Ja, ik heb hem geroken in de winkel en vond het een beetje een zachte zepige geur met wat citrus frissigs op het eind. Deze ruikt naar olie die ranzig is gewordenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:42 schreef Cat22 het volgende:
Had je TOB al eerder geroken Dipkip? Want op de foto is het moeilijk te zien of hij echt zo afwijkend is. TOB is berucht om dat gele 'schuim' wat erin zit. Even goed schudden voor gebruik en je krijgt een egale licht oranje substantie die prima te gebruiken is. Brokken erin is![]()
Mja misschien zit ik er naast, maar ik vind m best wel muntig. Het is een gekke geur, ik denk wel dat ie lekker is als je verkouden bent of in de zomer. Als je gaat voor fris & minty is ie perfect gelukt, maar ik weet niet wat ik moet vinden van het concept fris & minty in bad. Ik denk dat ik m in de 'te ruil' doos doequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik zag dat je een Silver Cloud hebt? (die blauw-groene bruisbal) hoe vind je die ruiken?
Edit: ik zie nu dat je zegt dat hij naar pepermunt ruikt. Dan is het geen Silver Cloud. Die ruikt heel anders en is een 'acquired taste'.![]()
![]()
Het is niet eens mijn lush-pakket, maar ik wacht op mijn chi-tangquote:
Zo'n haar stijlmaak ding geloof ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:51 schreef oh-oh het volgende:kben heel benieuwd wat een chi-tang is
Ik heb net mijn fles TOB eens gepakt. Nieuwe fles, nog niet open geweest. Bekend laagje. Even gerammeld en alles was mooi verdeeld. Dat ging makkelijk. En het heeft de bekende TOB geur (mjammiequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem geroken in de winkel en vond het een beetje een zachte zepige geur met wat citrus frissigs op het eind. Deze ruikt naar olie die ranzig is gewordenecht vies. En het schuim ken ik, dat heeft mn sonic death monkey ook, maar dit zijn echt harde stukken. Het lijkt wel frituurvet. Het laat zich niet mengen. Het flesje heeft ondersteboven in de doos gelegen en ik heb al een paar minuten staan schudden en het rechtop laten staan, voor ik het fotografeerde.
[..]
Yay !quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zo'n haar stijlmaak ding geloof ik![]()
Wauw als je een direct email adres hebt emailen ze echt enorm snel terug! Ik krijg een nieuwe TOB!
Als ik jouw beschrijving zo lees is deze TOB echt niet te redden. Maar da's Lush, die zeuren niet en sturen meteen vervanging.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zo'n haar stijlmaak ding geloof ik![]()
Wauw als je een direct email adres hebt emailen ze echt enorm snel terug! Ik krijg een nieuwe TOB!
Als het zeep is: dat concept heb je vast eerder gezien: nat maken, in je handen wrijven tot het schuimt en je ermee wassen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:04 schreef Maes het volgende:
Hallo,
Ik heb gisteravond van Greys een paar stukjes zeep? gekregen. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe ik het moet gebruiken. Doe je het gehele stuk in bad of een klein stukje? Greys zei dat je het onder het stromende water moet afbrokkelen maar hoe weet ik dat dat er genoeg in het badwater zit.
Ik zou best meer willen proberen maar de site van lush ligt me niet erg, ik moet me er misschien meer in verdiepen
Ja, dat zou je denken, maaaar....quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar dat maakt toch geen verschilof jij nu eerst 85 euro daaraan betaalt of meteen aan lush
Of zoals deze badloze het doet, oplossen in (heet) water (zoals Cat22 al schrijft). Ik doe het dan vervolgens in een klein flesje. Nog een keer extra rammelen en het schuimt weer. (als je in verhouding veel bbs in een beetje water oplost, dan wordt de substantie ook wat dikker)quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het zeep is: dat concept heb je vast eerder gezien: nat maken, in je handen wrijven tot het schuimt en je ermee wassen.![]()
Maar waarschijnlijk heb je een stukje Bubble Bar Slice gekregen. Is het een beetje brokkelig en soortement poederachtig? Die dingen moet je inderdaad onder de stromende kraan verkruimelen. Het is een schuimbad in vaste vorm zeg maar. Om een beetje een leuk badje ermee te maken heb je zeker 40 gram nodig. Heb je minder, dan zou ik het óf in een voetenbadje doen óf het in een beetje water oplossen en als een soort douchegel gebruiken. En, als het bevalt natuurlijk veel meer in de winkel gaan halen!
Greys is spreading the love!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef Cat22 het volgende:
*Wil ook weten wat een Tai Chitang is*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen krijg ik 'm in het wit. En zonder Tai
.
[ Bericht 4% gewijzigd door Burdie op 22-01-2009 16:21:53 ]
Considers it yours!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef Cat22 het volgende:
Silver-Cloud-pepermuntige bruisbal in je ruildoos? *meldt*
quote:
Kun je nog onthouden met wie je allemaal wat aan het ruilen bent ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
* noteert op ruillijst*
Weet je verder al wat je kwijt wil?
31 januari in Haarlem. We zijn nu met een vrouw of 18, dus als je mee wil, berg je maar!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:21 schreef Burdie het volgende:
Waar en wanneer is die meet? nu wil ik ook.
Dit wordt niet zomaar meer een meet.....quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
31 januari in Haarlem. We zijn nu met een vrouw of 18, dus als je mee wil, berg je maar!
Ik heb een lijst.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:23 schreef River1 het volgende:
[..]
Kun je nog onthouden met wie je allemaal wat aan het ruilen bent ?![]()
Heb mijn ruil spullen ook klaarliggen, zakjes met namen met daarin de spulletjes. Maar ik was zo klaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een lijst.Daarop staan zelfs de forumnamen en echte namen van de mensen die komen.
En per persoon heb ik een zakje gemaakt met de naam en de ruilprodukten.
*is super georganiseerd*
Oh bedankt, ik denk dat ik het gelijk maar ga proberen vanavond. Ze liggen me zo lekker toe te ruiken vanaf mijn make-up tafeltje.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het zeep is: dat concept heb je vast eerder gezien: nat maken, in je handen wrijven tot het schuimt en je ermee wassen.![]()
Maar waarschijnlijk heb je een stukje Bubble Bar Slice gekregen. Is het een beetje brokkelig en soortement poederachtig? Die dingen moet je inderdaad onder de stromende kraan verkruimelen. Het is een schuimbad in vaste vorm zeg maar. Om een beetje een leuk badje ermee te maken heb je zeker 40 gram nodig. Heb je minder, dan zou ik het óf in een voetenbadje doen óf het in een beetje water oplossen en als een soort douchegel gebruiken. En, als het bevalt natuurlijk veel meer in de winkel gaan halen!
Greys is spreading the love!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |