abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65359025
Dan gaat ie op mn verlanglijstje
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:01:45 #227
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65359062
Ik doe je wel een testertje heur
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65359157

Tis dat je zo verrot ver weg woonde anders kwam ik gewoon ff langs getreind om te ruiken en te ruilen. Heb een OV-kaart, maar Maastricht is volgens mij 6 uur reizen ofzo

Jij bent wel van de zepen he? Heb je Queen of Hearts al s geprobeerd?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:07:27 #229
176471 oh-oh
pi_65359264
Neinnnnnnnnn!
Waar ruikt die naar?
Jammer dat je zo ver zit, je bent van harte welkom.
Mag je douchen en in bad
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65359355
Oh, nou, dan kom ik hoor

Hij ruikt bloemig, ik kan er niet een specifieke bloem uit halen, maar wel lekker. Lief bloemetjesgeurtje, niet opdringerig. Tis een zeep speciaal gemaakt voor je gezicht, dus je kan lui doen en je gezicht er mee wassen onder de douche in plaats van een cleanser + toner zeg maar. Ik heb m gekocht voor als ik 's ochtends vroeg naar college moet en iedere extra minuut slaap heilig is.

Doe ik jou daar een proefje van
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:12:08 #231
176471 oh-oh
pi_65359410
Ik ben niet heel erg van de bloemengeuren maar ik wil wel heel graag iets voor mn gezicht dus graag!
( Groucho Marx )
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:33:41 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65360124
oh-oh, heb je nou twee pakketten gehad? .
(en heb je nog badspul over? ).
KuikenGuppy
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:37:33 #233
176471 oh-oh
pi_65360206
Vast wel, ik krijg het volgend weekend pas en ja, ze hebben t twee keer verzonden
( Groucho Marx )
pi_65360207
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij moet je jellies ook niet willen gebruiken zo even 's ochtends onder de douche. Dan kun je beter een zeep of een douchegel pakken. Jellies lijken me meer iets voor als je in het weekend of 's avonds uitgebreid gaat douchen en een haarmaskertje laat inwerken en ondertussen wel in bent voor wat geklieder. Maar ik heb mijne nog nooit kunnen gebruiken (en ik heb er 6 ) dus ik weet het niet zeker.

Je schijnt ze ook te kunnen invriezen, misschien zijn ze dan minder geneigd tot FLOPSCH?
[..]

Mja ik heb dus geen bad en ik ben niet zo'n geduldige doucher. Ik heb er een hekel aan omdat ik moet blijven staan oid en ik raffel het dan allebei maar een beetje af. Om die raffeling toch wat aangenamer te maken heb ik een zeut Lush spulletjes ingeslagen. Ik denk overigens niet dat ik 's ochtends vroeg erg gelukkig wordt van een brok ijskoud snot tegen mn warme slaaplijf... Dus die tip laat ik even aan me voorbij gaan.

Maar de Fluff tip werkte goed! Ik kan nu met een klein stukje mn hele lijf inzepen ipv even de oksels klotsen en dan FLOPSCH... Op deze manier is het ook een stuk goedkoper. Dus minder geld voor meer plezier, ik ben er voor!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_65360360
Je kunt het natuurlijk ook in een stukje katoen stoppen zoals de Ceridwen's Cauldron.
pi_65360375
OK dan

Bestaan er eigenlijk ook wat zachtere fluffs? Ik krijg die dingen wel eens maar ik donder ze altijd weg omdat ik ze zo naar vind voelen op mn huid, een beetje krasserig en sponzen vind ik vaak zo vies worden omdat ze niet goed drogen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:01:45 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65360908
@Dipkip, misschien is een loofah een idee?

KuikenGuppy
pi_65361180
Gadver, het doet me denken aan een tampon.

Overigens wil ik even melden dat de Oxeo Cube best ok is. Ik ruik de hele dag lekker fris.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:19:06 #239
176471 oh-oh
pi_65361430
Ik kijk nog even de Pfaffs en dan kan ik eindelijk in bad met de bling
Die loofah's die zijn toch juist heel hard?
Dat is toch van dat echte natuurlijke sponsspul?
Lijkt me niks hoor, volgens mij gaat een jelly daar ook niet lekker in zitten.
Ik dacht dat dat een soort van natuurlijke scrub was of zo?
( Groucho Marx )
pi_65361517
Hoe gebruik je een Shower Jellie ?

Wordt het geleverd in een bakje ? Pak je een stukje en moet je je er mee inzepen?

Ik kan me er niks bij voorstellen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_65361834
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:21 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe gebruik je een Shower Jellie ?

Wordt het geleverd in een bakje ? Pak je een stukje en moet je je er mee inzepen?

Ik kan me er niks bij voorstellen
Ja, zoals je met een stuk zeep over je huid gaat. Het gaat alleen wat lastiger omdat het nogal gliberig is.
pi_65364413
neeee een jellie breek je stukje vanaf en dat frut je in zo'n douchepuff, werkt en schuimt als een tiet
pi_65367033
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:01 schreef Burdie het volgende:
@Dipkip, misschien is een loofah een idee?

[ afbeelding ]
Die vind ik ook niet zacht, misschien lag het aan die die ik had... Hm.
pi_65367524
Oh-oh: twee keer verzonden!? Die Keilly toch!
Als je nog van iets af wil, ik woon niet zo gek ver weg dus...

Potion is trouwens een hele heftige geur, ruikt naar rozen. Zo'n love it or hate it produkt. I love it.

Die Jellies werken in de ochtend ook prima hoor: vooraf al in stukjes snijden zodat je kleine vierkantjes jelly krijgt, dan kun je er elke keer eentje uit nemen. Die in je fluff frotten en dan een paar keer flink over de fluff wrijven: SCHUIM!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65367867
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
Potion is trouwens een hele heftige geur, ruikt naar rozen. Zo'n love it or hate it produkt. I love it.
Mijn potion ruikt niet heftig.... Als je het opsmeert ruikt ie lekker bloemig (maar rozen haal ik er niet direct uit, wel iets wat op seringen lijkt) en als het ingetrokken is moet ik mn neus zowat ín mn vel drukken om nog iets te kunnen ruiken...

Kan het aan mijn huid liggen dat geurtjes niet blijven hangen? Met SPs heb ik ook dat na een uurtje het al bijna helemaal weg is, ook als ik mn neus tegen mn pols hou
pi_65368415
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mijn potion ruikt niet heftig.... Als je het opsmeert ruikt ie lekker bloemig (maar rozen haal ik er niet direct uit, wel iets wat op seringen lijkt) en als het ingetrokken is moet ik mn neus zowat ín mn vel drukken om nog iets te kunnen ruiken...

Kan het aan mijn huid liggen dat geurtjes niet blijven hangen? Met SPs heb ik ook dat na een uurtje het al bijna helemaal weg is, ook als ik mn neus tegen mn pols hou
De lotion ken ik niet, maar de sp is redelijk heftig vind ik. Komt qua sterkte net na karma. Ieders huid is anders dus het kan best dat jouw vel vreemde geurtjes niet zo lang vasthoudt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65368619
Karma SP blijft bij mij ook nauwelijks hangen, zó balen is dat. Ik ruik het zowat langer als ik mn handen met de zeep was - een minuut of 20. Daarna wordt het puur een citroengeurtje en na nog een half uur is het helemaal weg.

Echt klote, want toen ik de zeep voor t eerst had had ik zoiets van eindelijk een geur die ik als parfum de hele dag om me heen wil. Nu twijfel ik onwijs over de echte (dus niet solid) parfum. Als die goed blijft zitten heb ik het geld er zeker voor over, maar als die ook zo snel vervliegt is het wel een héleboel geld voor een uurtje geur.

Denk dat ik m maar in de winkel op moet doen met de meet en dan kijken of ie na zeg 4 uur het nog doet. Neem aan dat ie in de winkel wel te sampelen is?

En zelfs als de echte parfum het doet vind ik het minder want mijn huid kan niet goed tegen parfum terwijl ik van de SPs dus totaal geen last heb....
pi_65369469
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Dipkip het volgende:
Karma SP blijft bij mij ook nauwelijks hangen, zó balen is dat. Ik ruik het zowat langer als ik mn handen met de zeep was - een minuut of 20. Daarna wordt het puur een citroengeurtje en na nog een half uur is het helemaal weg.

Echt klote, want toen ik de zeep voor t eerst had had ik zoiets van eindelijk een geur die ik als parfum de hele dag om me heen wil. Nu twijfel ik onwijs over de echte (dus niet solid) parfum. Als die goed blijft zitten heb ik het geld er zeker voor over, maar als die ook zo snel vervliegt is het wel een héleboel geld voor een uurtje geur.

Denk dat ik m maar in de winkel op moet doen met de meet en dan kijken of ie na zeg 4 uur het nog doet. Neem aan dat ie in de winkel wel te sampelen is?

En zelfs als de echte parfum het doet vind ik het minder want mijn huid kan niet goed tegen parfum terwijl ik van de SPs dus totaal geen last heb....
Da's balen. Kun je het niet op je kleren spuiten? Dan blijft het vaak langer hangen en heb je wellicht minder last van die overgevoeligheid. In de winkel kun je Karma prima samplen. Dan ruiken wij wel na een paar uur of het nog op je hangt.

Voordeel van de sp's is in ieder geval wel dat je die makkelijk mee kunt nemen, kun je zo bijsmeren.
pi_65369746
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Da's balen. Kun je het niet op je kleren spuiten? Dan blijft het vaak langer hangen en heb je wellicht minder last van die overgevoeligheid. In de winkel kun je Karma prima samplen. Dan ruiken wij wel na een paar uur of het nog op je hangt.

Voordeel van de sp's is in ieder geval wel dat je die makkelijk mee kunt nemen, kun je zo bijsmeren.
Ja parfum op mn kleren deed ik inderdaad eerder altijd, maar sommige geuren zijn dan anders dan wanneer je ze op jezelf spuit. Op zich hoef ik ook niet iedere dag parfum, en ik kan het ook afwisselen met een SP en die gewoon 3x opnieuw smeren.

Karma SP steeds opnieuw is niet handig, tis net of de citroen steeds sterker wordt en de karmageur er niet meer bovenuit komt. Mn vriend denkt dan dat ik een ander geurtje op heb gedaan dan die ochtend. Echt vreemd. Ik moet zeggen dat mijn karma ook uit het potje al anders ruikt dan de zeep, ook al zo'n intense citruslucht (de frisse citroenkant op ipv de warme sinaasappelkant).

Fever begint bij mij viezig maar wordt dan na een tijdje wel lekker (alleen ben ik gewoon niet zo'n enorme feverfan, maar ik ruik dan wel exact naar de massagebar) en snowshowers ruikt ook gewoon lekker tot ie vervliegt. Misschien slurpt mn huid gewoon dat SP spul op omdat ik een droge huid heb

Ja ik ga het gewoon op de meet testen en dan moeten jullie het maar zeggen na een paar uur. Want het kan ook gewenning zijn natuurlijk.
pi_65371159
Dipkip, vraag eens aan je vriend of hij de geur aan het eind van de dag nog ruikt. Kan zijn dat alleen jij het niet ruikt omdat je eraan gewend bent. Je neus schakelt zichzelf uit als het geurtje 'goedgekeurd' is.
Laat maar, eerst alles goed lezen.
Kan zijn dat je huid iets zuurder is waardoor geuren anders ruiken bij jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')