Maar wel The bitch is back, de plaat die Gerard voor hem draaide toen Rob terug kwam bij 3FMquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:43 schreef Sersjee het volgende:
Elton John in de canon, Tiny Dancer staat er niet tussen
Ik weiger me aan te passen !quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In deze tijdzone is 't nog ochtend.
.
Mooi momentje was datquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar wel The bitch is back, de plaat die Gerard voor hem draaide toen Rob terug kwam bij 3FM
Eentje in de plus. Zo lijkt het ook net of Finland Oost-Europa isquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
scheel jij 1 of 2 uur met ons
Rob is het volkomen met je eens en Ekdom ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:43 schreef Sersjee het volgende:
Elton John in de canon, Tiny Dancer staat er niet tussen
Niet meer dan terecht. Ik bedoel, Almost Famous!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rob is het volkomen met je eens en Ekdom ook
Is dat dan als kunst? Like Any Warhol met Marilyn, of meer als de Hitkrant?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef Jannekje7 het volgende:
De levensgrote poster van Curt Cobain hier aan de muur is happy zal wel happy zijn dat zn plaat nog gedraaid wordt... echt happy kijkt-ie op de poster al niet meer
Als kunst, zie rechtsbovenin foto, boven t aquariumquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Is dat dan als kunst? Like Any Warhol met Marilyn, of meer als de Hitkrant?
Klacht??quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:59 schreef Susi het volgende:
Oh is dat het de het de broodje ei reclame waar laatst een klacht over was!
Lekker meezingen/swingen dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:04 schreef -Hans- het volgende:
Dan loop je buiten met je mp3 speler aan en dan begint de plaat van Franz.. de flow in de plaat is echt zo onwijs gruwelijk dat het een hele opgave is om niet mee te bewegen en te zingen
Mooie klok!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Als kunst, zie rechtsbovenin foto, boven t aquarium
[ afbeelding ]
beter dan human in ieder gevalquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef cosmick het volgende:
Ik vind dit niet zo heel geweldig trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |