quote:
Kijk eens aan, net de enoge zender die wij op kantoor kunnen ontvangenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef borisz het volgende:
De radio kan in de ochtend op Veronica
Rick v V gaat de ochtend doen.
Al die amateurclubs hebben meer geld dan Telstar om maar wat te noemenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:14 schreef Sersjee het volgende:
Hans, je lult. Er worden bakken met geld in Lienden gestort, het is echt geen boerenclubje.
verder is het nog wel een boerenclubje als je het complez ziet hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:14 schreef Sersjee het volgende:
Hans, je lult. Er worden bakken met geld in Lienden gestort, het is echt geen boerenclubje.
Ben je wel eens bij Turkiyemspor geweest? Slechter dan dat kan het niet zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verder is het nog wel een boerenclubje als je het complez ziet hoor
Dat eerste.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:32 schreef Brennel het volgende:
Worden C&S nou steeds irritanter, of ligt dan aan mij?
quote:Goeiemiddag trouwens* Brennel luistert naar haar knorrende maag en gaat eten maken.
Moet jij es opletten wijffiequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Kuttopic
Wacht nou maar gewoon op de officiele berichten van 3FM
Ik niet, ik kan er hartelijk om lachen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:38 schreef alors het volgende:
...
Haten jullie Coen en Sander allemaal hier? Ik zet de radio speciaal voor hun aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |