Gaat het over The Killers? Heb m'n 2e kaartje ook al aan iemand beloofdquote:
quote:En mocht ik ziek worden dan bel ik je niet. Dan kots ik maar de hele HMH onder, maar ik ga wel.
Hit me TVquote:
Snel! De accu is bijna leeg.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, sorry
* Jannekje7 gaat zich snel registreren
Als ik eenmaalquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat het over The Killers? Heb m'n 2e kaartje ook al aan iemand beloofd
[..]
![]()
Lienden gaat naar de finalequote:Op woensdag 21 januari 2009 21:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lienden nog steeds 0-0 tegen Roda![]()
![]()
Ik ga portable recharger voor iphone bestellen als je een vast adres hebtquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Snel! De accu is bijna leeg.....
Ik zal niet te hard op de toetsen rammen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet teveel lawaai maken tijdens posten. Bren slaapt al.
Kwestie van tactisch aan de andere kant van de zaal gaan staan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik eenmaalover de vloer doe, ga jij echt niet meer
doen.
Zit met de MacBook. Maar op de plaats waar ik stroom kan jatten, zit iemand anders....quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ga portable recharger voor iphone bestellen als je een vast adres hebt
Groot gelijk!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij deze afgesproken.
En mocht ik ziek worden dan bel ik je niet. Dan kots ik maar de hele HMH onder, maar ik ga wel.
En die wordt ook niet ziek zeker...?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat het over The Killers? Heb m'n 2e kaartje ook al aan iemand beloofd
[..]
![]()
Er zijn er al een paar voor je zie ik....quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zal ook volgen, maar doe ik morgen wel..
Is het mogelijk dat nummer te haten dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |