Ga maar vast op de bank liggen. De dokter komt zo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef wyccie het volgende:
Oh. Dat vind ik helemaal niet anaal. Best logisch. Maar misschien ben ik ook obsessief.
Da's ook een discon, inmiddels niet meer in de winkels. Een licht, romig zeepje die naar... tja, wat? ruikt.quote:
Ik vind er weinig bijzonders aan maar er zijn veel mensen die er een moord voor zouden doen.quote:Alkmaar is genoemd naar de Nederlandse kaasstad Alkmaar. Elk stuk Alkmaar zeep lijkt dan ook sprekend op een wit stuk kaas. Eet het niet op! Alkmaar is in feite een sensuele bloemenzeep gemaakt van sterke, exotische jasmijnextracten, ontspannende vetivertolie, verzachtende styrax en extracten van kamperfoelie en amaranthus. Daarom is de geur zo buitengewoon lekker en vragen wij ons af wie er niet voor deze zeep zal vallen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil hem zien en ik vind niet dat je je iets moet besparen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
En waar ging jij nou ook alweer al die potjes laten?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
En waar ging jij nou ook alweer al die potjes laten?
Het staat wel keurig!!!
Ik werk bij een huisarts, maak regelmatig afspraken voor mensen voor diverse onderzoeken. Ik associeer het dan iets andersquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef Cat22 het volgende:Ik had ongeveer dezelfde gedachte als een psychologie student
![]()
Tsjah, ik ben ook zo'n 'softe' alfa.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:DIPKIP!
Geweldig!
Ik wil ook een labelmaker
Ben gisteren toch mijn laboratorium ingedokenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snowtramp!
Laat ik nu wel Snowfairy in huis hebben maar geen Tramp.Ik kan allicht een Santa Moritz slopen om mijn mengsel te maken.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb dit met mn printer, schaar en plakband gedaan. Kun jij ook. Alleen moet je dus niet de dekseltjes labelen want daar laat het van losop de zijkant blijft het zitten gelukkig.
quote:
Neenee, dat zie je verkeerd. Ik heb potjes jelly in cellofaan gewikkeld en ze daarna in een doos gedaanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:07 schreef Cat22 het volgende:
Al maak ik me wel enigzins zorgen om je nu ik zie dat je zelfs potjes jellies bij elkaar een een doos hebt gedaan.
Da's nog zorgwekkender.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Neenee, dat zie je verkeerd. Ik heb potjes jelly in cellofaan gewikkeld en ze daarna in een doos gedaan
Als je ook BBSen hebt zou ik ze toch uit het papiertje halen. Want papier zuigt alle heerlijke geur en oliën eruit. Ik duw mijn BBS-en nu in plastic zakjes, gezellig soort bij soort samen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:01 schreef MissBliss het volgende:
Omg
Ik laat de dingetjes gewoon in het papiertje zitten en dan stop ik het in een doos of mandje
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:00 schreef Cat22 het volgende:
Je moet ze gewoon inpakken zoals jij dat wil hoor.Al druist deze driedubbele verpakking wel in tegen het Lush-save -the-environment-beleid.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:33 schreef Dipkip het volgende:
en eigenlijk ben ik ook niet zo van teh invirement... ik koop Lush vanwege hoe fijn ik de spullen vind en dat ik er eindelijk eens niet allergisch voor ben, als het met kernenergie werd gemaakt zou ik het nog steeds kopen![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:33 schreef Dipkip het volgende:
en eigenlijk ben ik ook niet zo van teh invirement... ik koop Lush vanwege hoe fijn ik de spullen vind en dat ik er eindelijk eens niet allergisch voor ben, als het met kernenergie werd gemaakt zou ik het nog steeds kopen![]()
Heb ik nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je ook BBSen hebt zou ik ze toch uit het papiertje halen. Want papier zuigt alle heerlijke geur en oliën eruit. Ik duw mijn BBS-en nu in plastic zakjes, gezellig soort bij soort samen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat ben jij toch heerlijk erg!
Ik vind dat zelf ook een leuk bijkomend voordeel maar echt , tis idd zo lekker dat t mij ook weinig zou schelen.
Dierproefvrij vind ik wel belangrijk though!
Ik ga ook even mailen dan!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:26 schreef Dipkip het volgende:
Weten jullie nog dat ik vroeg hoe het zat met retro producten en maten, omdat op het plaatje Potion een 500 gr fles is maar ik een 250 gr. fles heb gehad? dat zijn dus producten waarbij je geen maat kan kiezen, ff voor de duidelijkheid
Ik mailde Lush om te vragen of ik ergens kon vinden welke maten de retro's hadden zodat ik dat niet nog een keer zou hebben, zeggen ze dat ik wél 500 gr. had moeten krijgen en ze niet begrijpen hoe Potion in 250 gr. flessen terecht is gekomen. Ze sturen extra potion opterwijl ik dus niet eens mailde om te klagen maar gewoon wou weten welke maat alles had.
dus mocht iemand anders het zich ook afvragen: álle retro producten in flessen horen 500 gr. te
zijn, zoals op de plaatjes dus!!!
Had jij ook 250 gr. Potion?quote:
Ja, dat was ik dus! Mail is onderweg.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Had jij ook 250 gr. Potion?
Iemand had het hier bevestigd dat Potion 250 is, maar ik weet niet meer wie.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:26 schreef Dipkip het volgende:
Weten jullie nog dat ik vroeg hoe het zat met retro producten en maten, omdat op het plaatje Potion een 500 gr fles is maar ik een 250 gr. fles heb gehad? dat zijn dus producten waarbij je geen maat kan kiezen, ff voor de duidelijkheid
Ik mailde Lush om te vragen of ik ergens kon vinden welke maten de retro's hadden zodat ik dat niet nog een keer zou hebben, zeggen ze dat ik wél 500 gr. had moeten krijgen en ze niet begrijpen hoe Potion in 250 gr. flessen terecht is gekomen. Ze sturen extra potion opterwijl ik dus niet eens mailde om te klagen maar gewoon wou weten welke maat alles had.
dus mocht iemand anders het zich ook afvragen: álle retro producten in flessen horen 500 gr. te
zijn, zoals op de plaatjes dus!!!
What the..?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Antwoord:
Hello,
Thank you for your email. The Potion body lotion is only available in a 250g size, as are all our body lotions.
Kind regards
Sophia
Lush Mail Order
Heb je haar er op gewezen dat op het plaatje een fles van 500 gr staat?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Antwoord:
Hello,
Thank you for your email. The Potion body lotion is only available in a 250g size, as are all our body lotions.
Kind regards
Sophia
Lush Mail Order
Yep. Daarom is het plaatje nu ook weg, gok ik zoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb je haar er op gewezen dat op het plaatje een fles van 500 gr staat?
Wehehe, da's dan weer een snelle actie.quote:
Ze brengen elke Valentijn nieuwe produkten uit. Op 1 februari start de verkoop van de nieuwe lijn. Dus, tot die tijd nog geen aanraders of gebruikerservaringen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:46 schreef Niara het volgende:
Wat een gedoe..
en ehm vraagje..
Hoe zit het met alle valentijnsdingen van Lush? Al veel ervaring mee?
En zijn er nog echte aanrader?
Nee, dat was daarvoor al. Ik heb er naar gekeken voor ik mailde. Potion is op het moment op, waarschijnlijk is het daarom.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Yep. Daarom is het plaatje nu ook weg, gok ik zo
Als ik naar Keilly's tekst kijk heb ik het vermoeden dat ze niet in de gaten had dat je het over lotion had. Hoewel jij het hebt gezegd, dus slecht gelezen van haar kant. Potion is volgens mij de enige uitzondering op de 500 grams regel. En dus motte ze het plaatje aanpassen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, dat was daarvoor al. Ik heb er naar gekeken voor ik mailde. Potion is op het moment op, waarschijnlijk is het daarom.
"Dear [Dipkip],
Thank you for taking the time to email us.
I am very sorry to hear that you aren't happy with your order- you should only receive 500g in Retro items, so I very puzzled to how you could receive a 250g bottle!
I will gladly send you another full bottle when they come in stock, or refund you, what ever you prefer.
Kind regards,
Keilly at Lush Online"
Quote uit mijn mail:
"I ordered Potion bodylotion thinking there's only one size and the bottle in the picture reads 500 gr.. However, I received a 250 gr. bottle."
Dus ik heb wel duidelijk gezegd dat het om een bodylotion gaat, maar misschien weet Keilly niet dat er 250gr. producten zijn in Retro....
Potion is best duur spul hoor, vergis je daar niet in. Maar het plaatje is misleidend.quote:Aan de andere kant ben ik eigenlijk wel geneigd te geloven dat het 500 gr. zou moeten zijn, vanwege het plaatje maar ook vanwege de prijs.
Ja een beetje vreemd dat dan álle producten in 500 gr. worden afgebeeld en dat ze ook állemaal 500 gr. zijn, behalve eentje, en dat wordt dan nergens gemeld....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:01 schreef Cat22 het volgende:
Potion is best duur spul hoor, vergis je daar niet in. Maar het plaatje is misleidend.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is die zelfde domme Keilly waar wij onze hele order nu dubbel van ontvangen hebben![]()
Potion ruilen tegen je redundant badbruisballen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is die zelfde domme Keilly waar wij onze hele order nu dubbel van ontvangen hebben![]()
Tis een body lotion, maar t was meer een grapje omdat ze mij dus een tweede potion sturen en jou meer badtroepquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Hmm die pagina opent niet bij mij.
Wat is de omschrijving van die Potion ongeveer?
Geloof het of niet, zelfs onze freebies waren zowat identiek aan de eerste zending![]()
Dus NOG meer badtroep voor mij en meer beer jelly dan iemand zich ooit kan wensen
Ik wil ook een bad.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:Wyccie, ik ga vanavond badderen met jouw bling, ik verheug me er echt op!
Mijn dubbele monsterorder staat nog in België bij die vriendin.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tis een body lotion, maar t was meer een grapje omdat ze mij dus een tweede potion sturen en jou meer badtroep![]()
Maar als je echt badtroep kwijt wil, wil je me dan PMen met wat je (ongeveer) hebt en wat je graag in ruil wil? Want ik heb er wel oren naar
Volgens mij moet je jellies ook niet willen gebruiken zo even 's ochtends onder de douche. Dan kun je beter een zeep of een douchegel pakken. Jellies lijken me meer iets voor als je in het weekend of 's avonds uitgebreid gaat douchen en een haarmaskertje laat inwerken en ondertussen wel in bent voor wat geklieder. Maar ik heb mijne nog nooit kunnen gebruiken (en ik heb er 6quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja god zon fluff! Die hek nog wel ergens liggen, want ikea verkoopt die dingen per 3. Mjaaa ik moet ook zeggen dat ik het niet snel nog eens zal kopen, alleen al een beetje van de grote klodder afbreken wekt te veel irritatie op bij mn ochtenddouche...
LOL ja das best een boelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Mijn dubbele monsterorder staat nog in België bij die vriendin.
Ze zou het zondag kunnen komen brengen maar dan kan ze maar even blijven en das ook niet gezellig.
Dus ik wacht tot volgend weekend, dan brengt ze dr honden mee en blijft ze lekker de hele dag, das veel leuker![]()
Als ik alles heb dan maak ik wel een lijst van wat ik kwijt wil.
Ik heb straks ook 2 mega flessen flying saucer en 2 potten karma poeder bv, dat lijkt me ook een beetje overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |