Maar wel The bitch is back, de plaat die Gerard voor hem draaide toen Rob terug kwam bij 3FMquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:43 schreef Sersjee het volgende:
Elton John in de canon, Tiny Dancer staat er niet tussen
Ik weiger me aan te passen !quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In deze tijdzone is 't nog ochtend.
.
Mooi momentje was datquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar wel The bitch is back, de plaat die Gerard voor hem draaide toen Rob terug kwam bij 3FM
Eentje in de plus. Zo lijkt het ook net of Finland Oost-Europa isquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
scheel jij 1 of 2 uur met ons
Rob is het volkomen met je eens en Ekdom ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:43 schreef Sersjee het volgende:
Niet meer dan terecht. Ik bedoel, Almost Famous!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rob is het volkomen met je eens en Ekdom ook
Is dat dan als kunst? Like Any Warhol met Marilyn, of meer als de Hitkrant?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef Jannekje7 het volgende:
De levensgrote poster van Curt Cobain hier aan de muur is happy zal wel happy zijn dat zn plaat nog gedraaid wordt... echt happy kijkt-ie op de poster al niet meer
Als kunst, zie rechtsbovenin foto, boven t aquariumquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Is dat dan als kunst? Like Any Warhol met Marilyn, of meer als de Hitkrant?
Klacht??quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:59 schreef Susi het volgende:
Oh is dat het de het de broodje ei reclame waar laatst een klacht over was!
Lekker meezingen/swingen dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:04 schreef -Hans- het volgende:
Dan loop je buiten met je mp3 speler aan en dan begint de plaat van Franz.. de flow in de plaat is echt zo onwijs gruwelijk dat het een hele opgave is om niet mee te bewegen en te zingen
Mooie klok!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Als kunst, zie rechtsbovenin foto, boven t aquarium
[ afbeelding ]
beter dan human in ieder gevalquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef cosmick het volgende:
Ik vind dit niet zo heel geweldig trouwens.
't Is meer dat dit binnenkort pas als single uit zal komen. De videoclip is ergens deze maand pas gemaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef Againzender het volgende:
Hehe, hebben ze eindelijk ontdekt dat er nog meer nummers op Day & Age staan?
hahaquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Lekker meezingen/swingen dus![]()
Heb t ook weleens in de trein, das dan toch weer net iets minder handig
Ik luister via de Shoutcast-stream ( http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls ) en die doet 't iig gewoon.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:24 schreef alors het volgende:
streams kapot?
Okay tnxquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik luister via de Shoutcast-stream ( http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls ) en die doet 't iig gewoon.
tja, Rob heeft dezxe plaat wel een beetje gelanceerd destijds.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef cosmick het volgende:
Ah, de Alphabeat-draad wordt weer opgepakt.
't Is ook helemaal geen slecht nummer, maar gewoon duidelijk teveel gehoord.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, Rob heeft dezxe plaat wel een beetje gelanceerd destijds.
Nu ik hem een tijdje niet gehoord heb gaat het ook wel weer.
Thanx, van mn opa en oma geweestquote:
Mja, khad mn telefoon niet bij de hand, anders had ik een sms gestuurd met iets van, als je dan toch slechte muziek wil draaien, doe dan iets wat je zelf nog leuk vindt... Roosbeaf ofzo, da's dan tenminste nog origineel...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef cosmick het volgende:
Ah, de Alphabeat-draad wordt weer opgepakt.
Yup, Roosbeef is leuk!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Roosbeaf ofzo, da's dan tenminste nog origineel...
yep, o0verduidelijk kapot gedraaid. Zoals zoveel nummers.....quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is ook helemaal geen slecht nummer, maar gewoon duidelijk teveel gehoord.
Geniaal dat dat m nu geworden isquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:43 schreef Sersjee het volgende:
Net op tijd recht gezet, pfew!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was ik bijna niet meer verliefd op je geweest.
Ik zou een andere baan zoeken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:56 schreef Sersjee het volgende:
Van de 6 mensen hier op kantoor zijn er gewoon 4 die Almost Famous nog nooit gezien hebben... Ik heb nog een hoop zendingswerk te doen.
Ach, ik mag graag mensen opvoeden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan zoeken.
Jammer dat ik vanavond niet thuis ben, heb wel zin om AF weer eens te kijken.
En daar heb je een goede reden voor?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik mag graag mensen opvoeden.
Da's waar ook, ik kan vanavond niet naar 3voor12
Ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En daar heb je een goede reden voor?
Heel veel plezier, jalourse blikquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeedenmiddag![]()
![]()
zometeen op naar Oasis![]()
![]()
Thanksquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel veel plezier, jalourse blik
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben t ff helemaal zat.
Ik ga muziek van Gladiator opzetten, in mn luie stoel liggen, en kalmeren... ofzo.
Dramaqueen van de dag groet u allen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:45 schreef borisz het volgende:
Goed en Middag
6,8 voor financial modeling.
Zie weer nieuwe 3fm pauze aankomen binnenkortquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dat verschrikkelijke, irritante, nasale, regelrechte copy-paste van Live en vooral NIET prachtigeRazorlight
weer overleefd.
Well donequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:45 schreef borisz het volgende:
Goed en Middag
6,8 voor financial modeling.
Ik had geen 3FM-pauze hè; alleen een 3FM-topicpauzequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie weer nieuwe 3fm pauze aankomen binnenkort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |