Volgens mij waren ze daar al redelijk van af gestapt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:27 schreef Tegan het volgende:
Tof. Maar als ze dat hele FBI willen in de film weet ik niet of dat leuk gaat zijn?
Staat niets over de FBI toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:27 schreef Tegan het volgende:
Tof. Maar als ze dat hele FBI willen in de film weet ik niet of dat leuk gaat zijn?
quote:Life has taken Veronica away from Neptune. In the years since spoiling Keith's chances to be reelected sheriff, Veronica hasn't taken a case. But something big is about to bring her back home and back to her calling. My goal is to include as many of your favorite characters as possible. It is, after all, time for Veronica’s 10-year high school reunion. Keep in mind that the more money we raise, the cooler movie we can make. A two million dollar fundraising total probably means cross words are exchanged at the class reunion. Three million? We can afford a full-on brawl. Ten million? Who knows... For some reason the Neptune High class reunion takes place on a nuclear submarine! A Hobbit shows up! There’s a Bollywood end-credit dance number! I’ve always wanted to direct Bill Murray. We’ll figure out something cool. Hey, if that total goes high enough, I’ll bet the good folks at Warner Bros. will agree a sequel is a good idea.
Ik denk dat Tegan hier naar refereertquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Staat niets over de FBI toch?
[..]
Tof.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Staat niets over de FBI toch?
[..]
En idd!quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk dat Tegan hier naar refereert
quote:Keep in mind that the more money we raise, the cooler movie we can make. A two million dollar fundraising total probably means cross words are exchanged at the class reunion. Three million? We can afford a full-on brawl. Ten million? Who knows... For some reason the Neptune High class reunion takes place on a nuclear submarine! A Hobbit shows up! There’s a Bollywood end-credit dance number! I’ve always wanted to direct Bill Murray.
Wtf, hoe kan dat nou op YouTube staan. Ik was de eerst die het er op had gezet en het filmpje was geblokkeerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk dat Tegan hier naar refereert
Gewoon iedere paar dagen een nieuwe uploaden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wtf, hoe kan dat nou op YouTube staan. Ik was de eerst die het er op had gezet en het filmpje was van mijn account verwijderd.
Ik had bijna 500.000 viewsquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon iedere paar dagen een nieuwe uploaden.
Martin Freeman in een gastrol zou episch zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef planethugo het volgende:
volgens mij hebben ze volgende week 100 miljoen bij elkaar en krijgen we echt hobbits te zien
samen met cumberbatch dat ze veronica komen helpen, zou nog kunnen passen in het verhaal ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Martin Freeman in een gastrol zou episch zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wist helemaal niet dat ze zwanger was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij bent diegene die voor de 10k is gegaan in de kickstarter? zodat je 1 zinnetje mag zeggen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef wolfrolf het volgende:
Maar verdomme gasten hoe gaaf is dit? Als het allemaal doorgaat?!
Ik ben echt een VM uberfanboy en ik zit hier acuut te stuiteren hoe tof dit kan zijn. Ookal zal de film hier dan niet in de bios komen denk ik.
Kan dit ook niet voor de 24 Movie georganiseerd worden![]()
Koop jij mijn vliegticket?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent diegene die voor de 10k is gegaan in de kickstarter? zodat je 1 zinnetje mag zeggen?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wist helemaal niet dat ze zwanger was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het voorspeld. Zo zo zondequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef wolfrolf het volgende:
Kick!
Kristen Bell is verloofd met een of ander gedrocht van een kerel. Hij zal wel HEUL lief zijn?
[ afbeelding ]
http://wonderwall.msn.com(...)hepard-1536031.story
Dat zal dan binnenkort wel een
worden, met alle gevolgen van dien voor dat heerlijk geile sexy lijf van Kristen
lekker faxen heel de dag echt genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |