22 het volgende:
Jij wilde de Celestial toch ook nog? Of vergis ik me? Als je alleen de BBS wil dan steken we gelijk over natuurlijk!
Jep ff vergeten toch slim zo'n lijst hebben en dan niet er op kijken. Ik vind alleen een BBS kopen in nederland een beetje duur voor 1/3 potje creme, want als ik zou bestellen heb ik voor een paar euro meer een hele pot. Ik kan je verder niet blij maken met iets uit mn collectie? Misschien die andere blauwe ballistic die in mn goodies zat? Ik heb geen idee hoe hij heet overigens...
quote:
crap.
pi_65325836
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:28 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die zit in bad
Niet met wat in het pakje zit (tis niet allemaal LUSH wat er in zit)
En als zij in dat haar flat een bad weet te plaatsen, zou ik wel willen weten waar. Een bad past al niet in mijn "badkamer", laat staan in de hare (tis een kleine appartement )

Oh ja, reactie van TNT, bezorger heeft niks fout gedaan, dat zij dan vervolgens niet thuis is, kan hij toch niet weten.. Wij moeten toch ook van onze pakjes af. Ze zal toch heus wel een keer thuiskomen.
En als er een huismeester is, dan geven we het ook wel eens daar af.
Ikke: er is hier een huismeester
TNT: oh, als die er niet is, geven we het bij andere mensen af.
Ikke: misschien iets om een volgende keer rekening mee te houden.

pi_65325903
Greys: Lush Pud is die bruinwitte bal met hulsttakje, candy cane is die roze met witte BBS.
pi_65325922
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de blauwe hoekige bruisbal!
Naar alles eigenlijk. Welke zijn die twee die jij opnoemt die je niet zó vindt?
Candy Cane is die halve rose-witte. Mij veel te zoet.
En de Lush pud is die bruin witte bruisbal met dat hulstblaadje erin. En da's meteen ook het enige lekkere eraan is van suiker, na goed afspoelen kun je dat best eten. . Het water wordt ajakkiebruin, het laat een rand achter in veel baden (dus bij deze eerst wat badschuim erin doen, dat helpt!) en ruikt zoals het eruit ziet.
quote:
Het stuk roze en de billen van Santa waren groter hoor, die waren helemaal heel! Daar heb ik vanmiddag Maes ook nog een stukje van meegegeven, die vond zij het lekkerst ruiken!
Dat wat ze gisteravond mee had waren stukjes zeep (van de monstertjes van oh-oh) en dat van vanmiddag is dus bad-spul Maes, dat moet je dus kruimelen onder de kraan
Maes!
Dat hoofd van die kerstman moet je niet kruimelen maar in zijn geheel in bad laten vallen en laten opbruisen terwijl je erin ligt. Da's er wel eentje die meer indruk maakt op het droge als in bad, vind ik. En zeker met een halve weet ik niet of je er veel geur van krijgt.
Als je een halve Candy Cane (die roze/witte) hebt meegekregen kun je daar precies één bad mee maken. Zo te zien ben je een zoet meisje. Zul je Melting Marshmellow Moments, Rockstar, Godmother en Snowfairy vast ook kunnen waarderen.
pi_65325982
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Jep ff vergeten toch slim zo'n lijst hebben en dan niet er op kijken. Ik vind alleen een BBS kopen in nederland een beetje duur voor 1/3 potje creme, want als ik zou bestellen heb ik voor een paar euro meer een hele pot. Ik kan je verder niet blij maken met iets uit mn collectie? Misschien die andere blauwe ballistic die in mn goodies zat? Ik heb geen idee hoe hij heet overigens...

Pfew, had ik toch gelijk. Je wilde de creme voor het proberen toch? Neem ik een proef voor je mee waar je twee weken mee vooruit kan en dan ist goed. Mag je de rest van je spul lekker zelf opmaken cq wegruilen.
pi_65325996
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:37 schreef Cat22 het volgende:
is van suiker, na goed afspoelen kun je dat best eten
OMFG
pi_65326051
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

OMFG
Net zoals de popcorn die wel eens in de verpakking zit van LUSH
pi_65326062
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:35 schreef River1 het volgende:

[..]

Niet met wat in het pakje zit (tis niet allemaal LUSH wat er in zit)
En als zij in dat haar flat een bad weet te plaatsen, zou ik wel willen weten waar. Een bad past al niet in mijn "badkamer", laat staan in de hare (tis een kleine appartement )

Oh ja, reactie van TNT, bezorger heeft niks fout gedaan, dat zij dan vervolgens niet thuis is, kan hij toch niet weten.. Wij moeten toch ook van onze pakjes af. Ze zal toch heus wel een keer thuiskomen.
En als er een huismeester is, dan geven we het ook wel eens daar af.
Ikke: er is hier een huismeester
TNT: oh, als die er niet is, geven we het bij andere mensen af.
Ikke: misschien iets om een volgende keer rekening mee te houden.

Zal ik haar morgen gaan stalken? Je wil je super duper loterijprijs naturlijk zo snel mogelijk ontvangen. Die van mij zijn nog niet eens verstuurd.
pi_65326080
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

OMFG
*kijkt rond*

Whut?

Volgende experiment zijn de niet oplosbare onderdelen van Frothy. Met uitzondering van de cocos.

* ziet zichzelf al het bad stofzuigeren met haar mond*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')