Als ik het goed begrijp dan ga je dus met je vingertop over het oppervlak, is het nog erg gevoelig hoe recht je je vinger houdt?
Hoe strak zit het om je vinger, en heeft dat nog een beetje levensduur?
Is het snoer niet vervelend, zit dat niet steeds in de weg? Want dat snoer gaat dus eerst richting je pols en daarna weer richting de achterkant van de pc, kom je dan niet in de knoop en is het een beetje een ruim koordje?
Ik mag trouwens hopen dat je niet continu mensen in de ogen schijnt met dat ding anders krijg je hem nog eens in je neus gestouwd, hoe fel is dat licht? Als je aan het typen bent en even je hand laat rusten terwijl je nadenkt, heb je dan geen vervelende weerkaatsing in je monitor? En is het een beetje afgeschermd of kijk je continu naar kleine flitsjes omdat je vinger beweegt?
Hoe zwaar is het eigenlijk, zeker als je ook nog moet typen (En hoe reageert de muis daarop, dan zit je de hele tijd te bewegen, moet je dan niet altijd op zoek naar waar je mousepointer nu weer rondhangt?) is het niet echt de bedoeling dat er zo'n ding aan je vinger hangt, dat lijdt af.

.
Eén of twee muisknoppen voor je duim?
Tuuk, het ding kost geen drol, maar toch, ook hebbedingetjes moeten wel enigszins iets toevoegen.

.
En wat moet ik me voorstellen bij een 3D internet wheel?

.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.