nee ik vind ze erg leukquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:38 schreef alors het volgende:
Maastricht zou echt kut zijnWeer in het zuiden. Ik zeg Groningen of Zwolle, Utrecht, Amsterdam in die volgorde.
Haten jullie Coen en Sander allemaal hier? Ik zet de radio speciaal voor hun aan
Ik zeg: Brabantquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:38 schreef alors het volgende:
Maastricht zou echt kut zijnWeer in het zuiden. Ik zeg Groningen of Zwolle, Utrecht, Amsterdam in die volgorde.
Haten jullie Coen en Sander allemaal hier? Ik zet de radio speciaal voor hun aan
Utrecht, anders Groningen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zeg: Brabant![]()
Altijd feest!
En nee, ik haat de Coen en Sandershow niet
In ieder geval kon er niet geknipt worden in de uitzending, such a bad luck for that attention whore.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat een fake gedoe was die char , al haar informatie over Giel is publiekelijk bekend.
Vroeger was ik met twee meisjes helemaal fan van hem en gingen we een dans-optreden doen op dat liedje.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef Susi het volgende:
Welk boybandje was dit ook al weer ? Blue, 5ive ?
Een boyband in 1 persoon, Billy Crawford
Och, ik ben allang blij als ik uberhaupt een antwoord van mijn studiebegeleider krijg...quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:02 schreef Susi het volgende:
Ik moet altijd zo lachen als mijn studiebegeleider mij e-mails stuurt met smileys en knipogen. Tis een vent van 45
Is hij in zijn tienerjaren blijven hangen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:02 schreef Susi het volgende:
Ik moet altijd zo lachen als mijn studiebegeleider mij e-mails stuurt met smileys en knipogen. Tis een vent van 45
De mijne heeft alleen mij om te begeleidenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik ben allang blij als ik uberhaupt een antwoord van mijn studiebegeleider krijg...
Hij staat binnen de opleiding bekend als degene die z'n mail niet of minimaal een maand of 2 later beantwoord.
Al gaat het bij mij vooralsnog redelijk goed, hooguit een week tussen mail verzenden en antwoord ontvangen.
Nee hoor, het is geen stereotiep vies mannetjequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is hij in zijn tienerjaren blijven hangen?
Postte ik gisteren alquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:29 schreef drummerdude het volgende:
Ik weet, het is dumpert, maar het is wel vet![]()
Link
Beetje jammer dat iedereen doet alsof degene van het filmpje dat ontdekt heeft. Sowieso bestaan liedjes uit praktisch 3 akkoorden en zoveel zijn er nou ook weer niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:29 schreef drummerdude het volgende:
Ik weet, het is dumpert, maar het is wel vet![]()
Link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |