Ja, daar noem je een ruiten-9.quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:17 schreef Szura het volgende:
3e matchpoint is raak voor Razzano en Schnyder ligt eruit
Geen eerste service missen in een partij die op 16-14 vijfde set wordt beslist, dat mag inderdaad knap hetenquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:44 schreef Szura het volgende:
kijk ik net bij de statistieken op AO.com, blijkt Feliciano Lopez een servicepercentage van 100% te hebben
Aankomende nacht of morgenochtend, denk wel dat t laatste partij wordt op Rod Leaver Arena, dus zal rond 12:00 beginnenquote:
Klopt, laatste partij in de Rod Laver Arena. Voor hen Wozniacki (quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Aankomende nacht of morgenochtend, denk wel dat t laatste partij wordt op Rod Leaver Arena, dus zal rond 12:00 beginnen
Serieus?quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Geen eerste service missen in een partij die op 16-14 vijfde set wordt beslist, dat mag inderdaad knap heten
Klinkt als een groot talent of nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:45 schreef TheArt het volgende:
Laten we hier verder gaan. Dit topic was het snelst en anders loopt het gigantisch door elkaar.
Overigens even van het juniorenfront. Justin Eleveld is bij een groot voorbereidingstoernooi gigantisch op dreef. Hij staat in de finale en heeft nog geen set verloren. Zijn uitslagen: 6-1, 6-0; 6-4, 6-2 (tegen nummer 2 van de wereld); 7-5, 6-2; 6-0, 6-1; 6-0, 6-2. Kortom, allemaal enorm overtuigend en hij werpt zich misschien wel op als één van de outsiders, zo niet één van de favorieten voor de titel op de AO. Hij speelt de finale in Nottinghill tegen de als vierde geplaatste Spanjaard.
Misschien toch maar regelen dat ik morgenmiddag kan thuiswerkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Aankomende nacht of morgenochtend, denk wel dat t laatste partij wordt op Rod Leaver Arena, dus zal rond 12:00 beginnen
4 tiebreaks kan ook 3-1 worden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:58 schreef Ambrosius het volgende:
Ljubo-Tsonga worden 4 tie-breaks en dan in de 5e set maar kijken volgens mij.
Hij maakt heel snel hele grote stappen. Als hij deze lijn doortrekt, kan het heel veel worden. Maar dat is natuurlijk altijd afwachten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt als een groot talent of niet
In de minuut daarvoor was ook het SP van Venus even in beeld, toen zei hij niks. Toen hij dat verhaal van Blake ophing hoorde je 'm gewoon hijgen van het rennen. Hij was even flink naar de wc geweest ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:20 schreef Wopper1 het volgende:
Eurosport commentator, Bij Blake - De Chaunac loopt het nog op service(5-3* voor Blake).
Nog één. Ljubicic is het kwijt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:32 schreef Wopper1 het volgende:
Break Tsonga *3-2. Volgens mij ook GSM nu.
Hij komt er net wat beter in juist, alleen wat laat na 2-0 in sets achterquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:19 schreef dndiek het volgende:
Gulbis heeft het moeilijk tegen Andreev
Maar liefst 1 breakpoint in de hele partij. Natuurlijk had Ljubicic die derde set moeten winnen (een zieke TB eigenlijk met alleen maar eerste services van Ljubicic en volgens mij alleen maar tweede van Tsonga), maar Tsonga had nog altijd een versnelling of 2 over. Die staat weer eens geblesseerd te spelen en probeert alles op halve kracht te winnen in deze fase van het toernooi.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:39 schreef franklop het volgende:
Genoeg kansen gehad de Kroaat.. setpoints, breakpoints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |