Mja ik heb dus geen bad en ik ben niet zo'n geduldige doucher. Ik heb er een hekel aan omdat ik moet blijven staan oid en ik raffel het dan allebei maar een beetje af. Om die raffeling toch wat aangenamer te maken heb ik een zeut Lush spulletjes ingeslagen. Ik denk overigens niet dat ik 's ochtends vroeg erg gelukkig wordt van een brok ijskoud snot tegen mn warme slaaplijf... Dus die tip laat ik even aan me voorbij gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij moet je jellies ook niet willen gebruiken zo even 's ochtends onder de douche. Dan kun je beter een zeep of een douchegel pakken. Jellies lijken me meer iets voor als je in het weekend of 's avonds uitgebreid gaat douchen en een haarmaskertje laat inwerken en ondertussen wel in bent voor wat geklieder. Maar ik heb mijne nog nooit kunnen gebruiken (en ik heb er 6) dus ik weet het niet zeker.
Je schijnt ze ook te kunnen invriezen, misschien zijn ze dan minder geneigd tot FLOPSCH?
[..]
Ja, zoals je met een stuk zeep over je huid gaat. Het gaat alleen wat lastiger omdat het nogal gliberig is.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:21 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe gebruik je een Shower Jellie ?
Wordt het geleverd in een bakje ? Pak je een stukje en moet je je er mee inzepen?
Ik kan me er niks bij voorstellen![]()
Die vind ik ook niet zacht, misschien lag het aan die die ik had... Hm.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:01 schreef Burdie het volgende:
@Dipkip, misschien is een loofah een idee?
[ afbeelding ]
Mijn potion ruikt niet heftig.... Als je het opsmeert ruikt ie lekker bloemig (maar rozen haal ik er niet direct uit, wel iets wat op seringen lijkt) en als het ingetrokken is moet ik mn neus zowat ín mn vel drukken om nog iets te kunnen ruiken...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
Potion is trouwens een hele heftige geur, ruikt naar rozen. Zo'n love it or hate it produkt. I love it.![]()
De lotion ken ik niet, maar de sp is redelijk heftig vind ik. Komt qua sterkte net na karma. Ieders huid is anders dus het kan best dat jouw vel vreemde geurtjes niet zo lang vasthoudt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijn potion ruikt niet heftig.... Als je het opsmeert ruikt ie lekker bloemig (maar rozen haal ik er niet direct uit, wel iets wat op seringen lijkt) en als het ingetrokken is moet ik mn neus zowat ín mn vel drukken om nog iets te kunnen ruiken...
Kan het aan mijn huid liggen dat geurtjes niet blijven hangen? Met SPs heb ik ook dat na een uurtje het al bijna helemaal weg is, ook als ik mn neus tegen mn pols hou
Da's balen. Kun je het niet op je kleren spuiten? Dan blijft het vaak langer hangen en heb je wellicht minder last van die overgevoeligheid. In de winkel kun je Karma prima samplen. Dan ruiken wij wel na een paar uur of het nog op je hangt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Dipkip het volgende:
Karma SP blijft bij mij ook nauwelijks hangen, zó balen is dat. Ik ruik het zowat langer als ik mn handen met de zeep was - een minuut of 20. Daarna wordt het puur een citroengeurtje en na nog een half uur is het helemaal weg.
Echt klote, want toen ik de zeep voor t eerst had had ik zoiets van eindelijk een geur die ik als parfum de hele dag om me heen wil. Nu twijfel ik onwijs over de echte (dus niet solid) parfum. Als die goed blijft zitten heb ik het geld er zeker voor over, maar als die ook zo snel vervliegt is het wel een héleboel geld voor een uurtje geur.
Denk dat ik m maar in de winkel op moet doen met de meet en dan kijken of ie na zeg 4 uur het nog doet. Neem aan dat ie in de winkel wel te sampelen is?
En zelfs als de echte parfum het doet vind ik het minder want mijn huid kan niet goed tegen parfum terwijl ik van de SPs dus totaal geen last heb....
Ja parfum op mn kleren deed ik inderdaad eerder altijd, maar sommige geuren zijn dan anders dan wanneer je ze op jezelf spuit. Op zich hoef ik ook niet iedere dag parfum, en ik kan het ook afwisselen met een SP en die gewoon 3x opnieuw smeren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Da's balen. Kun je het niet op je kleren spuiten? Dan blijft het vaak langer hangen en heb je wellicht minder last van die overgevoeligheid. In de winkel kun je Karma prima samplen. Dan ruiken wij wel na een paar uur of het nog op je hangt.
Voordeel van de sp's is in ieder geval wel dat je die makkelijk mee kunt nemen, kun je zo bijsmeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |