SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wist helemaal niet dat ze zwanger was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij bent diegene die voor de 10k is gegaan in de kickstarter? zodat je 1 zinnetje mag zeggen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef wolfrolf het volgende:
Maar verdomme gasten hoe gaaf is dit? Als het allemaal doorgaat?!
Ik ben echt een VM uberfanboy en ik zit hier acuut te stuiteren hoe tof dit kan zijn. Ookal zal de film hier dan niet in de bios komen denk ik.
Kan dit ook niet voor de 24 Movie georganiseerd worden![]()
Koop jij mijn vliegticket?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent diegene die voor de 10k is gegaan in de kickstarter? zodat je 1 zinnetje mag zeggen?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wist helemaal niet dat ze zwanger was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het voorspeld. Zo zo zondequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef wolfrolf het volgende:
Kick!
Kristen Bell is verloofd met een of ander gedrocht van een kerel. Hij zal wel HEUL lief zijn?
[ afbeelding ]
http://wonderwall.msn.com(...)hepard-1536031.story
Dat zal dan binnenkort wel een
worden, met alle gevolgen van dien voor dat heerlijk geile sexy lijf van Kristen
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
MEHO ik zie je nooit meer in 3FMquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef -Mo- het volgende:
zo leuk dat deze toppik weer actief is groetjens
twitter:RobThomas twitterde op woensdag 13-03-2013 om 21:10:58International fans! We are working out thorny issues so we can include you. We're trying to make this happen! #Veronicamars @IMKristenBell reageer retweet
Goed nieuws.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:RobThomas twitterde op woensdag 13-03-2013 om 21:10:58International fans! We are working out thorny issues so we can include you. We're trying to make this happen! #Veronicamars @IMKristenBell reageer retweet
idd, een hoer kan echt niet zo snel 2 miljoen bij elkaar krijgenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Tegan het volgende:
Die TT is wel een beetje ongepast nu zeg.
Het is dan ook niet mijn mening, maar een quote !quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Tegan het volgende:
Die TT is wel een beetje ongepast nu zeg.
Snap ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is dan ook niet mijn mening, maar een quote !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |