quote van 1.2quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat zei ik een uitwedstrijd voor NAC tegen FC Twente
Het scheelde niet veelquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef Urquhart het volgende:
Ik voorspel:
Volendam - Heerenveen
NAC - Twente
Ga je mond spoelen nuquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Hoorde je dat op het eind? "Godverdomme!!"
Kwakman wil graag de finale tegen Volendamquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:26 schreef Palmboom313 het volgende:
Opvallend hoor NAC - Volendam niet tegen elkaar
Sinds wanneer ben jij een vrouw jmacquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:26 schreef jmac het volgende:
Is die man die de loting deed de man van Marijke Hellweeger?
Ja hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Hoorde je dat op het eind? "Godverdomme!!"
We hebben een date!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Als we tegen elkaar moeten, gaan we daten in een vistent. Deal?
Mits boukhari hem er dit keer wel in schietquote:
Woooooo PIZZA in Europaquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:33 schreef kalinho het volgende:
Tzou toch geinig zijn als Volendam in de finale staat. Ervan uitgaande dat Twente van Nac wint heeft Volendam dan gewoon europees voetbal
Geinig ja, maar of je er vrolijk van wordt voor de Europese punten die we hard nodig hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:33 schreef kalinho het volgende:
Tzou toch geinig zijn als Volendam in de finale staat. Ervan uitgaande dat Twente van Nac wint heeft Volendam dan gewoon europees voetbal
Arsenal - Volendamquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Geinig ja, maar of je er vrolijk van wordt voor de Europese punten die we hard nodig hebben.
Maar verdiend is verdiend dat zeker.
Van mij m,ag hetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |