Dat zegt toch al genoeg. Maar nee, half onderontwikkeld Nederland kruipt zo ongeveer in de buis als dat wicht weer op tv is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:59 schreef Neleos het volgende:
Wat wel een beetje jammer was dat ze het over the mother van dat ene meisje bleef hebben vorig uur terwijl het over haar grandmother ging.
Of Marijke/Marie zoals ze vandaag vroeg. Ook zo'n standaardnaam,.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:59 schreef Maisnon het volgende:
ik wed dat iedereen een overleden Jan kent!
Ja dat was slecht.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:59 schreef Neleos het volgende:
Wat wel een beetje jammer was dat ze het over the mother van dat ene meisje bleef hebben vorig uur terwijl het over haar grandmother ging.
Da's om de kachel mee aan te maken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie dat Char een bos hout voor de deur heeft
dat dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:21 schreef Toryu het volgende:
Pure misleiding en oplichterij, van hetzelfde caliber als Astro TV en zou dus ook verboden moeten worden.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:21 schreef Toryu het volgende:
Pure misleiding en oplichterij, van hetzelfde caliber als Astro TV en zou dus ook verboden moeten worden.
Derek Ogilviequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:31 schreef Toryu het volgende:
oh, je bedoeld die kerel die met dieren en baby's kan praten?
Die krijgt van mij ook een dikke
Derek Olijfolie oidquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
opbokken met die troep net zoals die ghost whisperen man(naam iemand?)
Derek Ogilvie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
opbokken met die troep net zoals die ghost whisperen man(naam iemand?)
Dat is goed verwoord wat ik ook wilde zeggenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:46 schreef Hpzone het volgende:
Bij die Derek Okkelfie zit ik soms wel beetje raar te kijken. Sommige dingen zijn gewoon vrij lastig om te gokken, en hij zit er dan niet vaak naast. En als alles wat je op tv ziet zo enorm gemanipuleerd wordt, zou het toch ook een keer uit moeten lekken?
Ik geloof het niet, maar ik kan het ook niet goed ontkrachten.
Klopt... Hij doet het in ieder geval beter dan charquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Dat is goed verwoord wat ik ook wilde zeggen
Hji is de eerste waarvan ik echt zoiets heb van: Hij kan het echt. Hij ziet het wel. Bepaalde dingen kan je gewoon niet weten en hij werkt niet met gekke dingen als 'Ik zie een A' enzo. Hij zegt gewoon geljik van: "Je hebt thuis een ladenkastje staan, er is iets met de 2e la, met het handvat ofzo.", "Ja dat klopt, het handvat is afgebroken." Dan zit ik al vanHoe weeeeet-ie dat?
Ik ben heel nuchter in deze zaken, Char kots ik al jaren op, ik ben ook niet zo gelovig, maar in het geval van deze gast heb ik idd mijn twijfels, hij zegt teveel details, en niemand mag ook wat zeggen, hij verteld gewoon een heel verhaal, of hij is een meester oplichter, of er is idd iets meer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Dat is goed verwoord wat ik ook wilde zeggen
Hji is de eerste waarvan ik echt zoiets heb van: Hij kan het echt. Hij ziet het wel. Bepaalde dingen kan je gewoon niet weten en hij werkt niet met gekke dingen als 'Ik zie een A' enzo. Hij zegt gewoon geljik van: "Je hebt thuis een ladenkastje staan, er is iets met de 2e la, met het handvat ofzo.", "Ja dat klopt, het handvat is afgebroken." Dan zit ik al vanHoe weeeeet-ie dat?
Het is dat het zoveel geld kost, anders zou ik gewoon een keer graag naar zo'n dag gaan als hij in NL is, puur om te zien wat er nou allemaal uitgeknipt wordt voordat het op televisie komt enzo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:55 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik ben heel nuchter in deze zaken, Char kots ik al jaren op, ik ben ook niet zo gelovig, maar in het geval van deze gast heb ik idd mijn twijfels, hij zegt teveel details, en niemand mag ook wat zeggen, hij verteld gewoon een heel verhaal, of hij is een meester oplichter, of er is idd iets meer.
Er is niet meer, er is post-productie editting.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:55 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik ben heel nuchter in deze zaken, Char kots ik al jaren op, ik ben ook niet zo gelovig, maar in het geval van deze gast heb ik idd mijn twijfels, hij zegt teveel details, en niemand mag ook wat zeggen, hij verteld gewoon een heel verhaal, of hij is een meester oplichter, of er is idd iets meer.
Lees mijn betoog over geld verdienen met het afzeiken van dingen waar je verstand van denkt te hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er is niet meer, er is post-productie editting.
Lees Rowland's boek over cold-reading, voeg dat samen met wat leugens, het eruit-editten van de misses en het raden en je hebt Ogilvie.
(Bij een uitzending waar hij bij mensen thuis was zei hij dat hij er nog nooit eerder geweest was, terwijl de buurvrouw later heeft gezegd dat ze 'm de week ervoor al op bezoek heeft gezien... etc.)
Lees bv.
http://badpsychics.com/th(...)ticle.php?storyid=61
http://logates.com/2008/0(...)ending-geanalyseerd/
Het verschil is dat ik niks claim te kunnen, Ogilvie wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:22 schreef snoezelewoepsie het volgende:
Wat ik probeer te zeggen:
Jij neemt net zo klakkeloos aan dat iets nep is en oplichting zoals iemand anders er blindelings in gelooft en beweert dat hij of zij erdoor geholpen is. Pot verwijt de ketel dus. Als je het zeker wil weten, moet je zelf op onderzoek uitgaan.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:07 schreef Adidah het volgende:
Kut hoer. Die moet inderdaad dood. Iedereen die er met open ogen intrapt overigens ook.
Ebolaquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:54 schreef Agiath het volgende:
Dat ze zichzelf een keer ebola voorspelt en dat dat dan wel uitkomt
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ebola
Een woordje van 5 letters groot
Voor de een een scheldwoord
En voor de ander de dood!!!!
Denk daar maar eens over na!
Ik heb er even over nagedacht, en ik kom er toch steeds weer op uit dat de laatste zin van je gedicht, in combinatie met Char, enorm aantrekkelijk blijft klinken, hoe ik er ook naar kijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ebola
Een woordje van 5 letters groot
Voor de een een scheldwoord
En voor de ander de dood!!!!
Denk daar maar eens over na!
Dat is toch die ene faalhaas die niets meer over zijn trauma in Schotland wil vertellen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Derek Ogilvie
dit mannetje
[ afbeelding ]
dus ja die mafkees
Ze hebben het gezegde "over lijken gaan" niet voor niets bedacht.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:41 schreef Ericr het volgende:
Hoe kan dat wijf naar zichzelf in de spiegel kijken eigenlijk? Geld verdienen over de ruggen van lijken, walgelijk.
Your father is saying something... with a K? I'm getting an U and.... a T. Do you know anyone whose name starts with Kut?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Char later bij mijn kinderen zit als ik dood ben zeg ik gewoon dat ik haar een kutwijf vind
No no, don't die, you're unmissable.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Char later bij mijn kinderen zit als ik dood ben zeg ik gewoon dat ik haar een kutwijf vind
"unmissable" ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
No no, don't die, you're unmissable.
Something Char is not.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |