SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
yay dan kan ik nu vredig slapen laterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
zo ongeveer ja... of ja, ergens begin van deze eeuw klonk het ook nog goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Orphanage was wel tof inderdaad, maar dat is alweer een tijdje geleden. 10 jaar?
Ashdownquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:16 schreef Aresdreams het volgende:
speelt telekasper nou over een behringer bass amp?
dnek dat het gitaartje inderdaad wel aardig klinkt, voor een zelfbouw paketje
Ik ook, netjes Kamo!quote:
Je bedoelt zo'n vierkantachtige bak met een speaker en knopjes en zo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:29 schreef Aresdreams het volgende:
lijkt veel op elkaar kwa uiterlijk
REPOST:quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook, netjes Kamo!
LET'S GOOOOOOOOOO
Klein vraagje nog, heb je op het podium je kabel ook op die manier?![]()
vet!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
REPOST:
Nee, op het podium heb ik wireless
Klinkt zeker niet slecht!quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
REPOST:
Nee, op het podium heb ik wireless
nou, meer dat de voorkant van de versterker gewoon veel weg heeft van de versterker die me vriendin heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n vierkantachtige bak met een speaker en knopjes en zo?
Klopt, die Behringer lijkt er sterk op. Maar ik ben uiteindelijk verliefd geworden op Ashdown, dat geluidquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nou, meer dat de voorkant van de versterker gewoon veel weg heeft van de versterker die me vriendin heeft.
en dna bedoelde ik niet de cabinet
Uhm de wiki openen, die rare reut die erinstond bewerken en verwijderen. Naar die andere site gaan waar de OP stond, kopieren. Terug naar de wiki plakken. Klaar.quote:
Joah, kan prima. Als ik een dikke ENGL stack zie staat zie ik wel in dat daar een erg bruut geluid uit gaat komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |