Dat doe ik óókquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een lijst.Daarop staan zelfs de forumnamen en echte namen van de mensen die komen.
En per persoon heb ik een zakje gemaakt met de naam en de ruilprodukten.
*is super georganiseerd*
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat doe ik óókhou je ook een lijst bij van wat je allemaal al hebt geprobeerd van Lush en wat je er van vond?
![]()
Geen ruzie meer maken met je vriend dus, hij's best lief.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:09 schreef Dipkip het volgende:ik heb de beste deal ooit met mn vriend gesloten
![]()
meneer kip 'wil jij de helft betalen als ik [ingewikkelde naam van spelletje waarbij je plastic drumstellen bespeelt] koop?'![]()
kip 'nou... ik vind dat niet zo heel leuk eigenlijk, hoe duur is het dan?'![]()
meneer kip '85 euro'![]()
kip 'oh dus 42 euro?'![]()
meneer kip 'nee.... nee de hélft is 85 euro'![]()
kip 'oh. nou dat vind ik dus wel duur eigenlijk'![]()
meneer kip 'maar... maar jouw lush is ook duur!'![]()
kip 'maar dat betaal jij niet'![]()
meneer kip 'nou, maar, maar... maar als jij nou 85 meebetaalt betaal ik 85 mee aan de volgende Lush bestelling!!'![]()
kip'really?'
meneer kip'mag het nou alsjeblieieieft!!!'
kip![]()
![]()
![]()
85 euroOMFG
Wil je meer dan een bruisbal voor je BBS dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie verder op je lijstje helaas niks wat ik niet al (veel) heb of wil proberen. Acherrum... moet je nog gaan shoppen in Haarlem voor mij ook nog.
Haha als je denkt dat ik degene ben die ruzie maakt zit je dr naast.... Vriendje is explosiever aangelegd dan ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:15 schreef wyccie het volgende:
Geen ruzie meer maken met je vriend dus, hij's best lief.
Jij wilde de Celestial toch ook nog? Of vergis ik me?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wil je meer dan een bruisbal voor je BBS dan?![]()
Wat een LTEC haters hier.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:34 schreef Burdie het volgende:
Mijn lush-pakket is ook binnen.
En die let them eat cake ruikt (en smaakt) naar dood en verderf.
Je hebt het lef gehad hem op te doenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:34 schreef Burdie het volgende:
Misschien is het geen goede batch? Ik las op het lushforum dat het per batch verschilt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een LTEC haters hier.![]()
Envoor het pakket! Bevalt de rest wel?
Ja, ik dacht: misschien is dit typisch zo'n ding dat vies ruikt, maar lekker smaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je hebt het lef gehad hem op te doen? Held
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef River1 het volgende:
Tis handig als de TNT een pakket afgeeft bij de "buurvrouw", die vervolgens niet meer te bereiken is. Kan buurvrouw niks aan doen, maar ik vind dat de TNT het beter kan regelen, en niet afgeven bij iemand die vervolgens niet meer thuis is.
Jepquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:31 schreef Cat22 het volgende:
Jij wilde de Celestial toch ook nog? Of vergis ik me?Als je alleen de BBS wil dan steken we gelijk over natuurlijk!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:34 schreef Burdie het volgende:
Mijn lush-pakket is ook binnen.
Niet met wat in het pakje zitquote:
Candy Cane is die halve rose-witte. Mij veel te zoet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de blauwe hoekige bruisbal!
Naar alles eigenlijk. Welke zijn die twee die jij opnoemt die je niet zó vindt?
Maes!quote:Het stuk roze en de billen van Santa waren groter hoor, die waren helemaal heel! Daar heb ik vanmiddag Maes ook nog een stukje van meegegeven, die vond zij het lekkerst ruiken!
Dat wat ze gisteravond mee had waren stukjes zeep (van de monstertjes van oh-oh) en dat van vanmiddag is dus bad-spul Maes, dat moet je dus kruimelen onder de kraan
Pfew, had ik toch gelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jepff vergeten toch slim zo'n lijst hebben en dan niet er op kijken. Ik vind alleen een BBS kopen in nederland een beetje duur voor 1/3 potje creme, want als ik zou bestellen heb ik voor een paar euro meer een hele pot. Ik kan je verder niet blij maken met iets uit mn collectie? Misschien die andere blauwe ballistic die in mn goodies zat? Ik heb geen idee hoe hij heet overigens...
OMFGquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:37 schreef Cat22 het volgende:
is van suiker, na goed afspoelen kun je dat best eten
Net zoals de popcorn die wel eens in de verpakking zit van LUSHquote:
Zal ik haar morgen gaan stalken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:35 schreef River1 het volgende:
[..]
Niet met wat in het pakje zit(tis niet allemaal LUSH wat er in zit)
En als zij in dat haar flat een bad weet te plaatsen, zou ik wel willen weten waar. Een bad past al niet in mijn "badkamer", laat staan in de hare (tis een kleine appartement)
Oh ja, reactie van TNT, bezorger heeft niks fout gedaan, dat zij dan vervolgens niet thuis is, kan hij toch niet weten.. Wij moeten toch ook van onze pakjes af. Ze zal toch heus wel een keer thuiskomen.
En als er een huismeester is, dan geven we het ook wel eens daar af.
Ikke: er is hier een huismeester
TNT: oh, als die er niet is, geven we het bij andere mensen af.
Ikke: misschien iets om een volgende keer rekening mee te houden.
![]()
![]()
*kijkt rond*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |