abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65296628
Heb een tijdje terug me vingermuis ontvangen van budgetgadgets.com:
http://www.budgetgadgets.(...)e-laptop-p-1720.html
quote:
Descriptions
Streamline shape, three-dimensional feeling, fashionable
Ergonomically designed shell, fit your palm perfectly, comfortable hand feeling, reduce your tiredness effectively
Symmetrical designe, fit for both right and left hand users
Unique, colorful and durable roast lacquer technology (limited to certain products, refer to the mark)
Original Hp IC H2051 chipset, quality guarantee
No mouse pad required, sliding on any surface
Real hardware resolution; 1200dpi, the fastest mouse in the word, the best buy for professional designers and game fans
3D Internet wheel fully supports the wheel's operational functions of Windows OS series
Fulfill the autos roil and zooming functions etc. by its own drive
Digital encode technology, operate precisely, prevent fault movement effectively

Dit is een muis die je aan je indexvinger doet en waarbij je je duim gebruikt om te klikken en om te scrollen.
Het werkt in principe op elk oppervlak en dat is waarom ik hem zo handig vind voor bv in de trein of in de auto.
Ik gebruik hem gewoon op me schoot en het werkt precies.
De precisie van een normale muis zal je nooit krijgen maar het is nog steeds veel beter dan een touchpad

En hij kost maar $8 inclusief verzendkosten

8/10

Hier nog een youtube filmpje ervan:

[ Bericht 0% gewijzigd door Kadooosh op 21-01-2009 21:29:36 ]
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:23:54 #2
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65297045
En hij kost trouwens 7.99 dollar per 1.

Hieronder, het is op zich half spam, Kadooosh heeft hem gratis gekregen om hem te reviewen, in ruil voor vermelding van BudgetGadgets.com. Hij is zelf niet de eigenaar of referral-linker ofzo.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_65297330
Mja echt veel meer wist ik niet te vertellen over een muis .
En ja wat macorgaz zegt is waar, lijkt me opzich niet echt erg toch?
pi_65297936
TT aangepast, bedrijfsnaam hoeft daar niet in vermeld te worden, maar mag uiteraard wel in de review vermeld worden.
En ja, het is een wat summiere review, maar stel dan wat vragen ipv daar commentaar op te geven?
Ik heb wat berichten verwijderd, ontopic reageren graag. .

[ Bericht 15% gewijzigd door Misstique op 21-01-2009 21:51:07 ]
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:51:38 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_65298204
Als ik het goed begrijp dan ga je dus met je vingertop over het oppervlak, is het nog erg gevoelig hoe recht je je vinger houdt?
Hoe strak zit het om je vinger, en heeft dat nog een beetje levensduur?
Is het snoer niet vervelend, zit dat niet steeds in de weg? Want dat snoer gaat dus eerst richting je pols en daarna weer richting de achterkant van de pc, kom je dan niet in de knoop en is het een beetje een ruim koordje?

Ik mag trouwens hopen dat je niet continu mensen in de ogen schijnt met dat ding anders krijg je hem nog eens in je neus gestouwd, hoe fel is dat licht? Als je aan het typen bent en even je hand laat rusten terwijl je nadenkt, heb je dan geen vervelende weerkaatsing in je monitor? En is het een beetje afgeschermd of kijk je continu naar kleine flitsjes omdat je vinger beweegt?
Hoe zwaar is het eigenlijk, zeker als je ook nog moet typen (En hoe reageert de muis daarop, dan zit je de hele tijd te bewegen, moet je dan niet altijd op zoek naar waar je mousepointer nu weer rondhangt?) is het niet echt de bedoeling dat er zo'n ding aan je vinger hangt, dat lijdt af. .
Eén of twee muisknoppen voor je duim?

Tuuk, het ding kost geen drol, maar toch, ook hebbedingetjes moeten wel enigszins iets toevoegen. .

En wat moet ik me voorstellen bij een 3D internet wheel? .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_65322327
Lijkt me erg onhandig om te gebruiken, vooral om iets aan te klikken diezelfde vinger moet aanduwen waarmee je datgene aanwijst dat je aan wilt klikken en die muiswijzerl dus constant verschuift... secuur klikken lijkt me een ramp.

Waarschijnlijk een leuk gadget voor achterin de gadgets plank op zolder.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_65325446
zo´n ding lijkt me dus totaal niet handig
ik houd het maar bij een gewone muis
  zondag 25 januari 2009 @ 11:56:33 #8
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_65379885
geef mij maar gewoon mijn laser muisje
pi_65785031
Kadooosh, zou je nog even antwoord willen geven op de vragen die hier gesteld zijn? Een stukje nazorg is ook onderdeel van een review immers. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_66151872
Ik heb er zelf ook één mogen uittesten,en ik vind het voor geen reet werken. Je moet het redelijk dicht bij het oppervlak houden, en hem ook net in een bepaalde hoek. Voor mij is het echt niks.

Ik zal even proberen antwoord te geven op een aantal vragen van Dagonet:
-De hoek etc is hierboven al genoemd.
-Zit niet strak om je vinger, is volgens mij een klittebandje, met stukje stof van elastiek, dus dat zit wel comfertabel.
-Snoer is opzich wel lang genoeg, alleen zit het voor mij af en toe wel in de weg (was in een half uurtje getest). Het is toch en draad wat je meesleept, en wat vaak op bepaalde punten van je bureau toch een beetje wrijving heeft.
-Het licht schakelt zich uit als er geen activiteit is, dus het in de ogen schijnen van mensen zal niet snel gebeuren. Het ding is ook niet goed afgeschermd, alleen omdat je hem redelijk dicht bij het oppervlak moet houden heb je hier weinig last van.
-De knopjes zijn zoals op een normale muis, links/rechts en een scroll wieltje.

Hopelijk heb je er een beetje wat aan
-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')