't Is meer dat dit binnenkort pas als single uit zal komen. De videoclip is ergens deze maand pas gemaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef Againzender het volgende:
Hehe, hebben ze eindelijk ontdekt dat er nog meer nummers op Day & Age staan?
hahaquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Lekker meezingen/swingen dus![]()
Heb t ook weleens in de trein, das dan toch weer net iets minder handig
Ik luister via de Shoutcast-stream ( http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls ) en die doet 't iig gewoon.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:24 schreef alors het volgende:
streams kapot?
Okay tnxquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik luister via de Shoutcast-stream ( http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls ) en die doet 't iig gewoon.
tja, Rob heeft dezxe plaat wel een beetje gelanceerd destijds.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef cosmick het volgende:
Ah, de Alphabeat-draad wordt weer opgepakt.
't Is ook helemaal geen slecht nummer, maar gewoon duidelijk teveel gehoord.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, Rob heeft dezxe plaat wel een beetje gelanceerd destijds.
Nu ik hem een tijdje niet gehoord heb gaat het ook wel weer.
Thanx, van mn opa en oma geweestquote:
Mja, khad mn telefoon niet bij de hand, anders had ik een sms gestuurd met iets van, als je dan toch slechte muziek wil draaien, doe dan iets wat je zelf nog leuk vindt... Roosbeaf ofzo, da's dan tenminste nog origineel...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef cosmick het volgende:
Ah, de Alphabeat-draad wordt weer opgepakt.
Yup, Roosbeef is leuk!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Roosbeaf ofzo, da's dan tenminste nog origineel...
yep, o0verduidelijk kapot gedraaid. Zoals zoveel nummers.....quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is ook helemaal geen slecht nummer, maar gewoon duidelijk teveel gehoord.
Geniaal dat dat m nu geworden isquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:43 schreef Sersjee het volgende:
Elton John in de canon, Tiny Dancer staat er niet tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |