Gaat gewoon in top 10 komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:25 schreef TheGeneral het volgende:
Toch wel erg knap wat Dokic doet. En het is nog met vaak mooi tennis ook zeg!
Gewoon favoriet om door te gaan imo.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:32 schreef TheGeneral het volgende:
En hierna tegen Ivanovic / Kleybanova liggen ook kansen voor Dokic
Best kans dat ze het allemaal onderschat heeft nu Henin, Mauresmo en Clijster niet meer spelen of gewoonweg minder is (Amelie).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:33 schreef TheGeneral het volgende:
Het is toch raar dat Ivanovic zo is afgezakt.. Waar is die monster service en monster forehand. Allebei verdwenen...
Ze maken deze set iig wel af lijkt me.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:40 schreef TheGeneral het volgende:
We schakelen wel op tijd over naar Federer - Safin he Eurosport
Oftewel opschieten dames!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze maken deze set iig wel af lijkt me.
Met 8 breaks in 10 games was de kans op een break natuurlijk wel groot.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:38 schreef Ambrosius het volgende:
Wel een erg klassieke choke dit. 5-5.
Klopt, maar het ging natuurlijk meer om de missers, die waren een verschrikking.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Met 8 breaks in 10 games was de kans op een break natuurlijk wel groot.
Niet gecheckt, maar probeer deze eens:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn er nog ergens streams van Federer?
Er komt nu ook al een beweging met de knie bijquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef TheGeneral het volgende:
Die vuistjes heb ik nou ook wel gezien Ana pfff.
Irritante maniertjes. In het begin was het nog schattig, maar nu is het gewoon ergerlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef TheGeneral het volgende:
Die vuistjes heb ik nou ook wel gezien Ana pfff.
Die werkt, merciquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet gecheckt, maar probeer deze eens:
http://www.channelsurfing.net/watch-austrailian-open-3.html
Nog even en ze is de vrouwelijke Lee Towersquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er komt nu ook al een beweging met de knie bij.
De manier waarop ook. Kleybanova compleet uitgespeeld, bal komt net terug over het net. Ana is ruim op tijd en tikt 'm in het netquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef Wopper1 het volgende:
Verrassende break Kleybanova, *2-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |