Nu heeft ze een reden om er 85 euro (quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar dat maakt toch geen verschilof jij nu eerst 85 euro daaraan betaalt of meteen aan lush
Verstoppen vind ik ook wel een beetje ver gaan hoor... volgens mij zit het dan niet helemaal goed in je relatiequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies! Ik hoor regelmatig horror verhalen van mensen die hun spul moeten verstoppen voor de wederhelft. Zij heeft hem zo ver gekregen dat hij er actief aan bijdraagt. En da's knap.
Ik heb zo'n leuk, nieuw, iets gezien, in de vorm van een klavertje vier.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:
oh oke maar als t dr eigen geld is mag ze dat toch sowiesomijn geld=mijn geld iig
maar ik ben wel lush verzadigd alleen die nieuwe massagebars ben ik wel benieuwd naar
Vandaar ook de aanhalingstekens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:
oh oke maar als t dr eigen geld is mag ze dat toch sowiesomijn geld=mijn geld iig
maar ik ben wel lush verzadigd alleen die nieuwe massagebars ben ik wel benieuwd naar
Of je duwt een briefje bij hen in de bus met je telefoonnummer zodat ze je kunnen bellen wanneer ze thuis zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:54 schreef River1 het volgende:
De TNT is geweest. Briefje in mijn brievenbus. Bij de "buren" bezorgd. Ja ja, buren.....![]()
Ik woon in een apartementencomplex op nr 232 (2e verdieping precies in het midden, complex is in een u-vorm gebouwd), het is bezorgd op nr 102 !!!!! Ken die mensen totaal niet. Waren niet thuis.
Ik gebeld naar TNT: paketten waar niet voor getekend hoeft te worden, mogen ze altijd bij iemand anders afgeven. Bij de buren bijvoorbeeld, is makkelijk voor me: zucht, 2 verdiepingen en omlopen via een aantal trappen. Tja, dat kon de chauffeur niet weten. Oh nee ?, kun je het verschil niet zien tussen 232 en 102?
Ze zou het nog nagaan bij de chauffeur.
Zucht, ik kan nu diverse keren op en neer gaan lopen naar 102 om te kijken of ze thuis zijn en of mijn pakket daar bezorgd is......
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of je duwt een briefje bij hen in de bus met je telefoonnummer zodat ze je kunnen bellen wanneer ze thuis zijn.
Kan inderdaad ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of je duwt een briefje bij hen in de bus met je telefoonnummer zodat ze je kunnen bellen wanneer ze thuis zijn.
Je hebt pm!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook van mn snowfairy af, he's yours!
The Souft Touch en Snap The Wip wil ik wel hebben jaLeuk!
quote:
En terug!quote:
Ik weet niet zeker of terugsturen gelukt is, ik kreeg een rare melding.quote:
Was niet het hele idee van de PM's dat je niet meer op het forum naar elkaar hoefde te roepen dat je elkaar email had gestuurd?quote:
Ik denk Godmother. Angel's delight zou toch minstens een hint van citrus moeten hebben, dit is zoet-zoet-zoet. Het ruikt zoals het er uit ziet. En de kleur is ook meer godmother dan angel's delight.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef oh-oh het volgende:Kippetje!
Ben benieuwd of jij die sterzepen kan thuisbrengen.
Er bestaan stervormige Godmothers en stervormige Angel's Delights in giftboxes als ik e-bay mag geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |